solar/maineline


Plaats reactie
jasper de boer
Berichten: 24
Lid geworden op: 18-06-2006 15:10

01-09-2006 23:10

waar gaat jullie voor keur naar uit.de nieuwe solar mixen of van maineline
ik heb altijd met maineline gevist en er goed mee gevangen,maar solar trekt me ook wel.heeft iemand er goed op gevangen :oops:
robby swennen
Berichten: 88
Lid geworden op: 01-06-2003 02:00
Locatie: Bocholt (Belgie)

02-09-2006 11:43

Dag Jasper,

Ik heb sinds dit jaar de mogelijkheid om met de producten van Solar te vissen. De Club mix hoeft eigenlijk geen uitleg meer, Alijn zijn resultaten spreken voor zich. De Red Herring is ook een sterke mix, veel vismeel en Robin Red. Als ik de resultaten zie van mijn teamgenoten dan durf ik gerust te stellen dat je met de producten van Solar goed zit.
Wat Mainline betreft, heb ik ook een tijdje mee gevist, zit je ook niet slecht. Beide firma's hebben mixen die instant maar ook op lange termijn hun mannetje staan, anders draaiden ze al niet zo lang mee in het karperwereldje. Wat je ook kiest, je kan op je twee oren slapen.
Zeker de moeite is de Squid & Octopus van Solar en heb maar geen schrik om hoge doseringen te gebruiken, een topper!!
Al is de vrouw daar niet zo blij mee.
Succes
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

02-09-2006 12:10

Jasper,

Beide merken leveren prima kant&klare mixen, daar hoef je niet over te
twijfelen.
Maar waarom zelf geen mix samenstellen?

- Voordeliger.
- Altijd naar je eigen wens aan te passen.
- Je weet precies waarmee je vist.
- Wat meer experimenteer ruimte.

Tuurlijk zijn die kant&klare mixen goed, van de genoemde merken, maar
ik mis toch een klein stukje voor mezelf, en dat is: Ik meng liever zelf
m'n mix, omdat het me meer voldoening geeft! Een eigen mix hoeft niet
slechter te zijn, dan een kant&klare mix van een bekend merk. Ik heb
met mijn mix in ieder geval nooit slechter gevangen, dan de gene die met
kant&klare mixen aan de gang waren of die met freezer boilies van een
bepaald merk aan de gang waren.

groetjes Benny
jasper de boer
Berichten: 24
Lid geworden op: 18-06-2006 15:10

02-09-2006 12:25

oke bedankt benny en robby :D ik ga ook zelf een mix maken :roll: en haal ook een mix die al af is :D als ik dan met die zelf gemaakte mix vis vang is dat wel leuker jah 8)
Jop Boot
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-12-2005 14:54

03-09-2006 00:15

Ik kieper in de winter altijd een zak winter-secret door m'n basis mix. Vangt harstikke leuk.

Verder wordt ik altijd blij van spulletjes van Solar. Neem nou een pot-shot. Heerlijk toch?

En dat nieuwe spul, Up & Down, zie ik totaal zitten de komende winter. Stickje er mee vullen, Winter Secret Perfect Bottom (maken ze niet meer, maar ik heb nog zat) erop en knallen maar.

(Dat we de strengste winter aller tijden gaan krijgen met twee maal een 11-steden tocht mag de pret niet drukken....)
Plaats reactie