Hoe kun je het beste een pallet met een gat erin bevestigen aan een hair want ik kom er niet uit want het gat is te groot voor een stopper
maar misschien hebben jullie goede tips
kevin
Pallet
- Rob Borjans
hoy kevin,
pallet aan de hair?? heb je wel stevige hengels zeg!!!
maar ff alle gekheid op n stokje,
hoe groot heb je het gat in je Pellets gemaakt?
anders een stukje foam of kurk in het gat duwen!
groeten rob
pallet aan de hair?? heb je wel stevige hengels zeg!!!
maar ff alle gekheid op n stokje,
hoe groot heb je het gat in je Pellets gemaakt?
anders een stukje foam of kurk in het gat duwen!
groeten rob
Kevin,
Bij dat soort pallets gebruik ik altijd een partical als stopper pinda,mais,kikkererwt...e.d.
Trouwens ook nog zeer effectief, als je de pallet iets te lang laat liggen ligt er altijd nog een partical.
Gr.
Bij dat soort pallets gebruik ik altijd een partical als stopper pinda,mais,kikkererwt...e.d.
Trouwens ook nog zeer effectief, als je de pallet iets te lang laat liggen ligt er altijd nog een partical.
Gr.
- Kevin van Etten
jeroen jha dat is een goeie ik denk dat ik dat ga doen thnx
ps: ik had gehoord dat een pallet eerder oplost in een bepaald temperatuur water maar nou weet ik niet hoe het precies zit (lost een pallet eerder in koud of warm water op?) ik denk zelf dat in koud water het minder snel oplost maar dat weet ik niet zeker en daar heb ik nikz aan?
winter groeten kevin
ps: ik had gehoord dat een pallet eerder oplost in een bepaald temperatuur water maar nou weet ik niet hoe het precies zit (lost een pallet eerder in koud of warm water op?) ik denk zelf dat in koud water het minder snel oplost maar dat weet ik niet zeker en daar heb ik nikz aan?
winter groeten kevin
Kevin,
Pellets lossen in koud water minder snel op dan in warm water.
Ik heb het zelf uitgeprobeerd.
De pellets die ik gebruik lossen in warm water na ongeveer 2.5 uur op en in koud water na ongeveer 3 uur.
Winter groeten terug
jeroen
Pellets lossen in koud water minder snel op dan in warm water.
Ik heb het zelf uitgeprobeerd.
De pellets die ik gebruik lossen in warm water na ongeveer 2.5 uur op en in koud water na ongeveer 3 uur.
Winter groeten terug
jeroen