vistrip


Plaats reactie
Maarten drenth
Berichten: 128
Lid geworden op: 30-08-2002 02:00

17-03-2006 19:23

Dit jaar (juni) ga ik samen met een vriend voor het eerst een vistrip maken naar Frankrijk. Ja ik weet het.. het duurt nog ff.. maar ik kan niet wachten...

Ik ga maar een week weg en het is de planning om een aantal kleinere wateren (tussen de 10 en 40 Ha) te gaan bevissen. Afhankelijk van de vangsten zullen we bepalen hoe lang we ergens blijven zitten. We zullen ook voornamelijk overdag gaan vissen aangezien nachtvissen op de betreffende wateren vrijwel niet toegestaan is.

Nu vroeg ik me af hoeveel kg boilies en particles jullie zouden meenemen en hoe jullie deze hoeveelheid voer goed houden tijdens zo'n trip ??? We willen home made boilies, mais, kikkererwten en tijgernoten meenemen.

Zouden jullie de particles voorweken (koken)??? En is het verstandiger om boilies net voor de trip te maken en goed te laten drogen en dan gelijk mee te nemen ipv ze al eerder klaar te maken en vanuit de vrioezer mee te nemen. Ik heb hier totaal geen ervaring mee en ben benieuwd hoe jullie dit aas "porbleem"zouden aanpakken???

MvG
Gebruikersavatar
john van der waal
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-02-2006 14:58
Locatie: hendrik ido ambacht

17-03-2006 19:35

hoi ik heb net dit stuk zitten lezen.

ik zou er ff kijken wat frank heeft megenomen ik weet alleen niet hoelang hij is geweest volgens mij 2 weken.

en ej bolies en andere aas dingen die je mee neemt zou ik hier koken en dan in de koelkast leggen, en dan meenemen in een koelbox maar ik weet het niet zeker
kijk uit voor honden die zijn namelijk dol op hengels.

Als lijken op lijken lijken lijken lijken op lijken is bewezen dat lijken op lijken lijken.

als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol pot vis pis
Gebruikersavatar
john van der waal
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-02-2006 14:58
Locatie: hendrik ido ambacht

17-03-2006 19:35

srry heb 1 x te veel geklikt
Laatst gewijzigd door john van der waal op 17-03-2006 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
kijk uit voor honden die zijn namelijk dol op hengels.

Als lijken op lijken lijken lijken lijken op lijken is bewezen dat lijken op lijken lijken.

als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol pot vis pis
Plaats reactie