engelse "topmixen"


Plaats reactie
piet vlot
Berichten: 52
Lid geworden op: 24-07-2004 19:03

26-07-2004 18:55

wat vinden jullie van de bekende engelse kant en klaar mixen?


mijn eigen ervaringen zijn niet geweldig heb er een paar geprobeert
(clubmix,trigga).
maar om te zeggen ze maken het verschil nou nee niet echt.

ik heb hier alleen instant mee gevist (om mee te gaan voeren zijn ze een beetje aan de dure kant).

ik ga weer vissen met m'n homies.
als jullie andere ervaringen hebben ik hoor het graag.



mvg piet
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

26-07-2004 22:04

:lol: inderdaad voeren met deze mixen kost veel geld, alleen kan het wel de moeite lonen heb ik gemerkt. Ik had een 10 kilo emmer gehaald van Solar Club mix, heb hier mee gevoerd en ving hier lekker op hoor. Ook had ik niet het idee dat het me niet meer vangsten opleverde dan normaal. Het is moeilijk te testen denk ik, daarvoor heb ik en jij het een te korte voor gebruikt. Zoiets kun je eigenlijk pas na bijvoorbeeld een heel seizoen ondervinden, alleen ja die portomonee hè.... :-? Vis nu dus ook weer met mijn eigen creaties.

Groet Mike.
lars kern
Berichten: 697
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: capelle a/d ijssel

27-07-2004 11:42

ik ga pas met mixen vissen als ze ik gesponser wordt ik zou het kunnen betalen hoor maar om voor 30 euro mix te kopen en dan zelf nog te gaan draaien.


dus heren van de grote merken stuur me maar een emmertje of 2 en probeer te overtuigen
behandel een karper zo als je zelf wil worden behandelt
Gebruikersavatar
Martijn Weenink
Berichten: 151
Lid geworden op: 27-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo

29-07-2004 19:57

Ik denk dat de 'dure engelse' mixen allemaal wel goed zullen zijn en ook allemaal wel vis zullen opleveren, dit omdat de concurrentie daar zo groot is dat ze wel zullen moeten. Maar ja, er gaan al zoveel van onze lieve centjes naar engeland, dus ik kies, als ik hem niet zelf samenstel, liever voor een nederlands product.

Verder geloof ik niet zo in dat het ene aas veel beter zou vangen dan het andere... Hangt van zoveel factoren af...
Liever 10 'kleine' vissen dan een dertiger die niet bijt.....
Plaats reactie