Mijn intresse is gewekt door de reactie van Benny v/d werffhost over vismeel in de winter.
Hij schrijft weinig of liever geen vismeel in de winter, i.v.m de dierlijke eiwitten want deze verzadigen de vis.
Mijn probleem :
Eiwitten verzadigen niet de vis, maar vet zodra een boilie een goede doorloopeigenschap heeft, kan er in je boilie eiwit zitten als je wilt, de darm kan helemaal vol zijn, maar als er geen vet in zit raakt de vis niet verzadigd en blijft hij honger hebben.
Door de goede doorloop eigenschappen raakt de vis de boilie weer kwijt.
In vismeel zitten wel weer een zooi vetten dat is waar
(Bedankt R. d. J. )
Maar er zijn genoeg mensen die wel doorvissen met vismeel.
Wie vist er wel met vismeel door in de winter en waarom ? wie niet en waarom niet ?
Waar vis je dan wel mee door in de winter, mischien zelfs een voorbeeld van een mix en waarom die mix

En dan geen bullshit discussie gaan voeren omdat Rini groothuis, Luc de beats, Evert aalten of welke 'grote' visser ooit dan schreef dat het niet goed is, want dat intereseerd me geen reet !
Maar jullie ervaringen, en dan niet gaaan roepen van nee het is niet goed omdat Bart v/d Hurk of welke andere dope visser van tegenwoordig, schrijft dat het niet goed is voor de vis o.i.d en dan gaan lopen meelullen met hem of haar want dat gebeurd al genoeg hier op het board !!
Dus niet A roepen omdat piet of henk of klaas A roept, dat gebeurd te vaak !
Maar echt jullie ervaring en voorbeelden hiervan, heb je die niet en heb je geen nuttige informatie toe te voegen aan deze topic, klik dan snel weer door, want dan hoef ik niets van je te lezen.
Oowja, ik ben ook een mens kan dus ook wel eens fout zitten