Nash squid all season


Plaats reactie
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

21-02-2006 12:24

iemand goeie ervaringen mee?
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
henk kostense
Berichten: 467
Lid geworden op: 14-10-2004 19:31
Locatie: Almere

21-02-2006 17:20

Vragen naar de bekend weg, bar!
Je hebt een behoorlijke ervaring met deze mix dacht ik zo. :wink:
groetjes henk
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

21-02-2006 17:32

yo henk,ik heb er zeer goede ervaringen mee idd,maar wil wel is weten of er meer mensen zijn die er mee gescoord hebben
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
geert baillievier
Berichten: 62
Lid geworden op: 14-02-2006 12:33
Locatie: Zwevegem/ Belgie

22-02-2006 21:49

Ik weet uit goede bron dat Phil cottenier er goed mee ving en nog mee vangt. Ik weet ook 100% zeker dat het op Lieze een knaller is, steekt toren boven uit de concurrentie.
Dit zou niet voor elk water zo zijn!
That's live!
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

23-02-2006 08:55

geert baillievier schreef: Ik weet ook 100% zeker dat het op Lieze een knaller is, steekt toren boven uit de concurrentie.


Hoe weet je dit zo zeker?Vertel.

gr H.K.
geert baillievier
Berichten: 62
Lid geworden op: 14-02-2006 12:33
Locatie: Zwevegem/ Belgie

23-02-2006 09:35

Ik heb een jaar of 4 terug een artikeltje geschreven in her Vbk magazine desbetreffend. Lees het maar eens!
Ook met phil er eens over gesproken en hij heeft het zeker niet ontkend.
That's live!
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

23-02-2006 10:09

Beste Geert, je praat over 4 jaar terug!!!!!

Staat dat artikel op internet, of heb je het mss nog in je pc staan,

Ben zeer benieuwd nl.

Ook mag je me desbtreffend VBK -blad opsturen, als ik het artikel heb gelezen zal ik het naar je terugsturen.

vr gr Harnold
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

23-02-2006 11:55

ik ben nu ongeveer 2,5 jaar uit de karperwereld en wil dit jaat weer beginnen.Ik vistte vaak met de desbetreffende mix en moet zeggen dat dit zeer goede resultaten geboekt heeft.Op du der ving het als de brandweer en op andere boilies beduidend minder en we hebben zelfs hengels gewisseld en toch bleef de squid mix beter vangen.Maar als karpervisser streef je vaak naar bewijzen en dit ook op de sloterplas geprobeerd met hetzelfde resulaat,zeldzame vissen kwamen naar boven,puntgave rijenkarpers,karpers met schitterende haast onaan getaste bekken.3 keer de sloterplas westrijd gewonnen ermee.Nu moet ik eerlijk erbij zeggen dat ik op een maagdelijk water bij mij in de buurt geen verschil zie,maar dat zal wel in een later stadium komen.In mijn ogen is dit 1 van de betere instant boilie,maar het is godsgruwelijk duur.Vandaar dat ik wel nieuwsgierig ben,wat andere ervan denken.Het heeft een zeer kaasachtige penetrante geur,maar echt een killer
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
geert baillievier
Berichten: 62
Lid geworden op: 14-02-2006 12:33
Locatie: Zwevegem/ Belgie

23-02-2006 12:05

Ken je het palmares van Phil, voormalig benelux recordhouder. Awel dat zegt genoeg voormij. Inderdaad hij heeft veel tijd , het is een doorzetter en heeft goede inzichten, tactieken. Maar hij vist ook met een verdomd goed aas en kan het ongelimiteerd gebruiken. En dat aas mag je zeker niet onderschatten! En ik ken genoeg situaties waar phil toen hij aankwam op een water gewoon iedereen de broek af viste. Ik heb het meermaals zelf mogen ondervinden, zelfs nog afgelopen najaar.
Grootste nadeel het prijskaartje!
That's live!
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

23-02-2006 12:29

geert, geef eens antwoord op mijnvraag asjewil..

gr Harnold
geert baillievier
Berichten: 62
Lid geworden op: 14-02-2006 12:33
Locatie: Zwevegem/ Belgie

23-02-2006 14:19

Harnold Kikkert schreef:geert, geef eens antwoord op mijnvraag asjewil..

gr Harnold


Alle, ik heb mijn goed hart eens boven gehaald. Gaan zien op zolder naar het bewuste magazine. Er scans van genomen en doorgestuurd per email.
Hopelijk blijft het hier bij. Want het zijn drukke dagen.
That's live!
Catteeuw Geert
Berichten: 127
Lid geworden op: 21-01-2004 12:08
Locatie: hulste
Contacteer:

23-02-2006 18:37

geert baillievier schreef:Ken je het palmares van Phil, voormalig benelux recordhouder. Awel dat zegt genoeg voormij. Inderdaad hij heeft veel tijd , het is een doorzetter en heeft goede inzichten, tactieken. Maar hij vist ook met een verdomd goed aas en kan het ongelimiteerd gebruiken. En dat aas mag je zeker niet onderschatten! En ik ken genoeg situaties waar phil toen hij aankwam op een water gewoon iedereen de broek af viste. Ik heb het meermaals zelf mogen ondervinden, zelfs nog afgelopen najaar.
Grootste nadeel het prijskaartje!


Geert
Als jij nu eens 4 nachten per week in het reservaat had gevist en Phil 1 nacht per week op uw stek had jij hem wel eens de broek afgevist.Ongeacht met welk aas!!!!Vergelijk aub geen appels met peren.
allles mag ,niets moet
http://www.wsteam.be
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

23-02-2006 18:54

de mix werd vaak gebruikt in combinatie met een extract en een flavour,maar kwam er al snel achter,dat dit niet nodig was.De mix icm eieren was voldoende
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Michiels Gino
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2004 22:22
Locatie: Bredene (België)

23-02-2006 20:07

en wa kost een kiloke ongeveer ?
De enige "dure bekende mix" die ik ooit heb gebruikt is de solar club mix.
Nu is die al veel betaalbaarder geworden en was toen destijds ook een killer, kan ik aan die nash mix in hetzelfde prijskaartje kleven ??
grtz Peeke
Greets Gino
geert baillievier
Berichten: 62
Lid geworden op: 14-02-2006 12:33
Locatie: Zwevegem/ Belgie

23-02-2006 23:10

Catteeuw Geert schreef:
geert baillievier schreef:Ken je het palmares van Phil, voormalig benelux recordhouder. Awel dat zegt genoeg voormij. Inderdaad hij heeft veel tijd , het is een doorzetter en heeft goede inzichten, tactieken. Maar hij vist ook met een verdomd goed aas en kan het ongelimiteerd gebruiken. En dat aas mag je zeker niet onderschatten! En ik ken genoeg situaties waar phil toen hij aankwam op een water gewoon iedereen de broek af viste. Ik heb het meermaals zelf mogen ondervinden, zelfs nog afgelopen najaar.
Grootste nadeel het prijskaartje!


Geert
Als jij nu eens 4 nachten per week in het reservaat had gevist en Phil 1 nacht per week op uw stek had jij hem wel eens de broek afgevist.Ongeacht met welk aas!!!!Vergelijk aub geen appels met peren.


Geert mijn voer ging er ieder dag masaal in en kon dus slechts eemaal per week afromen en dit op een typische najaarsstek. De phil zat inderdaad aan de reservaatstek en een meer doordejaarsstek en zette constant veel meer druk op zijn stek en toch bleef hij constant meer vangen dan ik en vele andere die er vroeger de brui aangaven dan ik.
Ik moest tevreden zijn met ene vis terwijl de phil heel dikwijls er meerdere boven trok en grotere.
Maar niet alleen op ghow heeft hij brokken gemaakt overal waar hij komt vangt hij meer dan gemiddeld zijne vis.
That's live!
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

23-02-2006 23:24

hoor in amsterdam nog steeds geruchten van 125 euro de 7,50 kilo mix,daar heb ik du echt geen trek meer in
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Catteeuw Geert
Berichten: 127
Lid geworden op: 21-01-2004 12:08
Locatie: hulste
Contacteer:

23-02-2006 23:25

geert baillievier schreef:
Catteeuw Geert schreef:
geert baillievier schreef:Ken je het palmares van Phil, voormalig benelux recordhouder. Awel dat zegt genoeg voormij. Inderdaad hij heeft veel tijd , het is een doorzetter en heeft goede inzichten, tactieken. Maar hij vist ook met een verdomd goed aas en kan het ongelimiteerd gebruiken. En dat aas mag je zeker niet onderschatten! En ik ken genoeg situaties waar phil toen hij aankwam op een water gewoon iedereen de broek af viste. Ik heb het meermaals zelf mogen ondervinden, zelfs nog afgelopen najaar.
Grootste nadeel het prijskaartje!


Geert
Als jij nu eens 4 nachten per week in het reservaat had gevist en Phil 1 nacht per week op uw stek had jij hem wel eens de broek afgevist.Ongeacht met welk aas!!!!Vergelijk aub geen appels met peren.


Geert mijn voer ging er ieder dag masaal in en kon dus slechts eemaal per week afromen en dit op een typische najaarsstek. De phil zat inderdaad aan de reservaatstek en een meer doordejaarsstek en zette constant veel meer druk op zijn stek en toch bleef hij constant meer vangen dan ik en vele andere die er vroeger de brui aangaven dan ik.
Ik moest tevreden zijn met ene vis terwijl de phil heel dikwijls er meerdere boven trok en grotere.
Maar niet alleen op ghow heeft hij brokken gemaakt overal waar hij komt vangt hij meer dan gemiddeld zijne vis.


Blijkbaar heb je het niet goed begrepen.Geert,als jij 4 nachten vist en Phil maar 1 nacht per week gaat ie je broek niet afvissen.ohja,Toen ie in 2004 niet in het reservaat viste kon ie zeker geen potten breken ,nee nog erger hij blankte dat het geen schoon weer meer was.Maar de mensen horen natuurlijk de succesverhalen ,over de rest word niet gerept.
allles mag ,niets moet
http://www.wsteam.be
geert baillievier
Berichten: 62
Lid geworden op: 14-02-2006 12:33
Locatie: Zwevegem/ Belgie

24-02-2006 09:13

Hoe weet jij dat zo zeker dat hij in het reservaat gevist heeft, Geert?
Het merendeel van de vissen kwam toch links van de kabel, ofwel ben ik dan zeer naif medunkt.
That's live!
Catteeuw Geert
Berichten: 127
Lid geworden op: 21-01-2004 12:08
Locatie: hulste
Contacteer:

24-02-2006 12:01

Ben jij naief :lol: ????????
allles mag ,niets moet
http://www.wsteam.be
ronny geens
Berichten: 174
Lid geworden op: 18-08-2003 02:00
Locatie: beverlo

25-02-2006 00:49

Maar de mensen horen natuurlijk de succesverhalen ,over de rest word niet gerept.[/quote]

Hier heb je groot gelijk in Geert maar is dat zo niet bij alle merken ?
De enige die er opelijk voor uitkomt dat hij toch nog zoveel blankt is Bart Van Hurk en daarmee krijgt hij van veel respect. Elke visser die een groot aantal grote vissen vangt klopt zijn uurtjes aan de waterkant en da wordt wel dikwijls vergeten.

gr ronny
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

25-02-2006 11:01

maar de grotere bladen zijn toch alleen geintereseerd in goeie sessies,of is dit een persoonlijke kwestie?
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Plaats reactie