vissen op zwaar begroeid heldeer water.


Plaats reactie
martijn Versleeuwen
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-06-2002 02:00
Locatie: Venlo

03-07-2002 16:36

Bij ons in de buurt liggen 3 vijvers "de bronnen".
Daar wordt niet veel gevist maar sinds een paar weken ben ik er met een paar vrienden aan t vissen.
Met korst omdat het zo erg begroeid is.
Maar in 3 weken hebben we 2 vissen gevangen twee karpers.
Ik krijg de indruk dat ze die brood klorsten wel gezien hebben maar ik zou niet ercht weten wat ik nu zou kunnen doen.


Ik denk zelf om met mais t gaan vissen.
Iemand ervaring of hulp?
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

03-07-2002 16:44

Martijn,

Ik weet niet of die vijvers in eeen woonwijk liggen ofzo, Maar je zou met een harl een stuk VRIJ kunne maken, Ik hoop niet dat de wateren diep zijn anders wordt ut moeilijk voor je.

MVG JoHaN
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

03-07-2002 17:40

Als ik van jouw was zou ik toch maar eens met een bootje gaan zoeken of er toch geen open plaatsen zijn tussen het wier. Als het water helder is en er staat een zonnnetje in de lucht dan kan je makelijk een meter of 3 diep kijken. Ook moet je op zulke wateren niet bang zijn om er de kantjes te bevissen daar staat vaak minder groen... Een spierwitte boilie kan op ondiep water vaak voor geweldige verrassingen zorgen...

Moest je echt geen open plekken vinden, dan kun je nog altijd proberen een open plek te maken met eventueel een hark ofzo...

Mvg

Peter
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

03-07-2002 17:49

is het erg zwaar begroeit zo jah wat voor planten zijn het gewone water planten dan ken je me dat foam van fox wel aan de gang. is het alg ken je het beter uit je hoofd zetten. ik weet niet wat andere mensen er over zeggen???????
Hopaaa
Plaats reactie