black label bolies?


patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

14-02-2006 10:36

hallo medevissers,

ik ben vorige week naar de beurs in Zwolle geweest en daar veel spulletjes gekocht. Ik heb daar ook een paar zakken bolies gekocht van het merk Black label kent iemand deze bolies of iemand wel eens meegevist? voor mij was het echt een geheel onbekend merk!!

groetjes,

Patrick
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

14-02-2006 12:46

Ik wist niet dat Johnny Walker ook boilies maakte? :-?

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

14-02-2006 13:11

Mark, Wiskey smaak bollen ?

:lol:
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

14-02-2006 15:05

Patrick geef die boilies een kans, iets dat onbekend is betekent zeker niet dat het slecht is, in tegendeel het kan weleens jou een voorspong geven op een moeilijk water.
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

14-02-2006 15:32

bedank daniel zag het eigenlijk alweer somber in dat ik met deze vraag kwam zoals je ziet zijn er meer grapjassen op het forum dan mensen die serieus hier op ingaan. Daniel, dat is trouwens ook de reden dat ik deze bolie gekocht heb
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

14-02-2006 17:26

Vissie kump zo!
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

15-02-2006 15:31

ja inderdaad dat zijn ze heb er nu een keer mee gevist en kan toeval zijn maar goed op gevangen voor in e winter van het weekend weer proberen :P :P :P :P
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

20-02-2006 13:34

Maar voor iedereen is dit dus een onbekende bolie?? daar geloof ik helemaal niks van ik wil deze bolie namelijk mee nemen naar frankrijk (geen betaalwater) en wil gewoon weten of dit nou een beetje hoge ogen gooit. want ik zelf heb er nog nooit van gehoord
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

20-02-2006 13:51

patrick de leeuw van ween schreef:Maar voor iedereen is dit dus een onbekende bolie?? daar geloof ik helemaal niks van ik wil deze bolie namelijk mee nemen naar frankrijk (geen betaalwater) en wil gewoon weten of dit nou een beetje hoge ogen gooit. want ik zelf heb er nog nooit van gehoord


Jij geloofd er niks van omdat jij die boilie mee naar Frankrijk wilt nemen?
Ik heb in de afgelopen jaren al veel gelezen maar dit kan met stip mee voor nummer 1 ongelofelijk vreemde kronkel.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Johan van Os
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-02-2006 21:08
Locatie: Roosendaal

20-02-2006 17:47

Mark Noorman schreef:Ik wist niet dat Johnny Walker ook boilies maakte? :-?

Groeten,

Mark
zou ik ze eerder zelf opeten :lol:
bij vlagen ben ik geniaal...helaas is t hier altijd windstil...
Gebruikersavatar
Arjan Bosma
Berichten: 14
Lid geworden op: 22-02-2006 19:10
Locatie: Nieuw Amsterdam

22-02-2006 19:42

Heb ze gezien in Zwolle,
de jongens komen hier uit de buurt en er zijn hier ook een aantal jongens die ermee vissen en de reacties zijn positief.
denk dat ik ze binnenkort ook maar eens ga proberen
Gebruikersavatar
Jeroen Huigen
Berichten: 393
Lid geworden op: 03-09-2006 18:26
Locatie: Emmercompascuum ( Emmen )

09-02-2007 16:40

Ik heb deze zomer met de fruity thrill van black label mijn eerste karpers gevangen .
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

09-02-2007 17:59

Patrick,

Zijn boilies die prima hun (freezers) werk doen.

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

09-02-2007 18:00

Jeroen Huigen schreef:Ik heb deze zomer met de fruity thrill van black label mijn eerste karpers gevangen .


Maar das logisch, jij bent nog maar 32 :wink:
Gebruikersavatar
martin doorten
Berichten: 26
Lid geworden op: 21-06-2005 20:55

09-02-2007 18:54

Hallo,

Black label is een duitse firma.
Ze hebben dit jaar een aantal nieuwe bollen in het assortiment, echt super spul!!

B.F.P products is de enige verdeler in Nederland die Black label bollen verdeeld.

Dus doe je voordeel ermee!! :wink:


Later.
Gebruikersavatar
Jeroen Huigen
Berichten: 393
Lid geworden op: 03-09-2006 18:26
Locatie: Emmercompascuum ( Emmen )

09-02-2007 19:20

Martin je hebt een pb .
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

18-02-2007 11:42

Black label is inderdaad afkomstig uit Duitsland.
Eino Gangelhof van B.F.P products verkoopt deze knikkers in Nederland.
Iedereen die Eino Kent weet dat hij geen rommel wil verkopen.
Deze knikkers worden veel verkocht en er wordt veel mee gevangen.
Er gaat voor mij geen sessie voorbij of ik heb een black label vooraadje bij me.
Ook tijdens Frankrijk tripjes hebben deze boillies hun diensten bewezen, vooral de Fish en fruity thrill zijn hier in deze omstreken zeer geliefd.
Het zijn goede uitgebalanceerde knikkers met alle ingredienten erin die nodig zijn.
Het mooie aan deze knikkers is dat als je met Eino praat over het water waar je wil vissen hij vrij snel weet welke knikkers daar voor geschikt zijn.
Insiders weten dat Eino op het gebied van aas geen kleine jongen is.
Mocht je vragen hebben over de boilies, bel Eino dan gewoon op.
Ik weet zeker dat hij je graag van dienst zal zijn.
Vang ze en succes, aan de boilies zal het zeker niet liggen.
Grtn Cor Hendriks
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Henk Derks
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-11-2006 21:02
Locatie: Hoogeveen

25-02-2007 22:20

Cor Hendriks schreef:Black label is inderdaad afkomstig uit Duitsland.
Eino Gangelhof van B.F.P products verkoopt deze knikkers in Nederland.
Iedereen die Eino Kent weet dat hij geen rommel wil verkopen.
Deze knikkers worden veel verkocht en er wordt veel mee gevangen.
Er gaat voor mij geen sessie voorbij of ik heb een black label vooraadje bij me.
Ook tijdens Frankrijk tripjes hebben deze boillies hun diensten bewezen, vooral de Fish en fruity thrill zijn hier in deze omstreken zeer geliefd.
Het zijn goede uitgebalanceerde knikkers met alle ingredienten erin die nodig zijn.
Het
mooie aan deze knikkers is dat als je met Eino praat over het water waar je wil vissen hij vrij snel weet welke knikkers daar voor geschikt
zijn.
Insiders weten dat Eino op het gebied van aas geen kleine jongen is.
Mocht je vragen hebben over de boilies, bel Eino dan gewoon op.
Ik weet zeker dat hij je graag van dienst zal zijn.
Vang ze en succes, aan de boilies zal het zeker niet liggen.
Grtn Cor Hendriks


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ,
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

26-02-2007 12:45

Ik zal je uit proberen te leggen wat ik bedoel Henk.
Watertemp, dressuur, stroming, enz. kortom welke omstandigheden tijdens het vissen.Dat soort vragen stelt hij zijn klanten als ze bij hem een zak boilies of mix komen halen.
Ik heb heel wat uren met die guppekop van een Gangelhof aan het water gezeten, het blijft me nog steeds weer verbazen hoe deze gast nog steeds de drive heeft om echt alles tot op de bodem uit te zoeken. Ikzelf ben een visser die het wat dat betreft helemaal niet zo nauw neemt, stukkie smac, korreltje mais, simpele boilie, dat is mijn manier van vissen.
Ik heb mijn eigen ervaringen en aanpak maar als een jongen zoals Eino of een Bas Sterrenberg tegen mij zou zeggen, zou je het niet eens op een andere manier proberen . Dan zou ik daar zekerover gaan denken, puur omdat dit jongens zijn die weten waar het precies om gaat. Het zijn 2 totaal verschillende vissers met een hele andere kijk op het hoe en waarom. Er zijn gewoon mensen die van het ene gewoon net even iets meer weten dan de andere, ik sta daar voor open en dat is wat ik bedoel.
Grtn Cor
:wink:
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Jeroen Huigen
Berichten: 393
Lid geworden op: 03-09-2006 18:26
Locatie: Emmercompascuum ( Emmen )

26-02-2007 13:06

Cor Hendriks schreef:Ik zal je uit proberen te leggen wat ik bedoel Henk.
Watertemp, dressuur, stroming, enz. kortom welke omstandigheden tijdens het vissen.Dat soort vragen stelt hij zijn klanten als ze bij hem een zak boilies of mix komen halen.
Ik heb heel wat uren met die guppekop van een Gangelhof aan het water gezeten, het blijft me nog steeds weer verbazen hoe deze gast nog steeds de drive heeft om echt alles tot op de bodem uit te zoeken. Ikzelf ben een visser die het wat dat betreft helemaal niet zo nauw neemt, stukkie smac, korreltje mais, simpele boilie, dat is mijn manier van vissen.
Ik heb mijn eigen ervaringen en aanpak maar als een jongen zoals Eino of een Bas Sterrenberg tegen mij zou zeggen, zou je het niet eens op een andere manier proberen . Dan zou ik daar zekerover gaan denken, puur omdat dit jongens zijn die weten waar het precies om gaat. Het zijn 2 totaal verschillende vissers met een hele andere kijk op het hoe en waarom. Er zijn gewoon mensen die van het ene gewoon net even iets meer weten dan de andere, ik sta daar voor open en dat is wat ik bedoel.
Grtn Cor
:wink:


En dat bedoel ik nou maar net Cor . Ik ben zelf een paar weken terug ook even bij Eino geweest . Toen ik hem vertelde waar ik de laatse tijd vaak zat te vissen vertelde hij mij dat ik de pine apple pop-up eens moest proberen . En ik heb er de eerste keer direkt al een beet op gehad .

Maar ik kom nog maar net kijken op het gebied van karpervissen en dan is het soms wel eens goed dat je naar mensen zoals Eino gaat luisteren wat ze je vertellen , en er dan ook nog iets mee proberen te doen . Ik hecht daar dus ook zeker een meerwaarde aan .
Gebruikersavatar
Rick Van Derks
Berichten: 1121
Lid geworden op: 24-02-2005 21:16
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

26-02-2007 17:10

, :D, Cor, was ook niet negatief bedoelt hoor, maar het stond er zo leuk, ik kon het niet laten. 8) ,

gr. en vang ze.
Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Combineer wat je meemaakt, met wat je al wist




http://www.hetvettebaarsje.nl/karpergroep
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

26-02-2007 20:27

Het kwam ook niet negatief over hoor, ik kan me best voorstellen dat het een beetje Yomanda achtig overkwam ha ha. Het is ook niet altijd even makkelijk om het zo kort en zo goed mogelijk neer te zetten. :roll: :roll: :roll:
Maar goed, ik heb het even uitgelegd.
Grtn Cor
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Rick Van Derks
Berichten: 1121
Lid geworden op: 24-02-2005 21:16
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

26-02-2007 21:08

:o ,Jomanda achtig, :D :D :D :D :D ,
leuk gevonden. :wink:

gr.
Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Combineer wat je meemaakt, met wat je al wist




http://www.hetvettebaarsje.nl/karpergroep
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

27-02-2007 14:02

geef een slechte visser een goede bol en hij zal niet direct goed vangen.Geef een goeie visser een slechte bol en hij zal vangen. in mijn ogen zijn de meeste kant en klare boilies goed te noemen dat wil zeggen dat je met elk wilekeurige boilie vis vangt.Mar het is wel de visser die het moet doen en niet de boilie.wel vindt ik dat het een ver boven de ander uit steekt.Na mijn inzien is het zelf maken van boilies het allerbeste .Verse producten en goede atractors zijn bij mij dan ook een pre.Wat ik eerder al zij kant en klaar prima,mar een homemade is het beste wat er is
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Gebruikersavatar
Jeroen Huigen
Berichten: 393
Lid geworden op: 03-09-2006 18:26
Locatie: Emmercompascuum ( Emmen )

27-02-2007 16:23

Remon , jij begind over goede en slechte vissers . Maar ik zie dat niet zo . Ik ben een nog beginnende karpervisser , maar dat maakt mij niet direkt een goede of een slechte karpervisser . Ik denk dat het vooral om gedrevenheid en intersse gaat . Ik ga niet over mijzelf zeggen dat ik een goede of slechte karpervisser ben , maar ik ben er wel gedreven en serieus mee bezig en ik denk dat het dan echt wel verschil maakt dat je dan met een goede of een slechte ready made vist . En wat Cor en ik dan willen zeggen is dat de kwaliteit van de B.L . boilies erg goed is . En als dan iemand als Eino je dan ook nog precies weet te vertellen met wat voor soort bollen je op welk water jij aangeeft goed kunt vangen is dan alleen maar mooi meegenomen .

En ik hoor iemand niet altijd na te praten , maar wat Cor zegt over Eino en z'n producten daar geloof ik ook in .