Mainline


Jan Peter Teerling

30-11-2006 18:55

Wil Jeurninck schreef:
skippy skip schreef:De jongers bij mainline begin een mix te maken waar een eigen mix zal nooit aan denken maar een goed eigen mix vang ook karper maar ik vind dat als je zelf de boilies draai thius is beter want je weet 100% wat het in zit ik zal een kg of 5 kopen en zelf draaien


Als eerste je naam eens ff veranderen.
Als tweede, lees je tekst hierboven nog eens :lol:
Krijg der koppijn van als ik hem lees.


Verder niks aan toe te voegen.. :lol:
Andre Kip
Berichten: 292
Lid geworden op: 01-05-2005 21:44

30-11-2006 21:25

Ik ken skippy,en voor de genen die het nog niet begrijpen,hij is Engels/Australier. Valt dus niet mee om Nederlands te schrijven.

Maar ik heb ze hier wel slechter zien schrijven Simon,en dat waren Nederlanders,dus valt nog mee. :wink:
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

30-11-2006 21:42

Mijn welgemeende excuses...
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

01-12-2006 08:21

.
Laatst gewijzigd door Stephan van Went op 23-12-2009 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

01-12-2006 08:27

Rene Treffers schreef:www.karper-lisse.nl trouwens iemand die ik ken vandaar dat ik er soms ook wel wat bestel en ze vangen wel goed maar de wowijs boilie blijft et beste! 8) :lol:

Even offtopic. Ik heb op een ander board meegemaakt dat iemand een topic opende en zichzelf antwoord gaf onder een ander naam, natuurlijk met een linkje naar zijn eigen site. (of die van een vriend) Sluip reclame heet dat geloof ik.


Stephan


Rene,

Ik beschuldig jou nergens, dus niet bijten ;)
skippy skip

05-12-2006 16:25

Wil het onderwerp was mainline toch
jacco noordermeer

05-12-2006 16:59

klopt skippy

fijt blijft dat je jezelf hier onder je echte naam dient in te loggen
probeer dit eerst eens zou ik zeggen

mvg jn
Ernesto Kamminga
Berichten: 46
Lid geworden op: 30-11-2006 20:05
Locatie: Nw Pekela
Contacteer:

05-12-2006 17:23

Voor 25euro de kilo wil ik je ook wel boilies maken, wedden dat ze minstens zo goed zijn.
Jongens laat je niet vangen met deze dure bollen.
skippy skip

08-12-2006 08:53

mainline zit wel op de top met de prijs per kilo maar Nutrabaits is op de top met 200 euro alleen voor de mix
en 25 euro per kilo is te veel maar wel 12.50 per kg voor mij het is de zekerhied ik hab gevist in Frankrijk, Italie , Hongerij,Belgie en in Nederland met Mainline en het heeft altijd vis aan kant voor mij en daarom heeft ik de zekerheid in mij ass

(Sorry voor de Spelling Grammar)
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

08-12-2006 10:12

Skip

Altijd vis op de kant.

Ligt dat aan de visser ?

Ligt het aan het aas ?

En voor hoeveel zit de factor ervaring ertussen ??

met springende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
skippy skip

08-12-2006 11:15

Klopt maar in de Uk ze zeg Mainline make a bad angler beter angler :roll:
Ernesto Kamminga
Berichten: 46
Lid geworden op: 30-11-2006 20:05
Locatie: Nw Pekela
Contacteer:

08-12-2006 15:11

Skipp,
Vertrouwen in je aas is natuurlijk belangrijk, en de gedachte achter het aas van mainline is erg goed, trouwens meer firma's volgen deze trend. Wat ik wilde zeggen in mijn eerste reactie is, er zijn ook firma's die de zelfde type aas verkopen als mainline maar dan voor de helft v/d prijs van mainline. Of je moet al geld te veel hebben, en dan heb ik niets gezegt.
Jan Peter Teerling

08-12-2006 15:46

Skippy Skip,
To start off with:
A)
There are rules on this board about using your own name! (i can't imagine skippy skip is youre real name,if it is my name is H. Potter)
B)
Ok Mainline is a quality bait,but fishing on a place where fish don't feed this bait won't make a differense.
C)
A bad angler shoud find another hobby in his own interrest,and don't look for a nother bait if he/she isn't cathing the amount off fish he/she would like ore isn't catching fish at all..In stead of waisting al whole lot off money on bait...Here in the Netherlands we have a saying:A kind of flavour/boilie's cathes more anglers then carp..
D)
A good angler with good bait on the right moment,on the right spot,with the right 'tools' etc. etc. will indeed cath more carp/fish.
Regards,
Jan Peter
(ps sorry for my writing mistakes i'm Dutch)
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

11-12-2006 17:40

skippy skip schreef:mainline zit wel op de top met de prijs per kilo maar Nutrabaits is op de top met 200 euro alleen voor de mix
en 25 euro per kilo is te veel maar wel 12.50 per kg voor mij het is de zekerhied ik hab gevist in Frankrijk, Italie , Hongerij,Belgie en in Nederland met Mainline en het heeft altijd vis aan kant voor mij en daarom heeft ik de zekerheid in mij ass

(Sorry voor de Spelling Grammar)


skippy skip

Leuk om te horen dat Mainline boilies voor jou de perfecte boilies zijn, alleen iedereen heeft natuurlijk zijn eigen ervaringen en ideeën over bepaalde producten.

Zoals ik al vermeld had heb ik ze ook geprobeerd en ik vond ze eerlijk gezegd niet bijzonder.
Ik wil niet beweren dat ze slecht zijn maar het zijn ook geen toverballen . Ik heb met Mainline boilies niet meer karper gevangen dan normaal (maar ook niet minder)

Boilies die goedkoper zijn zoals Waterland Baits, Martin SB, etc. etc. zijn ook van goede kwaliteit en daar heeft menige karpervisser hier op het board al dankbaar gebruik van gemaakt. De bewijzen van die vangsten kan je hier overal vinden. (ik wil je ook wel wat foto’s mailen ;)) Natuurlijk speelt vertrouwen in je aas een belangrijke rol, maar geloof mij toverballen (boilies) die altijd vangen bestaan niet. Dat idee wek jij wel een beetje.
Mvg,
Stephan van Went
berx gilbert
Berichten: 116
Lid geworden op: 17-11-2006 17:35
Locatie: genk

11-12-2006 20:09

goedeavond allen ,


25 euro /kg ??
12.50 euro/ kg ??

dan weet ik toch een VEEEEL goedkopere bol
wat dacht je van 3.5 a 4 euro / kg
eigen mix laten draaien door en boillieboer
om geen boze reacties uit te lokken in verband met sluikreclame ga ik de naam niet vernoemen , maar degene die hier even zoekt zal wel vinden over wie ik het heb

ik hoef niet te kijken op een euro maar geef toch mijn geld liever aan iets anders uit

het ware beter dat die jonge gasten eens zelf de handen uit de mouwen staken inplaats van altijd maar na te apen wat anderen doen

beste grt
gilbert
als karpers en vrouwen niet op de stek (?) zijn kun je ze niet vangen
zeg da ik et gezeet em
Jan Peter Teerling

12-12-2006 11:02

berx gilbert schreef:goedeavond allen ,


25 euro /kg ??
12.50 euro/ kg ??

dan weet ik toch een VEEEEL goedkopere bol
wat dacht je van 3.5 a 4 euro / kg
eigen mix laten draaien door en boillieboer
om geen boze reacties uit te lokken in verband met sluikreclame ga ik de naam niet vernoemen , maar degene die hier even zoekt zal wel vinden over wie ik het heb

ik hoef niet te kijken op een euro maar geef toch mijn geld liever aan iets anders uit

het ware beter dat die jonge gasten eens zelf de handen uit de mouwen staken inplaats van altijd maar na te apen wat anderen doen

beste grt
gilbert


@ GIlbert,
Er is alleen een maar..Meeste jonge karper vissers hebben EN de ruimte niet om veel boilie,s te draaien EN de diepvries capaciteit niet bij ma in de vriezer om veel boilie,s in te vriezen.. :wink:
En veel heb je het snel over 50/100 kilo op een dag.
Gelukkig heb ik dit probleem niet en draai al jaren mn eigen boilie's.
Resultaten zijn minstens net zo goed als met welk A-merk ook en meedere 30+ vissen in een jaar zeggen mij meer dan welk merk ook.
Greetz,
Jan Peter
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

12-12-2006 18:02

Mainline is helemaal niet zo goed spul als het doet voor komen. Heb het hier vooral over de boiliemixen.
Geruime tijd gevist met Activ 8 en recentelijk met de Fushion mix.
Zo geweldig heb ik er de vissen niet mee aan de praat kunnen krijgen, ving wel af een toe een vis,
maar ze draaiden niet compleet door, zoals ik dat wel met andere boiliemixen heb gehad na een aantal dagen voor gevoerd te hebben.

Misschien is dit geheel persoonlijk, maar ja dit is in ieder geval mijn ervaring met Mainline.

groeten Mike.
berx gilbert
Berichten: 116
Lid geworden op: 17-11-2006 17:35
Locatie: genk

12-12-2006 19:41

goedeavond peter jan ,

U hebt volkomen gelijk dat de jeugd niet de mogelijkheden heeft voor opslag van grote partijen boillies ( freezer /financieel)
maar om het goed te maken en de jonge gasten een tip te geven deze tip ;

zo heb ik het jaren moeten doen vanwege een te kleine freezer

gebruik een simpele boilliemix (en laat je vooral niet opjagen door die k&k mixen die meer vissers vangen dan vissen )
koop wekelijks net genoeg om de week doortekomen of ga desnoods een keer minder vissen ,en draai desnoods tweemaal in de week je bollen dan heb je nog het voordeel dat ze niet in de freezer moeten
hierbij geef ik je mijn mix waar ik al jaaren mee vis
2 delen maismeel grof ( vanwege het betere uitspoelen van atractors )
2 delen griesmeel
2 delen volvette soja
1 deel vismeel ( liefst zo hard mogelijk stinkende )

jaja ik weet het daar vissen jullie ook al jaren mee
maar het is en blijft een gouwe ouwe
deze mix is nog zeer tolerant wat toevoegingen betreft max tot 25 %

en nu liefst geen reacties van die jonge gasten over welke toevoegingen ik het heb , want die krijgen het liefst alles voorgekauwt in de mond , wij ( de oudere vissers ) hebben het ook moeten uitproberen en experimenteren met vanalles en nog wat
een laatste tip gebruik je fantasie even :lol: :lol: :lol: :roll:

beste grt
gilbert
als karpers en vrouwen niet op de stek (?) zijn kun je ze niet vangen
zeg da ik et gezeet em