proline readymades echt zo slecht?


Plaats reactie
eumir teterissa
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-08-2005 08:40

14-06-2007 20:20

hallo karpervissers,

ik ga over een maand op vakantie naar Frankrijk met vrouw en kind, maar neem voor de zekerheid toch mijn hengeltjes mee, aangezien we dichtbij rivier de aisne zitten.
Ik wil dan voor het gemak ook ready mades meenemen i.pv. mijn eigen homemades.
Nu heb ik in eerste instantie mijn oog laten vallen op de ready mades scopex van proline, aangezien de 5 kg voor 27,50 nog niet echt zo duur is. Helaas heb ik hier via de zoekfunctie niet echt positieve geluiden gelezen over de readymades van proline. Zijn deze echt zo slecht zoals ik hier lees?

Misschien zijn er ook positieve ervaringen met deze bol.
Als die echt zo slecht zijn , dan moet ik misschien toch de iets duurdere MSB pakken.

Ben benieuwd naar jullie reacties


groet Eumir
Gebruikersavatar
Tom Aerts
Berichten: 113
Lid geworden op: 21-02-2004 21:07
Locatie: Zonhoven ( België )

14-06-2007 20:40

waarom readymade's meenemen als je ook gewoon proline freezers kan meenemen en in een droogzak kan laten hangen deze worden zo ook niet slecht .

Mvg Tom.
eumir teterissa
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-08-2005 08:40

14-06-2007 20:54

Tom ik ga met mijn vrouw en de kleine van 6 maanden een weekje op vakantie. De vakantie zal dan ook in het teken staan van het gezinnetje. En het zal mooi meegenomen zijn als ik daar een paar keer een hengeltje kan uitgooien. Zelf vind ik dat de nadruk in deze vakantie zeker niet bij het vissen moet liggen Hetzou anders zijn als ik met een paar vismaten richting Franrijk zou gaan, dat zou een heel ander verhaal zijn. Het lijkt me dus niet echt slim om voor de sfeer al tijdens de rit naar La France druk in de weer te zijn met freezerbollen, als je begrijpt wat ik bedoel ,vandaar de readies
Chris Kroesen
Berichten: 677
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

14-06-2007 21:41

ik zou freezerbaits in gesloten verpakking meenemen, zo direct vanuit de vriezer diepgevroren, dan valt de stank mee. vries ze desnoods in, in een dubbele zak of in een emmer. de stank valt reuze mee, en anders neem je een zoet geurtje aardbei ofzo. eenmaal aangekomen op je vakantie adres, haal je ze eruit en zijn ze misschien nog deels bevroren, stop je ze meteen in een droogzak en hang je ze ergens buiten aan een boom ofzo.
dit is goed te doen.
en goede ready mades stinken ook door de zak heen hoor....
succes ermee.
Gebruikersavatar
Mark Uitenhoven
Berichten: 359
Lid geworden op: 29-10-2006 14:26
Locatie: Helmond

14-06-2007 22:39

ik ben opzich best tevreden over de ready's van Proline!
maar ik vis altijd met fish/strawberry van Proline...

Vorig jaar de Scopex gehad, maar daar was ik niet zo tevreden over!

in ieder geval een fijne vakantie!
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

14-06-2007 22:46

Met Pro line heb ik hele wisselvallige resultaten gehad, de tigernut deed het op een bepaald water super en op 3 andere waterren vang ik er alleen maar brasem mee.
Heb er 1 heel jaar mee gevist(verschillende smaken) maar ben er toch weer vanaf gestapt,
Denk ik: de M-factor loopt nou in eens als een speer op stadwatertjes echt bizar :o :o :o

Neem anders cipro staat gegarandeerd voor kwaliteit.

Groeten Joris
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

15-06-2007 09:02

Joris,

De m-factor is ook een nieuwe bol uit het proline pakket mischien dat dat het verschil maakt. Ik vis ALTIJD met proline freezers toen ik pas op karper viste kocht ik vaak ready's (garlic robin red) een bol die blijft vangen en ontzettend veel word gedraait in ready mady en freezer. Maar je kan natuurlijk ook een zoete bol pakken. Heb niet veel met zoete bolle gevist een paar keer met strawberry maar niet om te zeggen dat is DE bol.

Vangze in frankrijk.

Gr. Diëgo
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

15-06-2007 09:33

Diego,

De Peach, garlic, tigernut, mega spice, salmon zijn ook apparte soorten maar hier bleven de resultaten mee uit.

Heb zelf niet zo veel vertrouwen meer in de ready's van Pro Line.
Als ik het aantal visuren en vangsten vergelijk.

Groeten Joris
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

15-06-2007 09:43

Ik heb al verschillede boilies van proline geprobeert zowel freezers als redy-made , qua vangsten is het verschil niet heel groot, Bij mij deden de rr en fish smaken het erg goed maar dit is voor iedereen weer verschillend

Kijk anders ook eens op http://www.evolutionproducts.nl 8)

Gerard Brondijk
KSN
Gebruikersavatar
Peter krijnen
Berichten: 145
Lid geworden op: 03-07-2005 23:44
Locatie: Velsen Noord
Contacteer:

15-06-2007 10:38

Ik zou het wel weten...Martin SB....waarom..omdat het gewoon een goede boilie is....veel succes
Wie de regels aan ze laars lapt moet niet zeiken over de boete.
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

15-06-2007 11:21

joris Leferink schreef:Diego,

De Peach, garlic, tigernut, mega spice, salmon zijn ook apparte soorten maar hier bleven de resultaten mee uit.

Heb zelf niet zo veel vertrouwen meer in de ready's van Pro Line.
Als ik het aantal visuren en vangsten vergelijk.

Groeten Joris


Hoezo aparte soorten?

De peach en tigernut behoren tot het standaart readymade pakket.
De garlic/rr en de mega spice behoren tot het readymade special pakket.
En de salmon denk dat je secret salmon bedoelt is er niet meer in readymade word alleen nog maar op bestelling in ready's gedraait.
Ik hou het toch mooi bij freezers van proline heb niets te klagen over de vangsten en ook niet over de bol zelf.

Gr. DT
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

15-06-2007 13:28

Ik heb het over dat die smaken niet veel voorkomen bij andere boilieboeren.

Groeten Joris
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

15-06-2007 13:34

Joris,

Oke ik wist niet wat je precies bedoelt.

vangze!
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Gebruikersavatar
Rene Kwadijk
Berichten: 190
Lid geworden op: 17-11-2003 01:00
Locatie: Tiel
Contacteer:

15-06-2007 17:52

Ik heb er geen slechte ervaringen mee!! integendeel!!
Gewoon meenemen als ik jou was!!

succes..
René
Als ze me missen. . . . . . . . . . . . . . . . . .
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

25-06-2007 12:04

Peter krijnen schreef:Ik zou het wel weten...Martin SB....waarom..omdat het gewoon een goede boilie is....veel succes


is gewoon een goede readymade.
Plaats reactie