voeren


Plaats reactie
johny blommers
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-03-2005 16:15

03-03-2005 16:51

hallo beste karpervissers

ik heb een vraag! ik wil gaan vissen dit weekend!en ga met trout pellet proberen is heelmaal nieuwe boilie voor mij maar hoe kan ik beste voeren en waarme. en miss toch ander boilie?

hopenlijk reageren er veel emnsen
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

03-03-2005 18:40

Het voeren voor dit weekend is heel simpel je legt bultjes aas op het ijs of in de sneeuw en wacht tot het gaan dooien.
Geintje, het principe van voeren met boilies is dat je voert met de boilie waar je mee vist, heel simpel dus.
In deze tijd van het jaar is het toch beter om te vissen met een aas wat ze kennen, het is al moeilijk genoeg om een vis te pakken laat staan op een nieuw aas.
Maar pellets kunnen goed werken zeker die langzaam uiteen vallen.

Als laatste, een pellet is geen boilie en de ene pellet is de andere niet.
Sommige pelllets zijn bedoeld om mee te voeren, vallen langzaam uiteen en vormen een voerspoor en andere pellets kun je ook mee vissen het is maar net welke jij hebt.

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
johny blommers
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-03-2005 16:15

03-03-2005 18:53

heej!

grapjas!op het water waar ik ga visen ligt nu nog geen ijs. En de smaak van de boilie is trout pellet! ik ben niet gek hoor! mara ik wou eigenlijk met honden brojkken voeren en met schapenbrokken dmv pva. zou dat goed kunnen werken en wat zijn jullie ervaringen
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

03-03-2005 19:03

Of jij gek bent of niet kun je niet uit mijn posting halen.
Als je niet gek bent zo je zegt, kun je beter met het aas voeren waar je mee wilt vissen.
Als ik niet gek ben lees ik dat je zonder voor te voeren met een pva zakje honden en schapenbrokken bij je haakaas neer wilt leggen.
Nou het moet heel gek lopen als je dan niet blankt.
Komende nachten tot - 20 is de verwachting, nou het moet gek gaan als het dan niet dicht vriest.

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Plaats reactie