telefoonnummer Waterland Baits.....


Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

27-09-2005 11:31

vind je hier.....

http://www.waterlandbaits.nl

mvg Mitsz
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

27-09-2005 11:35

Wel KORT houden Mitsz :o :o :o :o :o :oops: 8)

HAhaaaaaaaaaaaaaa :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
jacco noordermeer

27-09-2005 14:01

0611137585 8)


ps ik neem ook die leuke dingetjes voor je mee :wink:

en lood zoals beloofd :oops:
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-09-2005 17:34

Klopt het dat je niet verder komt dan de openingspagina?had graag wat meer willen weten over waterland producten
enne Mitz.....Kop op en alles zal recht komen...succ6
gr
Hans
Jody Bekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-05-2004 19:44
Locatie: Zeist west
Contacteer:

28-09-2005 21:35

hallo,

Weet iemand wat de prijzen zijn van de waterland baits?? Staan geen prijzen op de site, maar ben wel heel benieuwd naar de prijzen van de freezers.

alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

28-09-2005 21:40

Jody ,

bel mitsz even die kan je vast verder helpen.

Succes

Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

29-09-2005 21:45

heren,

weet je wat ik nu denk dat onze daniel nu snel een pbtje naar jordy heeft gestuurd van ja hier heb je een ander nummer en daar kan je veel beter bollen halen zou het niet... :D :wink:

groetjes Sjorske
After School is over you're playing in the park Don't be out too late, don't let it get too dark
Met honing vang je nu eenmaal meer bijen als met azijn...
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

29-09-2005 21:56

sjors hooijen schreef:heren,

weet je wat ik nu denk dat onze daniel nu snel een pbtje naar jordy heeft gestuurd van ja hier heb je een ander nummer en daar kan je veel beter bollen halen zou het niet... :D :wink:

groetjes Sjorske


Ik weet niet wat voor MONGOOL jij bent !!! (Mods sorry voor mijn taalgebruik)

Ik ben geen matennaaier dus zulke praktijken doe ik niet aan !

Matennaaiende :-? Groet Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

29-09-2005 22:13

beste daniel,

het was ''leuk'' bedoelt maar, leuk dat je zo volwasse reageerd...

groetjes je vriendje... :oops:
After School is over you're playing in the park Don't be out too late, don't let it get too dark
Met honing vang je nu eenmaal meer bijen als met azijn...
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

29-09-2005 22:19

sjors hooijen schreef:heren,

weet je wat ik nu denk dat onze daniel nu snel een pbtje naar jordy heeft gestuurd van ja hier heb je een ander nummer en daar kan je veel beter bollen halen zou het niet... :D :wink:

groetjes Sjorske

zo de waard is...vertrouwt hij zijn gasten!!

Kan me de reactie van Daniel goed voorstellen
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

29-09-2005 23:20

@sjors..,

Zoals je merkt deelt niet iedereen je gevoel voor humor..
Moet toegeven dat ik je ook niet als een "geinporum" had ingeschat met je posting!

Laten we toch, aub, een ieder in z'n waarde laten!
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

29-09-2005 23:27

Mitsz,

Even goede vrienden hoor, maar betaal gewoon het geld en plaats ook een banner op deze site :wink: Heb die creatieve free publicity de laatste maanden wat aan zitten kijken, maar volgens mij is het forum daar niet voor bedoeld :D
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

29-09-2005 23:52

Heej pat,

ja ik snap ook wel dat je ooit iets verkeerd op kan pakken maar, om dan meteen als een klein kind iemand voorschut te gaan zette of in dit geval uit te gaan kaffere. dat gaat er bij mij niet in (vind het een beetje een klein voorbeeld van het ''geruzie op het board'' maarja kan aan mij liggen)

Groetjes Sjorske
After School is over you're playing in the park Don't be out too late, don't let it get too dark
Met honing vang je nu eenmaal meer bijen als met azijn...
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

30-09-2005 00:01

Bart van den Hurk schreef:Mitsz,

Even goede vrienden hoor, maar betaal gewoon het geld en plaats ook een banner op deze site :wink: Heb die creatieve free publicity de laatste maanden wat aan zitten kijken, maar volgens mij is het forum daar niet voor bedoeld :D

best wel mee eens eigenlijk
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

30-09-2005 07:42

Mensen sorry maar gezien Mitsz zijn inbreng op dit board, meer dan 2500 berichten waarvan er zeker een stuk of 1800 behulpzaam zijn voor mensen.
Viinnd ik het helemaal niet erg dat zijn nummer hier geplaatst word, een hoop mensen hebben baat gevonden bij hem als ze ietts niet wisten over aas.
Dus vind het slecht dat er nu toch een soorrt jaloezie erover ontstaat,

Greettz daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

30-09-2005 07:58

Hij betaalt toch?

Mitsz geeft tips die goed zijn en mij niet direkt een paar 100 euro kosten. Zijn nadeel is dat hij er niets of weinig aan verdiend, dus toch betaalt.

Geldwolven zijn er wel genoeg.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

30-09-2005 08:58

Klaas ,ik ben het met je eens , verdorie ..
Hij is particulier, en die andere zijn allemaal bedrijven, dus een beetje onderscheid maken is geoorloofd.


Die 100-den euro's zijn toch geen advocaatkosten? :wink:

gr Harnold
Jeffrey Schouten
Berichten: 131
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00
Locatie: Heel

30-09-2005 09:10

Ben het helemaal met Bart eens, andere particulieren net zoals Mitsz moeten wel betalen als hun naam teveel genoemd wordt op het board :evil:

Een beetje rechtvaardigheid vanuit de redactie is wel gewenst!!!

Mvg,
Jeffrey
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

30-09-2005 09:53

Jeffrey, gelukkig staat er bij jou : http://www.impactproducts.nl onder je bericht en vist onze lieve heer Bart voor Proline.
Gek he dat je dan commentaar gaat geven :roll:

Walgelijk gewoon !!

Proline en impactproduct zijn nu echt bedrijven, het geen Mitz doet is voor zn plezier, en is dus nog geen bedrijf vergeet dat even niet !!
Daarom is er niets mis mee met wat, hoe, waar en wanneer mitz iets schrijft over waterland baits !



Owja p.s :



WATERLAND BAITS RULEZZ

:lol:
Chris Gabriele

30-09-2005 10:38

Ik kan het niet laten om een reactie te geven.

De tegen reacties op Bart die wijzen op jaloezie en afgunst (zo lees ik het althans) zijn van de zotte en absoluut ongefundeert!

Een particulier met een bedrijfje....ik heb in de jaren heel wat gesteggel gezien op het board over dit soort zaken en ook topics die verwijderd werden door zaken als deze.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

30-09-2005 10:48

ik jaloers?

Heb net de avatar weggehaald hahahahahahahha
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

30-09-2005 10:52

Met alle respect mensen, maar reclame is toch gewoon reclame? Of dat nu voor een particulier is of voor een "echt" bedrijf, moet toch niets uitmaken dan? Daarvoor zijn toch regels opgesteld? Er zou dan toch met 2 maten gemeten worden?

Als het zo zou werken, dan zouden veel bedrijven als particulier gaan opereren. :roll:


Verder wens ik Mitsz oprecht veel succes toe in de verkoop!
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Jeffrey Schouten
Berichten: 131
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00
Locatie: Heel

30-09-2005 10:56

Beste Bart-Jaap,

Waterlandbaits en Impact Products zijn van hetzelfde kaliber, deze doen het allebei voor hun plezier. Impact Products is onstaan uit een hobby en is nog steeds een hobby! Dit wordt gedaan naast ons vaste werk!

Reclame is reclame, anders is het wel heel makkelijk voor bedrijven om zich als particulier voor te doen.

Mvg,
Jeffrey
Chris Gabriele

30-09-2005 11:37

Klaas, je voelde je onterecht aangesproken.
Jij deelt mijn mening misschien niet en dat vind ik geen probleem.
Een eigen mening hebben is alleen maar goed.

Een bedrijfje voor de hobby is prachtig natuurlijk, zeker als je dat zo kan profileren.
Dat er geld wordt verdiend om verder te investeren staat als een paal boven water.
En geld wordt er verdiend, nietwaar Daniel?

Wat is de waarde van een banner voor andere bedrijven die niet zo kunnen discussieren en de aan de regels gehouden worden?

Verder trek ik mij uit deze discussie.

fijne vangsten voor de aankomende top maand gewenst.

gr Chris.
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

30-09-2005 11:56

Ook maar eens reageren hier,nu we toch bezig zijn.

Ben dus de eigenaar van Impact Products,sta gewoon ingeschreven bij de Kamer Van Koophandel en ben dus volgens de wet een bedrijf.

Iedereen die beweert dat Impact Products een bedrijf is heeft dus gelijk.

Nu de andere kant van het verhaal,Impact Products is ontstaan en is nog steeds een hobby en is wat dat betreft vergelijkbaar met Waterlandsbaits van Mitsz.
We verkopen beiden aas en zullen er beiden nooit rijk aan worden :cry:

Iedereen die dus beweert dat Impact Products een hobby en particulier is heeft dus ook gelijk.

Ja jammer dan maar het is niet anders,doe met veel plezier nog steeds mijn ding en blijf dat doen tot het punt komt dat ik het gewoon niet meer leuk vind,hoef er tenslotte niet van te leven.

De "reklame" die voor Waterlandbaits word gemaakt heb ik geen moeite mee (Waterlandbaits en Impact Products bijten elkaar niet sterker nog we hebben nog weleens hele goede gesprekken lopen )maar kan wel begrijpen dat bij sommige die "reklame"in het verkeerde keelsgat schiet.
Heeft namelijk niets te maken met particulier of bedrijf maar met het gegeven dat de een wel moet betalen en de ander niet.

Gelijk afgeven en roepen dat het afgunst of jaloezie is vind ik niet op zijn plaats.

Een "reklame" boodschap hier of daar kan geen kwaad en doet niemand schade,sterker nog als alle merknamen niet meer vernoemd mochten worden zou het hier ook behoorlijk stil worden(en saai) en zou het voor velen ook een stuk lastiger worden om hun keuze te maken wat materialen of aas betreft.

De gulden middenweg dus,sta wat toe,stel ergens een grens in maar dan voor iedereen zodat zulke onnodige discussies niet meer nodig zijn.
Probleem van zulke discussies is namelijk dat iedereen ergens wel een beetje gelijk heeft.

Een bepaalde hoeveelheid reklame is gezond voor iedereen,zowel de consument alsmede de leverancier vaart er wel bij,probleem blijft gewoon om die grens vast te stellen,maar aangezien de mods hier volgens mij wel weten waarmee ze bezig zijn zal dat wel goed komen.