Goede ready made voor Orient


Plaats reactie
Gebruikersavatar
John van de Ven
Berichten: 48
Lid geworden op: 29-05-2003 02:00
Locatie: Dinther

19-07-2005 22:40

Hallo, ik ga de eerste 2 weken van september op (gezins)vakantie aan Orient. Ik vis meestal met ready-mades en deze lijken me ook het makkelijkste mee te nemen en te bewaren.Heeft iemand ervaring in welk merk/smaak/groote er daar het beste gevist kan worden of is bv. de Monstercrab van Martin SB waar ik hier al jaren mee vis goed genoeg?
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

19-07-2005 22:43

gebrande noot(trust me!)
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
peter andrae

20-07-2005 05:30

yup gebrande noot,tip een berg doormidden snijden en zo een plekje maken niet meteen vol dumpen eerst kijken of je vangt daarna kan je het gaan opvoeren.

Neem nog wat tiger/peanuts mee van martin sb als het goed is heeft hij ook kleine maat bollies die kan je mooi als ondergrondje gebruiken niet zo goedkoop als particels maar het gaat erom dat je vis erop krijgt en wat ik zeg niet meteen volgooien,maar de gebrande noot doen het daar uitstekend.
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

22-07-2005 16:48

Een keiharde boilie is alleen noodzaak als er veel kreeftjes en meervalletjes rondzwemmen.
Ik zou het zelf zo doen: Voeren met harde bollen(martin sb o.i.d) en zelf boilie's voor aan je hair maken. Dezelfde flavour erbij knikkeren en laten drogen. John Baker heeft een mix die kei en keihard wordt. Rock hard baits is de naam :) Gaatje wel voorboren!

Succes ermee!
Vriendelijke groet,

Koen de Been
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

22-07-2005 16:51

Als je echt keiharde boilies wilt hebben zijn de hookbait enhancers van mainline ook wel aan te raden. Mijn pop-ups kwamen echt keihard uit het potje na een weekje of 2 gesoakt te zijn. Voortaan maar de gaatjes van te voren maken.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Plaats reactie