Hallo..
Ik wil gaan voorvoeren met duivenvoer maar als ik een week of 2 weken voer heb ik dan erg last van brasem en andere witvis op m'n stek..? kan iemand mij hier antwoord op geven want anders moet ik het maar bij boilies houden..
Alvast bedankt..
Voorvoeren met duivenvoer..
- Douwe Bijlsma
Als er veel ongewenste witvis op het water voorkomt heb je er idd last van.
Vissen is een hobby, geen religie!
-
Het is misschien een beter idee te beginnen met voorvoeren met duivenvoer om vis op te stek te krijgen, ook al is dat in het begin witvis. Dit zal ook karper er op attent maken dat op die plek voedsel te verkrijgen valt. Als je dan in de keren dat je daarna gaat voeren het duivenvoer combineert met boilies of ander witvis-ongevoelig aas, dan ben je er zeker van dat er ook wat over blijft voor de karper. Bovendien kan dan de karper al wennen aan je aas en zal er minder wantrouwen zijn bij het azen, aangezien ze het al een aantal keer zonder problemen hebben gegeten.
Deze tactiek werkt op de meeste wateren die ik heb uitgeprobeerd heel efficient en bespaar je nog enigszins kosten voor je voercampagne...
succes,
Jordi
Deze tactiek werkt op de meeste wateren die ik heb uitgeprobeerd heel efficient en bespaar je nog enigszins kosten voor je voercampagne...
succes,
Jordi
- Jeroen van Rumpt
Oke ik zal het proberen.. bedankt 

- Denny Verdoold
Doe ik ook altijd. Emmertje duivenvoer koken en hierna het kookvocht er gewoon bij laten. Door het hele zaakje een paar handjes boilies, zodat ze ook lekker de smaak krijgen en dan schud je al een hoop witvis af.
Gewoon ermee voeren, en het drukt de kosten ook.
Gewoon ermee voeren, en het drukt de kosten ook.