Vervangend Aas..


Plaats reactie
John Swans
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-03-2006 14:18
Locatie: Den Haag

21-03-2006 10:57

Ik zie in vele topics staan dat een ieder wellis met andere aasoorten heeft geeft gevist. Ik bedoel dan rozijnen, popcorn, aardbeijen, verschillende dips: Honing, stroop of ketjap manis.. enz..

Veel beweren ook goede resultaten geboekt te hebben.
Bijna iedereen denkt dat het goedkoper is als een bol.

Waarom zie je dan haast niemand die er standaard mee vist?

Is dat omdat de bollie/particle al ons vertrouwen heeft?

Is dat omdat een karper een bollie/particle altijd wel lust?

Of spelen er meerdere dingen mee..?

Ik zelf vis namelijk al een tijdje met een dip van: Stroop, bruinezuiker en een beetje koffie.. werkt voor mij perfect en vis er altijd mee..!!
jeroen postma.
Berichten: 387
Lid geworden op: 27-10-2004 17:19
Locatie: borne

21-03-2006 11:25

ik heb dat ook geprobeerd een tijdje, vond er niet veel aan, weinig extra vangsten en dat geklooi met die dips.

geef mij maar gewoon een goed geurende bol dmv lekkere additiven als bepaalde melen/kruiden.
geen flavours voor mij meer.

maar nu ga ik dit jaar wel bruine suiker dip proberen, maar niet alleen de haakaas boilie maar ik ga een kilo bruine suiker oplossen in warm water, er 2 of 3 kilo boilies bij gooien en zo een soort glazuur laagje om de boilie creéren, LUC, bedankt! gaat met die dikke spiegels dit jaar helemaal goedkomen.

dit wordt waarschijnlijk de enige dip die ik ooit nog zal gebruiken, verder voor het instant werkt partikels als duivenvoer.
kleine pellets omdat ik daar veel beschikking over heb en drijvende hondebrokken als drijvend vissen.

voor de rest, good 'old' boilie!

mvg,

Jp
verscholen tussen het riet, niemand die mij ziet
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

21-03-2006 11:27

Het kan soms handig zijn, als de vissen ´´uitgekeken´´ zijn op een standaard bollie maar verder gewoon standaard bollie...
Gebruikersavatar
Lennert van Winkel
Berichten: 135
Lid geworden op: 06-10-2004 21:36
Locatie: maassluis

21-03-2006 20:28

Ik verkoop gedroogde aardbeien en ananas, vangt goed hoor!
karperpinda's?
12,5 kilo voor €25,-
25 kilo voor €45,-
gegarandeerd vers!
Plaats reactie