frankrijk


Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

29-05-2005 21:27

Beste karpervissers,

Ik ga over een tijdje 2 weken vissen in Frankrijk. Het gaat hier om een niet al te druk bevist meer met een redelijk bestand aan karper. Nu zit ik met het volgende probleem:

Normaal rol ik zelf m'n boilies, maar omdat ik hier voorlopig geen tijd voor heb wil ik freezerbaits gaan halen en deze dan vacuum laten verpakken. Ik zit zelf te denken aan proline freezers, maar ik heb hier ook over gelezen dat deze snel (erg) zacht worden en uit elkaar vallen. En moet ik ze dan vóór of na het ontdooien laten vacuum zuigen?

Ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben!
Alvast bedankt
Joachim
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

29-05-2005 21:48

Joachim,

Ik zit zelf ook wel eens met zo'n soort probleem. Uiteindelijk ben ik toen uitgekomen bij freezers van eclips (zonder er nu verder reclame voor te maken ofzo), maar die freezers zijn zonder vacuum te verpakken al wel 2 weken te bewaren, en wel vacuum verpakt zelf nog langer.. verder moet ik ook nog zeggen dat ze in het water ook nog lang hard blijven etc. Misschien is dat dan wat je zoekt.

Stuur me even een PB als je meer informatie wil, en de site is http://www.eclipsbaitrange.nl

Succes!
Bart
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

30-05-2005 00:48

Joachim,


Vacuumeren is een eigenlijk de beste optie als je een goedwerkend apparaat tot je beschikking hebt.

Droog je freezerbaits zo'n 4 dagen in tomatenkratjes op een goed ventilerende ruimte waar het niet te warm is.
Als je ze hebt gevacuumeerd stop je je boilie's op een donkere plaats weg.

Houdbaarheid? Een jaar gerust! :wink:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

30-05-2005 17:07

neem eens contact op met mits van der kamp die verzekerd dat de bollies van zij aas firma waterland baits twee weken goed blijfen ik zelf heb nog voldoende bollies in de vrieser maar als deze op zijn stap ik zeer zeker over op zijn producten ziet er erg goed uit en zijn vangsten liegen er ook niet om
remon
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

30-05-2005 17:59

Reactie verwijderd door Koen de Been.
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

30-05-2005 22:58

Bedankt voor de waardevolle tips!
Ik heb ook al contact gehad met Eclips en dat lijkt me wel wat!

Joachim
killian de bruijne

30-05-2005 23:20

[quote="Daniel Legrand"]Beste Joachim,


Mijn tip is om Eclips Baitrange freezers te nemen.

Worden uitsluitend op bestelling gemaakt dus verser kan niet.

En wat betreft houdbaarheid dat zijn ze makkelijk 2 weken in normale zak.

Ook vacumeren ze ze strak als je wilt in de zakmaat dat je maar wilt aangezien ze over een flinke vacuum machine beschikken, en dan zijn ze nog veel langer houdbaar.
Ook makkelijk als je het in kleinere zakken laatvacumeren door ze dan hoef je niet alles open te trekken gelijk.

Plus de zakken zijn van topkwaliteit.

Kortom denk dat Eclips wel aan jou eisen voldoet.


En de vangsten ja die zijn gewoon stukker beter dan met ander inferieure boilies.

Greetz Daan[/quote]

ze kunnen wel op bestelling gemaakt worden maar als de ingredienten niet vers zijn heb je er nog niks aan, gebruik nu o.a. vis en soya meel van waterland baits, kan het verschil in mijn vangsten meteen merken. voor mij zou de keus makkelijk zijn...
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

30-05-2005 23:43

Alles over Daniel Legrand

Moderator
Geregistreerd op: 17-3-2005
Totaal berichten: 6
[2.37% van het totaal / 0.08 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Daniel Legrand
Woonplaats: Almere
Website: http://www.eclipsbaitrange.nl
Beroep: Visvoederindustrie
Interesses: Karper Boilies en aas

En ik maar denken dat reclame maken voor eigen, of antireclame maken voor/tegen anderen niet mocht... :oops:
Valt me toch wat tegen en
Krijg er wel een "inferieur" en weïge smaak bij Daniel. :o
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

31-05-2005 00:12

@ Daniel,

Waarom maak je van ZE niet gewoon WE?
Iedere karpervisser met een beetje verstand heeft wel in de gaten dat je bij "Eclipse" hoort, vind het een beetje zielig/wanhopig om zo reclame voor je merk te gaanmaken.
Moet er echter wel bij zeggen dat de bollen die ik van Eclipse gezien/geruikt en geproeft heb vrij aardig tot goed ruikte/smaakte (of ze ook goed vangen is punt 2).....weet alleen niet of dit ook bollen waren die in de verkoop zijn/gaan want dit was bij een van je testvissers (Wimke).
En nogmaals goede reclame krijg je meerendeels door mond of mond reclame......als de een ergens goed mee vangt volgt al snel de ander.......wat je nu doet zie ik als pure anti reclame.

@ Joachim
Ik vis zelf ook met de Pro Line bollen en neem ook altijd de freezers mee naar Frankrijk, voor de kortere sessies 4 a 5 nachten neem ik ze meestal zo mee. Als ik langer ga neem ik ze mee in piepschuim issolatie boxen waarin ze tropische vissen vervoeren, hier kan je ze diepgevroren in mee nemen en ze blijven vaak ook een hele tijd bevroren. Daarna kan je in Frankrijk nog in een droogzak in de schaduw hangen.
Ook kan je ze natuurlijk thuis al heel goed drogen dan blijven ze zeker die tijd goed.
Heb ook gehoord dat het zou helpen als je de boillie's met al wat witte punten er op af zou spoelen en ze dan weer opnieuw kookt maar of dat klopt weet ik niet.

Mvg,
Arjan
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-05-2005 08:57

Oke mensen,

Dit vind ik mooi. ! :D

Om te beginnen begin ik bij jou Koen,

Eerst laat je alles staan, en zodra je ziet dat de betreffende persoon voor Eclips Baitrange kiest verwijder je direct mijn post's.
Heeft dit te ermee te maken dat Eclips baitrange hier niet adverteerd op de site ? (lijkt er verdomde wel op).

Want wat ik merk hier is zodra er een ander merk dan een van de Vriendjespolitieke ''merken'' ten sprake komt worden de berichten verwijderd, Beetje triest voor zo een hoogstaand ''Forum'' over karper en dergelijken.

Ok dan kom ik bij jou Killian,

Wat geeft jou de recht om te spreken of Eclips zijn ingredienten niet vers zijn ?
Heb je dermee gevist?
Ben je op de zaak geweest verstopt in de zakken ''Verse'' Meel ?
Nee toch teminste neem aan van niet, Anders ben je wel erg fanatiek !!

Ok Henk,

Dat je iemand bent die mensen graag op de kast jaagt is oud nieuws.
En wat Weige smaak betreft ja dat krijg ik ook soms ik me mond van kwaadheid hoe sommige mensen hier op de boad tegen over mekaar doen.

Dan als laaste Arjan,

Om te beginnen is het Eclips en niet Eclipse :roll:
De bollen die Wimke van De Sanden heeft zijn gewoon bollen uit de verkoop !
Of ze goed angen, nou aan jou om daar achter te komen.
Als je een beetje op het front staat daar in het zuiden bij jullie dan weet je dat wel !!
En nog wat goede reclame krijg je op meer manieren dan van mond tot mond daar zijn legio manieren voor.
Zal maar niet noemen wat voor zielege manieren andere niet nader genoemde merken gebruiken.


Verder zal ik wel weer een hoop kritiek nu gaan krijgen van The Gang ! :lol:


Maar zal jullie zeggen veel boeit het mij niet want weet op welk niveau hier word gepraat.

Greetz Daan

P.s. Koen je zal wel weer ''Forum'' Politieagentje willen spelen nou dan doe je dat maar en haal je mijn post eraf.
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
killian de bruijne

31-05-2005 08:58

waar slaaat dit nu weer op le grand??




-------------------------------------------------------------

Inbox :: Bericht
Van: Daniel Legrand
Aan: killian de bruijne
Geplaatst: 31-05-2005 08:37
Onderwerp: Bemoeial !!!
Bemoei je eens lekker met je eigen zaken jongen waar dit slaat echt nergens op !

_________________
Team Eclips Baitrange
High Quality Carpfood
http://www.eclipsbaitrange.nl

-----------------------------------------------------------

zelf bij eclips werken en dan lekker reclame maken he


groete
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-05-2005 09:00

Mooi voorbeeld wa voor mentaliteit je hebt Kilian! of hoe je ook die rare naam van je schrijft !

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

31-05-2005 09:10

Daniel,

Ik zou mensen graag op de kast jagen?
Da's nieuw voor mij.
Ik besef echter wel dat men vaak niet begrijpt wat ik bedoel te zeggen.
Men interpreteerd het verkeerd, maar dan ligt de oorzaak van het op de kast jagen dus niet bij mij, snappie?

En een weïge smaak uit kwaadheid, zou kunnen maar dan noem ik het anders.. :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-05-2005 09:15

Henk ok mijn excuses dat begreep ik jou verkeerd.

Dat jou Nederlandse taal stukken beter is dan menig ander board gebruiker is geen nieuws meer.

kortom jou niveau kwa taal is wel wat hoogstaander dan de rest :wink:

Greetz
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
killian de bruijne

31-05-2005 09:19

daniel in ieder geval ben je zelf een raar mannetje daniel was de naam toch of hoe schrijf je die rare naam ookalweer?

en over mijn mentaliteit gesproken... laten we maar niet over jou mentaliteit en kansloze gedrag beginnen!

en met mijn eigen zaken bemoeien? alles en iedereen kan reargeren en mag reargeren op dit forum. dus ik ook en zelfs jij. dat jij reclame loopt te maken en daarom afgebrand word en je je op de kast gejaagd voelt is niet mijn probleem of van een ieder ander die in dit topic gereargeerd heeft !


mvgr K I L L I A N
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

31-05-2005 09:19

Daniel,

Laat ik je een tip geven: dit is wel hééél erg slechte reclame.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-05-2005 09:27

Killian,

Ik raar jongen ?

Kom anders ff langs kijken hoe raar ik ben je bent van harte welkom!
Kan je gelijk eeven de melen bekijken op hun versheid !

Houdoee.

En Mark,

Ja dit komtt zeker niet ten goede maar het word wel een beetje erder uitgelokt door mensen he?
En die willen reaktie natuurlijk.

Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

31-05-2005 09:30

((En de vangsten ja die zijn gewoon stukker beter dan met ander inferieure boilies.))
Kijk Daniel, dit kan dus niet..
Op de eerste plaats kun jij niet beoordelen of ze 'ínferieur' zijn..
2e plaats kun je uberhaupt niet beoordelen welke ingredieënten voor de karper dan weer als 'inferieur' beschouwd mogen worden.
Wat voor het ene levende wezen hoogstaande kwaliteiten bezit, kan voor het andere wezen als bagger beschouwd worden..

Kwalitatieve producten?
--------------------------------------------------------------------------------

Veel bedrijven prijzen tegenwoordig hun 'kwalitatieve producten' aan. Die vorm is toch niet juist?


--------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad, kwalitatieve producten is een vreemde combinatie. Kwalitatief betekent 'de kwaliteit betreffend'. Kwalitatieve producten zijn dus letterlijk 'producten die de kwaliteit betreffen', en daaraan is geen zinnige betekenis toe te kennen. Wel correct is iets als kwalitatief hoogwaardige producten of kwalitatief goede producten.

Kwalitatief kan als bijvoeglijk naamwoord en als bijwoord optreden. Voorbeelden van het bijvoeglijk gebruik zijn een kwalitatief verschil en kwalitatieve analyse. Dit kwalitatief wordt veelal gebruikt om het contrast met kwantitatief ('volgens de hoeveelheid of grootte') aan te geven.

Kwalitatief kan ook als bijwoord bij een bijvoeglijk naamwoord fungeren. We kunnen bijvoorbeeld spreken van kwalitatief inferieur werk, waarin kwalitatief het erop volgende bijvoeglijk naamwoord nader bepaalt. Kwalitatief inferieur werk is dus 'werk dat de kwaliteit betreffend inferieur is' oftewel 'werk van inferieure kwaliteit'. Op dezelfde manier kunnen 'producten van hoogwaardige (of: goede) kwaliteit' kwalitatief hoogwaardige (of: goede) producten genoemd worden, en dat is dan ook het juiste alternatief voor kwalitatieve producten.

Waarom zijn sommige taalgebruikers dan geneigd hoogwaardige (of: goede) weg te laten en kwalitatief als bijvoeglijk naamwoord te gebruiken? Omdat voor hun gevoel het 'hoogwaardige aspect' al in kwalitatief besloten ligt. En dat is goed voorstelbaar, als we een vergelijking maken met het zelfstandig naamwoord kwaliteit. Kwaliteit heeft, net als kwalitatief, in principe een neutrale betekenis: een product kan van goede, maar ook van slechte kwaliteit zijn. Toch heeft kwaliteit voor de meeste mensen een positieve bijklank; slogans als 'Wij staan voor kwaliteit' en 'Kwaliteit is ons streven' illustreren dat. Ook in samenstellingen als kwaliteitsproduct en kwaliteitsprogramma krijgt kwaliteit(s) automatisch de betekenis 'van hoogwaardige/goede kwaliteit'. Diezelfde positieve betekenis voelen sommigen blijkbaar ook bij kwalitatief. Voorlopig is het echter alleen juist om te spreken van kwalitatief hoogwaardige producten of kwalitatief goede producten.

Wanneer je nu voor mij boilies zou promoten, zou ik je met onmiddelijke ingang verzoeken om uit te zien naar een ander baantje.

:o :o
Groet'n Henk..

still growing Old.
killian de bruijne

31-05-2005 09:31

daniel ten eerste zei ik niet dat je melen niet niet vers waren
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-05-2005 09:34

Henk gelukkig denken ze daar bij Eclips Anders over !

Mischien is dit niet me handigste vak, maar kwa aas en vistechniek weer wel.

En nou trek ik me hiervan ff terug want dit is weer hopeloos hier.
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

31-05-2005 09:43

((En nou trek ik me hiervan ff terug want dit is weer hopeloos hier.))
Het is niet hopeloos hier,
Je voelt je hopeloos hier!

Moeilijk hé, dat inferieure??

Qua aas en vistechniek lijkt het me dat je juist daar voldoende voldoening kan uithalen, sterkte daarmee.
En blijf in 't vervolg bij je leest.. :o
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-05-2005 09:46

Henk wat bedoel je hier mee ?

En blijf in 't vervolg bij je leest..??
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
killian de bruijne

31-05-2005 09:52

als ik de baas van eclips was had ik t toch over een hele andere boeg gooiden, reclame maken op een forum :cry:

verder

de bese reclame is mond op mond reclame dat jij nu uit dit topic stapt is heel logisch daniel. maar voor de volgende keer . ga gewoon niet je eigen producten aanprijzen!


groete
killian de bruijne

31-05-2005 09:54

[quote="Daniel Legrand"]Henk wat bedoel je hier mee ?

En blijf in 't vervolg bij je leest..??[/quote]

hij bedoeld dat dit topic en of forum niet hopeloos is maar JIJ

en in je leest blijven, word bedooeld dat je geen reclame meer gaat maken op t forum

groete
Gebruikersavatar
paul willemse
Berichten: 26
Lid geworden op: 04-05-2005 10:14
Locatie: nijmegen

31-05-2005 11:25

hahaha wat grappig is dit zeg! kijk nou eens naar waar jullie mee bezig zijn man!! zijn jullie nou volwassen mensen? normaal lees ik bijna alleen maar, maar hier wilde ik toch even op reageren. het is niet mijn bedoeling om iemand op zijn pik te trappen, maar dit is echt kinderachtig om zo met z'n tweeen tegen iemand aan te trappen om wat voor een reden dan ook!!
oja killian en dat bij de leest verhaal komt van het spreekwoord schoenmaker blijf bij je leest dus je had het niet echt begrepen volgens mij?


groeten