lokvoer addetieven (poedervorm)


Plaats reactie
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

26-01-2005 15:16

Beste allen.

Heeft iemand ervaring met bovenstaand poedergebeuren....
Ik heb het over de zakjes a 250 grm uit de hengelsportwinkels, voornamelijk gebruikt voor lokvoer maar ik geloof ook al aardig ingeburgerd bij ons boilie-jongens.
smaken o.a. aardbei, orange,chocola. Merken bijvoorbeeld vd Ende / sensas.

Gebruikt in een instant response mix ben ik erg tevreden over deze toevoegingen zelfs bij overmatig gebruik (meer dan 10% in de mix).
Maar nu: hoeveel (maximaal) te gebuiken in een mix (%) welke op de lange termijn vis moet vasthouden/blijven vangen.
Mijn ervaring met ingrediënten als kruiden tonen aan dat op de lange termijn iets averechts kan gaan werken, ik heb echter geen ervaring met lange termijn aas op basis/met gebruik van de lokvoer-poedertjes.

Hoop dat iemand hier dus zijn ERVARING over wil delen, ik sta op het punt om 100 kg ballen te draaien waarvan de helft een bewezen korte termijn mix en ik vraag me dus af hoe ik e.e.a. zal aanpassen met oog op mijn plannen voor 2005.......

Groetjes
Vincent


-
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

26-01-2005 15:26

Hoi Vinnie,

ik heb eens een lading boilies voor iemand gemaakt, die er bij zweerde. De aardbei versie wel te verstaan. Het ging er met 300 gram op 5 kg in.

mvg Mitsz
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

26-01-2005 15:33

Mitz, Bedankt voor je antwoord

das 6 procenten, dat gaat er bij mij wel in.
Het gekke is dat je bij gebruik van 5% al een bijna bittere/zure smaak aan je mix hebt..... welke na het koken/stomen wel vermindert maar toch...

Ik hoor graag nog andere ervaringen!