Mannen,
ik hoor zeer uiteenlopende berichten over de gebruikte hoeveelheden boilies/particles die wij als karpervisser gebruiken per seizoen. Ik zelf gebruik zo'n 300 kg boilies per jaar. Hoeveel gebruiken jullie? En welk aassoort geniet de voorkeur?
MVG
Mitsz
hoeveelheden aas per jaar
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
Mitsz hier is al eens een topic over geweest,ook toen veel verschillen in gebruikte hoeveelheden maar nog meer in de commentaren op de gebruikte hoeveelheden.
Het zijn niet het aantal kg wat je erin gooit maar hoe en wanneer je dit doet,met andere woorden hoe ga je om met je voeren.
Teveel word er naar mijn mening gevoerd met de 1kg methode,welliswaar eentje die redelijk betrouwbaar is en je niet snel overvoert maar ook eentje die je in sommige tijden heel wat tekort doet wat vangsten betreft.
Het zijn niet het aantal kg wat je erin gooit maar hoe en wanneer je dit doet,met andere woorden hoe ga je om met je voeren.
Teveel word er naar mijn mening gevoerd met de 1kg methode,welliswaar eentje die redelijk betrouwbaar is en je niet snel overvoert maar ook eentje die je in sommige tijden heel wat tekort doet wat vangsten betreft.
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
Wil,
van een eerdere topic wist ik niet. Dit geldt waarschijnlijk voor elk onderwerp, dat besproken wordt. Dit zou het gehele forum overbodig maken.
Daarbij komt dat de vraag heel simpel is niet waar?
Mitsz
van een eerdere topic wist ik niet. Dit geldt waarschijnlijk voor elk onderwerp, dat besproken wordt. Dit zou het gehele forum overbodig maken.
Daarbij komt dat de vraag heel simpel is niet waar?
Mitsz
- Henk ter Maat
Groet'n Henk..
still growing Old.
still growing Old.
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
Henk,
dank.
groet
mitsz
dank.