5-3-1 mix hoe en wat?


jan mertens
Berichten: 44
Lid geworden op: 20-08-2005 16:35
Locatie: Westerlo (B)

23-10-2005 17:01

lou van houten schreef:Het zijn volgens mijn bescheiden mening, denk ik, simpele en bekende bulk-ingrediënten in de samenstelling 5-3-1, die niet alleen in de hengelsportzaak te koop zijn maar ook in de supermarkt/groothandel.
En met daarbij inderdaad wat extra kleine toevoegingen, die ze ook niet willen vermelden, en geef ze eens ongelijk!
Maar om daar nu zo geheimzinnig over te doen, is ook wat overdreven nietwaar, dan had ik dat ook niet vermeld in mijn artikel en een naam gegeven als ik hun was, maar deze heren schijnen er wel van te houden de boel een beetje op te blazen en daar de humor van in te zien ten koste van anderen.
Er zijn nu eenmaal karpervissers die ooit een keer, of soms met enige regelmaat wel eens een artikel geschreven hebben in een of ander bekend karperblad of boek, en soms nog steeds doen.
Hierdoor krijgen ze wat ''landelijke bekendheid" en daar genieten ze met volle teugen van, het maakt ze interessant en geloofwaardig voor een groot aantal mensen in karperland, tenminste als je daar gevoelig voor bent!
Wanneer je vertrouwen hebt in je boiliemix en je kunt voldoende tijd besteden om het te testen in de praktijk en je haalt het gewenste resultaat er uit, dan heb je deze indianenverhalen ook niet nodig lijkt mij?


nagel op de kop, in deze post kan ik me volledig vinden.
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

23-10-2005 18:28

Zie hier het beloofde artikel:

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=26555

Vr.Gr.,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Chris Gabriele

24-10-2005 09:15

Hey Bertil, een leuk stukje....die Schut kan schrijven en vissen.
Onze discussies ten spijt, ik ben niet overtuigd ;-)

Overigens kan ik mij wbt de tacktiek helemaal vinden mbt aaskeuze.

gr Chris.
Matthijs Meerkerk
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-01-2005 15:24
Locatie: alblasserdam
Contacteer:

24-10-2005 22:01

dames en heren, kijk eens in karperwereld 40! als je goed kijkt kom je een artikel tegen over roelof. Hier kan je lettend op de foto s in het artikel al heel wat te weten komen!! je weet in iedergeval al de verhoudingen!

groet matthijs
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

24-10-2005 23:52

@ Matthijs,

Precies!!
Maar vergeet je latex handschoenen niet :lol: :lol: ......
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

25-10-2005 00:11

Matthijs Meerkerk schreef:dames en heren, kijk eens in karperwereld 40! als je goed kijkt kom je een artikel tegen over roelof. Hier kan je lettend op de foto s in het artikel al heel wat te weten komen!! je weet in iedergeval al de verhoudingen!

groet matthijs
:P :D :o ..mischien wordt je wel op het verkeerde been gezet joh hahaha
peter andrae

25-10-2005 05:42

:o Zijn jullie er al uit of zal ik volgende week maar weer eens komen kijken :lol:.

mvg peter.
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

25-10-2005 06:04

????, ikkenie begreipp :-?
live the life you love and
love the life you live ..