Ocean Fresh


Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

11-08-2005 19:03

Ja Harnold.....die spullen vangen ALLES wat vinnen heeft.......
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

12-08-2005 04:03

Ik hou namelijk van een zoete boilie, behalve in Frankrijk wil ik graag met een vismeel boilie vissen.
Ik kwam de combi zoet en vis de tutti mega fish van Ocean Fresh tegen en het beviel me erg goed...
Ocean Fresh hoort bij de betere ready mades die er zijn....
Je betaalt er wel ietjes meer voor, maar je hedt wel waar voor je geld...
Emiel Den Hartog
Berichten: 141
Lid geworden op: 07-03-2004 09:18
Locatie: Sleeuwijk

27-08-2005 19:42

gisteren maar weer eens nachtje gevist met tuti megafisch van ocean fresh en moet zeggen de laatste keer mijn maat had er 2 brasems op gevangen en een zeelt en vanmorgen bij het binnendraaien bollie van de hair af ik had 2 uur lang allemaal piepjes en toen was het ineens stil vertrouwde het niet dus lijn binnengehaald en boillie was van de hair heb er toen 2 boillies opgedaan en vanmorgen was er 1 boillie af andere hengel ook binnen gedraaid ook boillie er af iets wat ik met andere merken nooit heb veel witvis en boillies blijven slecht op de hair gelukkig had ik een 3e hengel ingegooid met tijgernoot gelukkig daar nog iets op gevangen is de laatste keer geweest dat ik er mee vist het zal wel aan mij liggen denk ik want als ik de verhalen zo lees hier dan word er goed mee gevangen en ik had het ook in de karperwereld gelezen dat ze goed vingen daarom was ik er mee gaan vissen
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

27-08-2005 20:06

emiel. Het zou ongelooflijk fijn zijn als je bij je volgende post eens wat gebruik zou maken van PUNTEN.

leest heeel erg verwarrend.

Ik ga morgen weer met de Mosselboilie op pad...
Gebruikersavatar
Erik Rozen
Berichten: 588
Lid geworden op: 24-11-2003 01:00

27-08-2005 21:19

Frank jonge, nie zo moeilijk doen.

Emiel heeft gewoon een hele lange adem :lol: 8)
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-08-2005 22:41

Frank kerel,


rustig denk aan je hart !!!

8)
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

27-08-2005 22:51

Verbazingwekkend hoe snel sommige vissers een merk de grond in boren en andere vissers een merk de hemel in prijzen :evil:
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

27-08-2005 22:54

Rustig Aart :wink: ,

Zo gaat dat nou eenmaal. Doe je weinig tegen!

Bart
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-08-2005 22:54

Aart Lokhorst schreef:Verbazingwekkend hoe snel sommige vissers een merk de grond in boren en andere vissers een merk de hemel in prijzen :evil:


En daar bedoel je mee Aart ??

Groetjes Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

27-08-2005 22:58

gisteren maar weer eens nachtje gevist met tuti megafisch van ocean fresh en moet zeggen de laatste keer mijn maat had er 2 brasems op gevangen en een zeelt en vanmorgen bij het binnendraaien bollie van de hair af ik had 2 uur lang allemaal piepjes en toen was het ineens stil vertrouwde het niet dus lijn binnengehaald en boillie was van de hair heb er toen 2 boillies opgedaan en vanmorgen was er 1 boillie af andere hengel ook binnen gedraaid ook boillie er af iets wat ik met andere merken nooit heb veel witvis en boillies blijven slecht op de hair gelukkig had ik een 3e hengel ingegooid met tijgernoot gelukkig daar nog iets op gevangen is de laatste keer geweest dat ik er mee vist


Gecombineerd met wat positieve berichten en je moet Aart zijn stukje kunnen begrijpen :wink:

Bart
Emiel Den Hartog
Berichten: 141
Lid geworden op: 07-03-2004 09:18
Locatie: Sleeuwijk

28-08-2005 09:55

ik wil helemaal niet ocean fresh de grond in boren.
maar ik vis nu 16 jaar op karper en in die 16 jaar heb ik nog nooit zoveel witvis gevangen als nu met ocean fresh.
en ook het afvallen van de boillie ook nooit mee gemaakt.
kan je vertellen dat het erg frustrerend is als je s'morgens je hengels binnen haalt en er zit aan beide hengels geen boillie meer.
maar als ik het zo lees is het een super aas want er worden veel vissen en grote vissen mee gevangen. maar waarschijnlijk ben ik de enige die er veel last van heeft dat de boillie van de hair gaat en zo.
en als met andere merken de boillie wel op de hair blijft is het heel simpel moet je met iets anders vissen. en als je geen vertrouwen heb in het aas kan je nooit lekker vissen.


zo beter met die punten frank
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

28-08-2005 10:05

Emiel, ik heb niks met welk merk dan ook. Maar als die boilies zo aantrekkelijk zijn voor witvis (zoals jij dat noemt) kan het niet anders zijn dan dat dezelfde boilies ook erg aantrekkelijk zijn voor karper. Waarschijnlijk zijn die boilies wat aan de zachte kant, dus vaker nieuwe boilies eraan doen of die boilies tevoren 1 of 2 dagen extra laten drogen waardoor ze harder worden en wel veel langer op de hair blijven zitten.
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

28-08-2005 10:36

Beste Emiel,

als testvisser van Ocean zie ik ook vrijwel alle produkten voorbij komen en ik vis dan ook geregeld met verschillende boilies. het probleem wat jij beschrijft heb ik nog nooit meegemaakt, al moet ik wel toegeven dat er soms wat verschil in hardheid tussen de ene en de andere zak kan zitten. ik kan me dan ook voorstellen dat je bij een verre, krachtige worp dit probleem eens incidenteel kan hebben.
je zou dit op kunnen lossen door bijvoorbeeld van een PVA zakje gebruikt te maken, of van bijvoorbeeld een beetje PVA tape.

Hoop je hiermee wat verder te helpen, en wees zo vrij om opbouwende kritiek te geven naar bijvoorbeeld je leverancier. zo kan ook Ocean hier uiteindelijk wat mee, zodat we nog beter presterende produkten in de markt kunnen zetten.
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Jesse Oud
Berichten: 344
Lid geworden op: 26-08-2005 17:43

28-08-2005 11:11

Ik vis ook zo nu en dan met ocean fresh...alleen de beste vind ik zeld nog Olie Crab...ik vis dan met 18mm en heb zelf weinig last van brasem...een grote factor is ook het bestand aan karper en brasem. 22mm doet het ook prima. De rest van ocean vind ik niet echt over te spreken.
Vissen is gezond!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

28-08-2005 11:15

Hallo Kees,

Wanneer de PVA zakjes en Tape bijgeleverd worden door Ocean Fresh, zou het al heel wat opbouwende kritiek kunnen opleveren.
Service, service, ook pleisters vallen eronder.. :oops:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Emiel Den Hartog
Berichten: 141
Lid geworden op: 07-03-2004 09:18
Locatie: Sleeuwijk

28-08-2005 12:20

dat kan ik eens proberen aart dat ik daar zelf niet aangedacht heb om de boillies even een of 2 dagen buiten de zak te bewaren worden ze stuk harder goeie tip

en kees ik gooi mijn lijnen nooit uit ik vaar ze altijd uit dus daar kan het niet aan liggen maar als ik die tip van aart op volg weet ik zeker dat ze niet meer van de hair afgaan en minder last van witvis doordat de boillie harder is
Gebruikersavatar
Erik Rozen
Berichten: 588
Lid geworden op: 24-11-2003 01:00

28-08-2005 12:39

Even over die witvis....

Als je meer witvis vangt, wil het in mijn ogen alleen maar zeggen dat je met een beter aas vist dan voorheen... :roll:

Heb nog nooit zo goed gevangen als de laatste tijd, maar vang me ook het schommeles aan brasem en zelfs voorn. Rara hoe kan dit?

Zou er zelf niet al te zwaar aan tillen :wink:

Gr, Erik

P.S. Die punten kunnen nog steeds beter Emiel 8)