ZEER GOEDE RESULTATEN TESTBAL WATERLANDBAITS!!!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

10-07-2005 22:48

en zoals met elk merk,hoor je ook alleen de succes stories! instant vistte ik vaak met all season squid van nash,werkelijk een stinker eerste klas(alhoewel,ik vond het heerlijk) en echt een mega vanger,zelfs in frankrijk hebben we meerdere boilies te kakken gezet,zelfs op de sloterplas ving ik zeldzame vissen,die puntgaaf zijn en nooit iets van hun bestaan af wisten.In mijn mening zijn er echt wel goede vangers t.o.v andere,maar zoals ik al eerder vroeg en geen antwoord op kreeg,is het een instant vanger of is het een boilie op lange termijn
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

10-07-2005 23:25

Hierboven staan dus jouw Nash ´successtories´ Lindsey :lol:
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

10-07-2005 23:35

precies aart,ik ben ermee gestopt,omdat het te duur was,maar wel altijd goed mee gevangen.Heb jij deze combinatie wel is gebruikt,want jullie ''grote'' jongens krijgen toch altijd alles gratis? Of heb ik het verkeerd? wij betalen altijd de volle mep!
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

10-07-2005 23:43

nee hoor...wij betalen alles.......
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

10-07-2005 23:44

ben jij ook een grote jongen dan?
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

10-07-2005 23:50

wat is het verschil dan?
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

10-07-2005 23:54

ja mitszy behoort ook al tot de grote jongens,die vangt ook zijn dertigers wel,dat had ik gelezen van je,dat je het nog bij kan houden
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

10-07-2005 23:56

is geen antwoord
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

10-07-2005 23:59

Lindsey, van dit soort insinuaties hou ik niet van. Daar ik van niemand afhankelijk wil zijn en kunnen zeggen wat ik wil heb ik altijd voor alles, wat dan ook, gewoon netjes betaald en dat zal ook altijd zo blijven. Anderzijds heb ik er geen enkele moeite mee als iemand wel wordt gesponsord qua aas of i.d., dit moet iedereen voor zichzelf beslissen.
En waar ik mee vis of gevist heb dat gaat niemand iets aan, jou dus ook niet.
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

11-07-2005 00:54

Ik kon je houding altijd wel waarderen lindsey.

Waarom..omdat je toch vaak de andere kant van de medaille wou laten zien.
Ik waardeer dat zeer in mensen.
Wat ik jammer vind is dat als mensen in een topic het een beweren,maar dit in een ander topic zelf tegen gaan spreken.

Zo nu ook met jou..helaas..

Eerst verkondig je aan kees ouwehand dat je alleen maar op de sloterplas komt om te zonnen en dat je er niet vist.

En nou in deze topic ving je op de sloterplas vissen op die Nash boillie.

Die vissen gun ik je hoor...begrijp me niet verkeerd.
Alleen ben ik bij deze wel het vertrouwen kwijt in je topic,s.

Met spijtige groet:
Marcel.
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

11-07-2005 06:47

Marcel Mos schreef:Ik kon je houding altijd wel waarderen lindsey.

Waarom..omdat je toch vaak de andere kant van de medaille wou laten zien.
Ik waardeer dat zeer in mensen.
Wat ik jammer vind is dat als mensen in een topic het een beweren,maar dit in een ander topic zelf tegen gaan spreken.

Zo nu ook met jou..helaas..

Eerst verkondig je aan kees ouwehand dat je alleen maar op de sloterplas komt om te zonnen en dat je er niet vist.

En nou in deze topic ving je op de sloterplas vissen op die Nash boillie.

Die vissen gun ik je hoor...begrijp me niet verkeerd.
Alleen ben ik bij deze wel het vertrouwen kwijt in je topic,s.

Met spijtige groet:
Marcel.
ten eerste ging dat zonnen over de bosbaan,dat heb je dus niet goed gelezen marcel,iedereeen vertelt maar waar die ze vissen op vangt,dus waarom ik niet.Dus ik denk dat je het aan de verkeerde kant heb.En aart,ben je op je pikkie getrapt? Dacht alleen dat bekende een hoop gesponserd kregen,blijkbaar niet dus
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

11-07-2005 07:44

moet je 't nog willen ook.....eikel
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

11-07-2005 07:58

lindsey de boer schreef:je kan geen topic openen of het gaat over waterland baits

Je kan geen Topic openen of het gaat om Lindsey...... :-?
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

11-07-2005 11:41

Kees van der Voorden schreef:
Harnold Kikkert schreef:
Kees van der Voorden schreef:
Ik hoef op het water, dat ik nu bevis, ook echt geen andere boilies te vissen dan dat ik nu vis. Dan blank ik gewoon.
mvg,
Kees


Als je het niet test, kom je het niet te weten!

gr Harnold


Dat doen de anderen wel. Ik ga dan gewoon lekker een stukkie verderop zitten en vang m'n vissen. Best leuk hoor, 's-ochtends foto's nemen half verscholen achter m'n tent. En die gast naast me maar denken:,, Verdomme ik zit toch bovenop z'n stek''. :lol:

mvg,
Kees


Je geeft geen goed antwoord Kees, je gaat een stukkie verderop en vist nog steeds met dezelfde boilies.
Hoe kan je dan weten of die andere boilie niet werkt.
De ander vissers kunnen wel op een verkeerde stek zitten, teveel lawaai maken, niet de juiste rig etc.
Dus ik zou zeggen als je dit hard wilt maken moet je met je eigen aanpak die ander boilie ook proberen.
En er komen natuurlijk allerlei factoren om de hoek. Dus niets is met zekerheid te stellen.

gr Harnold
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

11-07-2005 15:43

Dan heb ik het frontaal verkeerd gelezen lindsey.

Mijn excuus bij deze..
En neem mijn eerder geplaatste reactie terug.

Dus ...Ga vooral door met een beetje tegen de draat in te zijn..zolang het wel on-topic blijft en enigzins onderbouwd.


Ps Alle Amsterdamse wateren vallen bij mij in een catogorie...
TE VER BUITEN MIJN REGIO... :D

Groetjes marcel.
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-07-2005 15:49

Lindsey,

Ik begijp jouw houding af en toe niet....??
Je schrijft of Aart op zijn pikkie is getrapt...??

Daaruit lees ik weinig, heeel weinig respect voor iemand die zoveel voor het karpervissen doet!

Niet iedere bekende naam is per definitie een gesponsorde visser, en als je wordt gesponsord betekend het niet dat je alles gratis krijgt.
Ik ken voldoende gesposorde vissers, maar dat ze nou alles gratis krijgen... Dacht het niet!
Wel tegen een schappelijke prijs, maar er wordt vaak genoeg wel voor betaald.


Maar nogmaals: Toon een beetje respect voor iemand anders, dat maakt het een stuk leuke op di forum, praatjes vullen ook hier geen gaatjes.

Over gaatjes gesproken: Ik moet snel naar de tandarts, want bij iedere slok cola krijg ik een pijn in smoel....
Oke, weer on-topic!
viktor v Ophuizen
Berichten: 92
Lid geworden op: 18-09-2003 02:00
Locatie: beuningen

11-07-2005 17:08

mitz?

doe mij eens een lijstje wat je allemaal in je toko hebt!!!

graag de prijzen per 5 10 15 20 en 25 kilo!!

ja mag het mailen naar viktor@creamteam.nl

alvast bedankt

mvg

viktor
Gebruikersavatar
roy van zwieten
Berichten: 173
Lid geworden op: 23-02-2004 22:04
Locatie: Aalsmeer

11-07-2005 19:39

Lindsey kerel, wat dacht je ervan om gewoon is onder je eigen naam te gaan op dit board, durf je dat niet ofzo? (Waar was je trouwens gister?????)
Wat een hoop reacties trouwens op deze topic! Je kijkt een paar dagen niet en je mist van alles.
Tussen de regels door lees ik her en der wat kritiek op de test.
Dat is iets wat ik zeker waardeer. Je kunt uit een test van 1 sessie ook geen mega conclusie trekken daarom is dit slechts een onderdeel van een lange test. Trouwens voor degene die denken dat het testen allemaal zonneschijn en rozengeur en maneschijn is, heb ik nieuws want dat is het niet altijd. Zeker in de beginfase ga je soms behoorlijk op je bek. En je maten maar lachen met hun beproefde record-mixen. Maar als je eenmaal op de goede weg zit heeft het zeker zijn voordelen.

MVG
RVZ
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

11-07-2005 20:16

Het kost je inderdaad een bak vis dat testen. Het is niet altijd succesvol zo'n nieuw recept. Soms een vrij lange weg, die niet vrij van bulten en kuilen is....

Maar als het dan wel lukt, is het natuurlijk erg leuk allemaal.........

mvg Mitsz
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

11-07-2005 20:20

Mitsz,

je hebt altijd voor- en tegenhangers, de wind staat niet altijd in je rug.. stoor je er niet aan (doe je denk ook niet).. als de karpers maar blijven rollen

mvg Lex
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

11-07-2005 20:39

Dank je Lex,

weet ik ook, dat heb ik nl aan den lijve ondervonden. Ik zit hier ook best lekker hoor. Wel apart dat sommige vissers op bepaalde ingredienten/aassoorten heel slecht scoren, terwijl een ander met hetzelfde spul een paar kilometer verder op dezelfde rivier de sterren van de hemel vangt....

Het leuke is, dat ik dat soort dingen weet, terwijl zij dat niet van elkaar weten.......

mvg Mitsz
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

11-07-2005 23:24

Laat maar Lindsey, jij snapt nog steeds een heleboel niet...
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

11-07-2005 23:48

lang verhaal roy,me meissie was wel is actief op dit board en me eigen naam kon niet meer,omdat ik zoveel tijd niets gepost had,me meissie heeft onder deze naam ingelogd,omdat ze haar eigen naam verafschuwt.Iedereen weet dat ik het meest actief ben op deze site en af en toe me meissie,maar je weet hoe ik in elkaar steek.Ik ben nou eenmaal tegendraads,maar ik kan me heel slecht verwoorden en dan botst het nogal vaak met anderen.Houd de spanning er een beetje in hier,is me wel gelukt denk ik,of het nou positief of negatief is.In het begin ga je lekker posten en sta ik er niet bij stil dat mensen denken dat ze alleen met "lindsey" te maken hebben,(lindsey word namelijk de naam als het een meisje word!),sorry voor de verwarring.Was het trouwens nog leuk gister? ik had vette ruzie met me vriendin,liep ff tegen,sorry voor oftopic
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

11-07-2005 23:59

Gevalletje 2j......
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
arnold buurman
Berichten: 333
Lid geworden op: 10-12-2003 01:00
Locatie: ede

17-07-2005 11:08

wat was de link van waterlandbaits ook alweer?kwil nu binnenkort wel eens een paar kilo gaan proberen(staat hier ook nog wel 10 kg mix in een emmer maar heb geen tijd om te draaien)
Laat een ieder in zijn waarde
Gun elkaar toch een vis
De natuur beware
Dan zal je zien hoe mooi onze hobby is
Plaats reactie