Het toevoegen van ingredienten in karpervoer2000


Plaats reactie
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

31-01-2005 11:46

Sinds redelijke tijd draai ik zelf mijn boilies.
Om deze boilies te berekenen gebruik ik het programa karpervoer2000.
Nu kan je in dit programma behalve de al ingevoerde ingredienten, zelf nog ingredienten invoeren, wat ik erg fijn vind aangezien ik veel ingredienten gebruik die er standaard niet in zitten.
Nu is mijn vraag, hoe kom ik aan de info om het invoertabelletje in te vullen?
Bijvoorbeeld fenegriek en collant, deze staan er beiden niet in en gebruik ik vrij vaak, de winkelier waar ik dit haal heeft geen idee wat er in zit en ook op internet kan ik niet echt nuttige info vinden.
Graag zou ik dit dus willen weten...wie kan mij helpen?

bij voorbaat dank,


FP
Gebruikersavatar
jasper hekkelman
Berichten: 191
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Locatie: Zutphen

31-01-2005 11:59

mischien een klein beetje off-topic maar hoe kan ik aan dat programma karpervoer2000 komen? Want het lijkt me wel leuk om daar mee te gaan experimenteren.

Over die extra ingredienten die niet in karpervoer2000 staan.....
is er geen site waar je uitbreidingen kan downloeaden, want er zijn natuurlijk altijd nieuwe producten dus de makers van het programma moeten toch ook een keer uitbreidingen gaan uitbrengen of zie ik dat verkeerd.

groeten Jasper
Prutser
Bart Kuysters
Berichten: 111
Lid geworden op: 30-09-2004 20:18
Locatie: Netherlands

31-01-2005 12:40

Jasper, het programma kun je hier
bestellen.

Jasper ik heb geen id of je er zeld dingen aan kan toevoegen, sorry. Wat ik wel heb gevonden op het web is info over Collant:

B.C. Collant

Gebruiken tot 40%

Eiwitten 12%

Koolhydraten 45%

Vet 5%

Uitharding..zeer goed

Verwerking...goed

Instant response..zeer goed

INFO: BC Collant is een zeer goede uitharder, en heeft een zoete karamelsmaak, kan gebruikt worden als bulkingredient


Bart
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

31-01-2005 15:15

Collant is gemalen paardenbrok, je zou dus moeten weten wat voor paardenbrok er gebruikt is.
Maar omdat er ook andere toevoegingen gebruikt worden lijkt het mij vrijwel niet mogelijk om er iets over te zeggen.
Het zal bij ongeveer blijven.
Fenegriek, omdat het een veel gebruikt ingredient is in de keuken kun je in een supermarkt wel een pakje met fenegriekmeel vinden.
Daar zijn ze verplicht om op het pak te vermelden wat erin zit.

Jasper hier kun je het schijfje bestellen als je het hebt staat er ook een update.
http://www.karpervoer.cjb.net/

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Plaats reactie