Heeft er iemand ervaring met het verwerken van verse kruiden in zijn home made's?
iets als bieslook peterselie en dat soort kruiden?
van knofllok weet ik dat je het er ook vers er in kan doen, vraag me af of er wel eens iemand meer verse kruiden heeft verwerkt
alvast bedankt
Verse kruiden?
-
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
He Camiel,
ik ben er zelf niet zo dol op om verse kruiden te gebruiken. Een Engelse vriend heeft een tijd lang lopen rommelen met salie en tijm. Vangen deed hij wel. Ook heeft ie nog wat andere zaken getest, maar die weet ik niet uit mijn hoofd.
Wat ik wel uit mijn hoofd weet, is dat verse kruiden een medicinale werking hebben en dus ook van negatieve invloed kunnen zijn op het welzijn van mans en dier. Waar ik dan wel weer op vertrouw, is dat de karper dat zelf prima kan beoordelen.
Voor wat meer info:
http://www-ang.kfunigraz.ac.at/~katzer/engl/index.html
succes ermee
ik ben er zelf niet zo dol op om verse kruiden te gebruiken. Een Engelse vriend heeft een tijd lang lopen rommelen met salie en tijm. Vangen deed hij wel. Ook heeft ie nog wat andere zaken getest, maar die weet ik niet uit mijn hoofd.
Wat ik wel uit mijn hoofd weet, is dat verse kruiden een medicinale werking hebben en dus ook van negatieve invloed kunnen zijn op het welzijn van mans en dier. Waar ik dan wel weer op vertrouw, is dat de karper dat zelf prima kan beoordelen.
Voor wat meer info:
http://www-ang.kfunigraz.ac.at/~katzer/engl/index.html
succes ermee
- Hans Brinkel
- Contacteer:
De kruiden die we in het kruidenrekje vinden zijn niet van de zuiverste kwaliteit.Het is allemaal merendeel versneden.
grtz peeke
grtz peeke
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Purple peeke schreef:De kruiden die we in het kruidenrekje vinden zijn niet van de zuiverste kwaliteit.Het is allemaal merendeel versneden.
grtz peeke
eeuhh...we hebben het hier over VERSE KRUIDEN

Hans Brinkel