garnaalmeel


Plaats reactie
aldrik de cock
Berichten: 18
Lid geworden op: 15-08-2006 19:19
Locatie: amersfoort

30-01-2007 20:30

he daar mede fanaten ik ben op zoek naar garnaalmeel en wel in grootverpakking.
je moet denken aan 10 tot 20 kg, hoe kom ik hier aan.
weet iemand dit en kan hij of zij dit aan mij vertellen.
groeten aldrik
Gebruikersavatar
henktjassing
Berichten: 103
Lid geworden op: 28-01-2007 17:06
Locatie: oosterwolde fr

30-01-2007 21:35

Aldrick, wat moet je met zoveel garnalenmeel? Je kunt het maar in geringe doseringen toepassen omdat het een licht ingredient is en indien je teveel gebruikt gaan je boilies drijven.
Bovendien is topkwaliteit garnalenmeel bij mijn weten niet of nauwlijks verkrijgbaar, roze oranjeachtig van kleur met een enigszins groenige gloed. Het ruikt absoluut niet muffig maar heeft een zee-achtige frisse geur. Ik heb het jaren geleden wel eens kunnen kopen bij een chinese toko in Groningen, maar die bestaat helaas niet meer.
Was ook absoluut niet goedkoop!
Mocht je dergelijke kwaliteit tegen het lijf lopen doe me dan een seintje als je wilt.
Probeer eerst te begrijpen, dan begrepen te worden.
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

30-01-2007 22:33

Wil in mn mix ook garnalenmeel gaan toepassen. Heb hier een "probeerzak" van een kilo liggen die ik in een mix wil gaan verwerken. Hoeveel % kan ik dan volgens jullie gebruiken zonder dat mijn boilies een te hoog drijfvermogen zullen krijgen?
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Thijs v Lohuizen
Berichten: 25
Lid geworden op: 10-01-2007 20:44
Locatie: Wormer

31-01-2007 07:55

max. 10% garnalenmeel anders worden de boillies te licht :D
aldrik de cock
Berichten: 18
Lid geworden op: 15-08-2006 19:19
Locatie: amersfoort

31-01-2007 17:49

henktjassing schreef:Aldrick, wat moet je met zoveel garnalenmeel? Je kunt het maar in geringe doseringen toepassen omdat het een licht ingredient is en indien je teveel gebruikt gaan je boilies drijven.
Bovendien is topkwaliteit garnalenmeel bij mijn weten niet of nauwlijks verkrijgbaar, roze oranjeachtig van kleur met een enigszins groenige gloed. Het ruikt absoluut niet muffig maar heeft een zee-achtige frisse geur. Ik heb het jaren geleden wel eens kunnen kopen bij een chinese toko in Groningen, maar die bestaat helaas niet meer.
Was ook absoluut niet goedkoop!
Mocht je dergelijke kwaliteit tegen het lijf lopen doe me dan een seintje als je wilt.

bedankt voor je reactie, ik ken de eigenschappen van dit produkt maar het gaat ook om eenheleboel bollen.
groeten aldrik
aldrik de cock
Berichten: 18
Lid geworden op: 15-08-2006 19:19
Locatie: amersfoort

31-01-2007 17:52

Mark Brouwer schreef:Wil in mn mix ook garnalenmeel gaan toepassen. Heb hier een "probeerzak" van een kilo liggen die ik in een mix wil gaan verwerken. Hoeveel % kan ik dan volgens jullie gebruiken zonder dat mijn boilies een te hoog drijfvermogen zullen krijgen?

ook bedankt voor je reactie, veel plezier met het testen en laat even weten wat er uit komt.
hoe kom je aan deze zak.
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

31-01-2007 23:03

onder probeerzak bedoel ik gewoon gekocht bij de winkelier, maar eerst eens kijken wat een kilozakje voor resultaat heeft voordat ik een x aantal kilo insla om voor langere tijd voldoende te kunnen rollen. Mischien draait het in mijn mix wel voor geen ene meter, en daar zit je dan met 10 kilo garnalenmeel :lol:

Winkelier was overigens V. Stekelenburg in Valkenswaard. Hebben een leuk voorraadje aan verschillende ingedienten die je in je bol kan stoppen. Ook qua flavours en dips....
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Gebruikersavatar
Harm Bakuwel
Berichten: 135
Lid geworden op: 13-10-2006 13:49
Locatie: Maarssen

17-08-2007 13:03

max. 10% garnalenmeel anders worden de boillies te licht


Not dus. 10% was (wederom) teveel.........
Ik zit nu dus weer fijn met 1 1/2 kilo popup's :roll:

Mja, ik wilde toch snowman's gaan proberen :P
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

17-08-2007 13:10

Harm 10% kan teveel zijn idd, dit door dat je misschien andere lichtere ingredienten gebruikt.

Zelf zou ik het niet meer dan 5% gebruiken misschien maximaal 7,5%
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Plaats reactie