Kan iemand mij vertellen waar ik freezerbaits kan kopen in de buurt van Alkmaar/ Beverwijk??
Ik hoor graag van jullie!!
freezerbaits adres
- robbin kremer
Hallo,
Je kan freezerbaits ook bestellen.
Ik vis altijd met de freezersbaits van Eclips Baitrange (http://www.eclipsbaitrange.nl) ik boek erg goede resultaten op de freezers, vooral RSF doet het erg goed bij mij...
Op de site van Eclips kan je ze bestellen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Je kan freezerbaits ook bestellen.
Ik vis altijd met de freezersbaits van Eclips Baitrange (http://www.eclipsbaitrange.nl) ik boek erg goede resultaten op de freezers, vooral RSF doet het erg goed bij mij...
Op de site van Eclips kan je ze bestellen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
FCG, Trots van het Noorden!
-
Och Gut,
Kan het toch niet laten.
Ben benieuwd hoeveel linkjes we na de post van hierboven zullen ontvangen.
Groeten,
Frank
Kan het toch niet laten.
Ben benieuwd hoeveel linkjes we na de post van hierboven zullen ontvangen.

Groeten,
Frank
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
ik ook! 

- robbin kremer
Mitsz, Ik vis nu een hele poos met de boilies van Eclips, daar scoor ik erg goed mee, ik heb jou bollen ooit eens gekocht toen ik in Amsterdam was bij hengel 2000 ofzo, en daar was ik niet zo weg van, ze roken erg zuur en vielen uit elkaar....
FCG, Trots van het Noorden!
-
welke waren het?
op het randje
-
energy freezers is op dit moment het best wat op de markt is en niet duur 3 euro de kilo
het zijn topbollen waar menig freezermerken niet gaan tegenop kunnen
ok pro line heeft het voordeel dat ze bekend zijn op wtaers en dat de vis er vertrouwen in heeft ma wacht maar tot deze gaan doorbreken
je moet me niet geloven ma zo gaat het zijn
rico heeft er heel wat tijd en energy ingestoken om ze tot dit punt te kunne perfectioneren
ma iedereen vist met wat ie wil
het zijn topbollen waar menig freezermerken niet gaan tegenop kunnen
ok pro line heeft het voordeel dat ze bekend zijn op wtaers en dat de vis er vertrouwen in heeft ma wacht maar tot deze gaan doorbreken
je moet me niet geloven ma zo gaat het zijn
rico heeft er heel wat tijd en energy ingestoken om ze tot dit punt te kunne perfectioneren
ma iedereen vist met wat ie wil
op het randje
-
- Contacteer:
Reclameuurtje weer gestart.... who's next!
Slotje!
en stuur de topicstarter maar gewoon even pb als je meer relavante info hebt op zijn vraag
Mvg Ulco,
Slotje!

Mvg Ulco,
-
geen reclame
gewoon een adresje waar goeie freezers te vinden zijn tegen goede prijs
gewoon een adresje waar goeie freezers te vinden zijn tegen goede prijs
op het randje
-
Volledig met Ulco eens
Slotje erop.....
Is het forum niet voor... kan je beter maar een mail sturen naar die gene die erom vroeg

Slotje erop.....
Is het forum niet voor... kan je beter maar een mail sturen naar die gene die erom vroeg

-
- Contacteer:
Gewoon gebruikservaringen beschrijven is wat anders dan zeggen dat dit de beste freezerbol is die er op dit moment is etc...
Komt niet echt geloofwaardig over..... zal best een heel aardige boilie zijn maar zo zijn er nog veel meer. Voor 3 euro de kilo kun je niet met allemaal dure ingredienten gaan werken dus je maakt mij niet wijs dat er niet een betere (vast duurdere) freezerbait is. Duur betekent niet altijd beter dat snap ik maar een aantal exclusievere "betere" ingredienten zijn nu eenmaal vaak wat duurder
Mvg Ulco,
Komt niet echt geloofwaardig over..... zal best een heel aardige boilie zijn maar zo zijn er nog veel meer. Voor 3 euro de kilo kun je niet met allemaal dure ingredienten gaan werken dus je maakt mij niet wijs dat er niet een betere (vast duurdere) freezerbait is. Duur betekent niet altijd beter dat snap ik maar een aantal exclusievere "betere" ingredienten zijn nu eenmaal vaak wat duurder
Mvg Ulco,
- Koen de Been
Arjan,
Helaas moet ik je topic sluiten.
Teveel verkeerde interesse van de topic helaas! Straks wordt deze topic één grote reclamespot van aasfabrikanten(of zogenaamde testvissers ervan).
Lijkt me dat dit niet de bedoeling is. De een zeg A de ander B. Dit schiet niet op dus ik probeer het probleem voor te zijn.
Groeten Koen
Helaas moet ik je topic sluiten.
Teveel verkeerde interesse van de topic helaas! Straks wordt deze topic één grote reclamespot van aasfabrikanten(of zogenaamde testvissers ervan).
Lijkt me dat dit niet de bedoeling is. De een zeg A de ander B. Dit schiet niet op dus ik probeer het probleem voor te zijn.
Groeten Koen
Vriendelijke groet,
Koen de Been
Koen de Been