Hallo mensen,
zoals aan elk begin van t seizoen ga ik een keuze maken met welk aas ik hoofdzakelijk ga vissen dit jaar. Nou hoor ik regelmatig over Triple Baits.
Aangezien ik liever niet over een dag ijs ga ben ik benieuw of er mensen zijn die ervaring hebben met aassoorten van dit merk! Ik heb vernomen dat je ook boilies kan halen buiten winkeltijden wat voor mij een groot voordeels is m.b.t. mijn werk.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Groet Willem
Triple Baits
-
Net nieuw op dit board Willem?
Als je er maar vertrouwen in hebt.
- Kees Ouwehand
Voor het eerst hier. Welkom.
Als je net als ik niet over één nacht ijs gaat zou je in het voorjaar beter niet van aas kunnen veranderen. Hou het voorlopig maar bij de boilie die zich al bewezen heeft. Als het dan later in het jaar als een gek gaat lopen kun je altijd nog gaan experimenteren met een paar kilo van iets nieuws.
Wat betreft merkjes wordt je onderhand gek en lijkt het wel een parfumerie. Ik zou even de kat uit de boom kijken.
Groet, Kees
Als je net als ik niet over één nacht ijs gaat zou je in het voorjaar beter niet van aas kunnen veranderen. Hou het voorlopig maar bij de boilie die zich al bewezen heeft. Als het dan later in het jaar als een gek gaat lopen kun je altijd nog gaan experimenteren met een paar kilo van iets nieuws.
Wat betreft merkjes wordt je onderhand gek en lijkt het wel een parfumerie. Ik zou even de kat uit de boom kijken.
Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
-
Ja inderdaad net nieuw. Ok dat van een boilie die zich al bewezen heeft kan ik wel inkomen maar ik sta wel open voor iets nieuws. Anders doen dan anderen weet je wel. Ik vis ook nog niet (zo lang) fanatiek op karper heb het afgelopen jaar wel her en der wat gevist maar niet echt met een vaste boilie ofzo. Niemand die me iets meer kan vertellen??
Ervaringen ofzo?
Groet Willem
Ervaringen ofzo?
Groet Willem
-
Dan zou ik niet voor Triple Baits gaan, maar een goede instant ready made. Ik kan je de boilies van Martin SB aanraden.
Groeten
Groeten
Als je er maar vertrouwen in hebt.