jumbo tijgernoten gevraagd


Plaats reactie
marco decker
Berichten: 13
Lid geworden op: 24-01-2005 20:46
Locatie: schijndel

03-07-2007 22:03

waar kan ik in brabant ergens jumbo tijgernoten halen?
Niels Mook
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-06-2006 11:21

04-07-2007 13:35

Marco,

In Brabant weet ik niet.

Maar bij deze winkel in Groningen kun je ze bestellen en laten bezorgen:

http://www.carp-meeting-point.com

De tijgers in groot formaat zijn hier 12mm en groter en prima kwaliteit.

Mvg. Niels
Real carpfishers soak their balls in love juice.
Gebruikersavatar
Danny Loch
Berichten: 148
Lid geworden op: 14-01-2006 11:39
Locatie: Bergen op Zoom

04-07-2007 14:18

http://www.verpa-lokvoeders.nl//index.p ... t&Itemid=1

De mensen van Verpa vertelde mij op zwolle dit jaar dat ze ook in jumbo tijgers deden, neem eens contact op.

grt Danny
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

04-07-2007 14:50

Marco ik denk dat je bij Hamers in Vught een heel eind zal komen...
De prijs van de Jumbo noten liegt er meestal niet om.. :o zijn over het algemeen i.v.m. de standaard tijgernoten vele malen duurder.....
Zelf zie ik er dan ook niet echt een heel groot voordeel in om met Jumbo noten te gaan voeren/vissen. Bij tijgernoten is het vaak, hoe meer je voert hoe meer je vangt, dus zou ik zeggen haal 50 kg standaard noten i.p.v. 25 kg jumbo noten... De vis gaat echt niet eerst kijken of het Jumbo's zijn, of gewone..

Suc6 ermee.

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

04-07-2007 15:33

in sliedrecht bij hareco kan je ze zo halen is niet in brabant maar ook niet zo ver
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

04-07-2007 21:18

ik zou zelf maar 2kg halen ofzo

als je 3kg kleine voert en je vist er op met een jumbo kan het toch ook goed zijn.

of zeg ik nou iets heel doms? :o
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

05-07-2007 08:19

In een zak van 25kg standaard noten zitten ook heus wel een paar Jumbo's, deze kun je evt. gebruiken voor aan je hair... Maar waarom moet het percé een Jumbo noot zijn aan je hair?? Ik zeg nogmaals, voor die vis maakt het geen ene fuck uit wat er aan je hair hangt... Zodra ze beginnen aan je tijgernoten kunnen ze vaak niet meer stoppen en vreten ze je hele stek leeg... Wel zou je 2 noten kunnen combineren met een kurkje, zo wordt het aas aan je hair "gewichtloos", en is een eerdere opname vaak het resultaat...

Nogmaals suc6, maar ik zou zeggen zonde van je geld die Jumbo noten, geef mij maar een massa goedkope noten zodat ik dagelijks 10 kg kan voeren...

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Jan Peter Teerling

05-07-2007 15:13

van Gorp Sjors schreef:In een zak van 25kg standaard noten zitten ook heus wel een paar Jumbo's, deze kun je evt. gebruiken voor aan je hair... Maar waarom moet het percé een Jumbo noot zijn aan je hair?? Ik zeg nogmaals, voor die vis maakt het geen ene fuck uit wat er aan je hair hangt... Zodra ze beginnen aan je tijgernoten kunnen ze vaak niet meer stoppen en vreten ze je hele stek leeg... Wel zou je 2 noten kunnen combineren met een kurkje, zo wordt het aas aan je hair "gewichtloos", en is een eerdere opname vaak het resultaat...

Nogmaals suc6, maar ik zou zeggen zonde van je geld die Jumbo noten, geef mij maar een massa goedkope noten zodat ik dagelijks 10 kg kan voeren...

Gr. v. Gorp.


Compleet mee eens,zie het nut van zwarte,witte,jubo en mega noten ook niet in.Vaak gaan karpers zich juist meer fixeren,op de juist kleinere voedseldeeltjes.

Als je een baal tijgers koopt,let dan op of dr niet allemaal kleine gaatjes in zitten,dat duid op wormen,en dus een slechte partij tijgers.
Plaats reactie