The Carp Angler


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik Verslype
Berichten: 52
Lid geworden op: 21-04-2002 02:00
Locatie: Oostende

20-05-2002 12:18

Iemand ervaring met de biomixen van The Carp Angler AKA Colleman uit Westkerke ,Belgie ??Naar 't schijnt zijn ze zéér goed ,bestaan enkel uit 1ste klas produkten (geschikt voor menselijke consumptie ) en zijn natuurlijk ook zéér duur .
Ik overweeg om ze eens te testen maar 'k vraag me af of dit de moeite loont.
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

20-05-2002 13:25

Coleman in Westkerke. Hij heeft wel enkele goede produkten,maar rik 600 a 700 bfr voor een kilo mix,voor die prijs kun je beter de topmixen van nash of solar halen en die zijn beter gekend dan die van coleman.Tis uwe portemonee natuurlijk.Ik ben er ook al geweest hoor veel natuurprodukten,dat is intressant maar of dat het goede mixen zijn ???????? Dat weet ik niet
Gebruikersavatar
Rik Verslype
Berichten: 52
Lid geworden op: 21-04-2002 02:00
Locatie: Oostende

20-05-2002 21:16

De mix die ik in gedachten had kost zo'n 42€ /5kg ,dus dat is ongeveer een 320 bfr/kg .Zeker niet goedkoop dus .Maar anderszijds geeft die Coleman ook te weten dat het principe anders is .Volgens hem is de boillie zo goed dat voorvoeren niet nodig is ,dat je enkel een bol of 10 bij het haakaas moet leggen .Voor mij als newbie is dat allemaal nogal verwarrend ,vooral als ze daar in die winkel 2 uur op je in zitten te praten .Ik zie momenteel door het bos de bomen niet meer .
Gebruikersavatar
Gino Wallaert
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-01-2002 01:00
Locatie: Ingelmunster (Belgie)
Contacteer:

20-05-2002 21:39

Ja Rik, die Coleman kan het goed uitleggen, vooral als hij weet dat je beginnend visser bent zou hij nogal eens durven van de situatie gebruik maken om je vanalles aan te smeren. Ik geef je één goede raad LAAT ER JE NIET AAN VANGEN !!!!! Ik beweer hier niet dat zijn producten slecht zijn, maar hij kan het verdorie goed uitleggen.Ik weet al van meerdere mensen die er over klagen dat hij te opdringerig is.
Groetjes Gino
Anders stuur eens een mailke


_________________
Doe zoals ik, vang ze

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Gino Wallaert op 2002-05-20 21:40 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Gino Wallaert op 2002-05-20 21:53 ]</font>
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

20-05-2002 21:53

Inderdaad Rik zoals Gino hierboven het zegt hij is te opdringerig.De eerste keer dat ik er kwam hield ik me van de domme, en stond te staren naar die mooie foto's,en hij sprak me aan:als je er ook z'n wilt vangen moet je met topprodukten vissen en blablabla enz het zelfde als bij u denk ik.En alle produkten uithalen,laten proeven en ruiken en inderdaad ik stond er ook voor 2u.En als ik zijn woord had gevolgd ging ik buiten met 10 000 bfr aan produkten. Er zijn wel enkele toppers bij maar ja voor die prijs mag het dan ook wel. Greets Gingino PS. Ik had je zaterdag verwacht in het bosje was er tot11.30 had 5 stuks alle 3 kg. see you
Gebruikersavatar
giovanni vanhooren
Berichten: 46
Lid geworden op: 21-12-2002 01:00
Locatie: Oudenburg (België)

21-12-2002 17:23

Ja, daar zeg je het, in Het Bosje! Daar heb je zeker geen aas van TCA nodig!
Nee, efkes serieus: TCA-aas is wel degelijk super! Ok, het is duur, maar als je instant vist, hoef je echt niet veel te voeren. En als je toch voert, kan je nog altijd hun basismix gebruiken.
Als je in het bosje vist, kan je natuurlijk ook opteren voor biggenmeel, hehe
Plaats reactie