attractor range boilies voor dressuur wateren


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sander Raaijmakers
Berichten: 311
Lid geworden op: 07-10-2006 20:01
Locatie: Mierlo

01-02-2007 17:15

Heeft er ooit iemand met attractor range boilies op dressuur wateren gevist?? zojah, wat zijn je ervaringen ermee??
welke smaak raden jullie aan?

groetjes sander
Te mogen leven is een gunst. Te weten hoe is een kunst.
Jan Peter Teerling

01-02-2007 23:40

Sander,
Experimenteer gewoon met wat verschillende soorten boilie's.Maar denk dat je het vangen (dat wil je toch) meer moet zoeken in hoe je die boilie aanbied en hoe je (voor)voert,en niet zo zeer in een smaak boilie.Succes.
Groeten,
JP
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

02-02-2007 18:00

mijn ervaring is dat ze over het algemeen allemaal de zelfde smaak/kleur combinatie hebben als andere boilies. Zou zelf eerder zelf ff je boilie draaien met bijv banaan geur in een donkerrood jasje ofzo. of kiwi geurtje in een geel jasje :P

werkt volgens mij veel beter dressuur doorbrekend of ga met vierkante boilies vissen.

Overigens doet de monstercrap van dat merk het wel goed. Zelf wel leuke vissen opgevangen. En crap bestendig daardat ze keihard zijn.

groeten
dirk peterse
Berichten: 26
Lid geworden op: 22-02-2006 16:08
Locatie: rosmalen

02-02-2007 18:09

ik heb er persoonlijk geen ervaring mee op een moeilijk water maar mijn maat wel, en zijn vangste liegenn er niet om.. maar ofdat echt alleen door de boillies komt???

maar het zijn goede bollen, vooral de secret 1 doed het goed
carp team rosmalen
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

02-02-2007 19:26

Je zou er eerst moeten proberen om erachter te komen waarmee de meeste vissers vissen. Meestal vissen veel vissers met ongeveer dezelfde bol. Vist (bijna) iedereen met ready's. Draai jij dan maar een mooie vismeelbol met wateroplosbare ingredienten. Vaak wordt er op dressuur wateren alleen gevist op de bekende stekken, ga eens in een verlaten hoekje zitten waar niemand vist. In ieder geval wijk af van de standaard, dan maakt het niet zoveel uit met wat voor boilie je vist, vis anders dan de rest.

mvg Maik
Carpe Diem...!
Gebruikersavatar
Erik Rozen
Berichten: 588
Lid geworden op: 24-11-2003 01:00

02-02-2007 22:58

15mm corn van sb

en dan drie op de hair zetten met minimaal 2cm ruimte tussen de haak

Ik ken het water niet, maar ik zou eens niet voor een vis-boillie kiezen, doe maar lekker die corn...
Elk nadeel heb z'n voordeel...
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

03-02-2007 03:03

Ik snap hem niet helemaal, waarom actractor range dingen en niet lekker zelf maken of zomaar even een ander merk..
Proline starbaits waterland dingen enz enz.
wat is dresuur bij jou lijkt me ook een goede 14 jaar en dan al weten wat dresuur is, knap hoor...

Kan wel uren door gaan check de shit eerst uit waar vissen ze veel mee hoeveel voeren ze hoe vissen ze welke systemen enz enz..
Gebruikersavatar
Sander Raaijmakers
Berichten: 311
Lid geworden op: 07-10-2006 20:01
Locatie: Mierlo

03-02-2007 10:11

Kenny Willems schreef:Ik snap hem niet helemaal, waarom actractor range dingen en niet lekker zelf maken of zomaar even een ander merk..
Proline starbaits waterland dingen enz enz.
wat is dresuur bij jou lijkt me ook een goede 14 jaar en dan al weten wat dresuur is, knap hoor...

Kan wel uren door gaan check de shit eerst uit waar vissen ze veel mee hoeveel voeren ze hoe vissen ze welke systemen enz enz..


haha nou als je onderhand dit forum beetje hebt gelezen en ook beetje op internet heb gezocht weet je onderhand wel wat dresuur wateren zijn hoor maar even over de boilies ik hoor er goede verhalen over en wil weten of er mensen ervaringen mee hebben en boilies zelf maken ... jah kheb wel draaiplank maar kheb me er nooit echt in verdiept wat ik deze zomer wel ga doen denk ik...
Te mogen leven is een gunst. Te weten hoe is een kunst.
Jan Peter Teerling

03-02-2007 10:25

@Sander,
Vertrouwen in je aas moet je zelf krijgen,kunnen wij je niet geven.
Attractor Range heeft prima boilie's.Je kan ze altijd wat extra attractie mee geven door een dip of een booster te gebruiken.Tip: Koop een potje L-Zero-30 van Martin SB haal daar je haak aas een paar keer door heen.
Groeten,
Jan Peter
Wouter van Boekel
Berichten: 68
Lid geworden op: 22-07-2006 09:07
Locatie: Langenboom
Contacteer:

03-02-2007 17:23

Een maat van me zit in `t attractor range team en hij vist op dresuur water met Fish-S-Plus. Ik zelf heb er ook veel mee gevangen maar ben overgestapt op bollen die ik zelf heb gemaakt.
mvg
Plaats reactie