Mainline's Active Maple-8


Plaats reactie
Humphrey Paap
Berichten: 198
Lid geworden op: 03-07-2002 02:00

22-05-2004 22:16

Beste mede-boarders,

Ik denk erover om binnenkort Mainline's Active Maple-8 mix te gaan gebruiken. Het zal hoogstwaarschijnlijk zelf rollen gaan worden, want ik heb begrepen dat de freezers niet (meer) verkrijgbaar zijn. Omdat ik zelf moet gaan rollen ben ik benieuwd naar zaken zoals:

- rolbaarheid
- hardheid na koken
- geur (de standaard Active-8 gaf bij het koken een geur, zeg maar stank :-? af die na 2 dagen nog waarneembaar was)

Als je zelf al ervaringen met het rollen van de mix hoor ik die graag, en dat geldt uiteraard ook voor jouw beoordeling van de vangkracht.

Alvast bedankt voor je opmerkingen,

Humphrey
Mark Creyghton
Berichten: 365
Lid geworden op: 28-03-2004 10:53

22-05-2004 23:33

Humphrey,

Dennis v/d B. weet nogal het een en ander van de mainline's af.
Zoek anders even contact met hem en hij zal je zeker op het juiste spoor kunnen zetten omtrent hun freezers.

MC
Humphrey Paap
Berichten: 198
Lid geworden op: 03-07-2002 02:00

23-05-2004 13:23

Mark,

Volgens mij heeft Dennis elders opgemerkt dat de freezers van Mainline momenteel niet meer te verkrijgen zijn in Nederland ....... :cry: Best wel opvallend trouwens dat Mainline in Engeland erg populair lijkt te zijn (afgaande op artikelen/vangstberichten in bijvoorbeeld de Carpworld), terwijl het merk in Nederland volgens mij relatief weinig gebruikt wordt.

Groeten,

Humphrey
Mark Creyghton
Berichten: 365
Lid geworden op: 28-03-2004 10:53

23-05-2004 17:24

Humphrey,

Klopt ze werden oa. bij Paddy in Voorburg verkocht.
Ik denk dat er inmiddels in Nederland niet zo heel veel animo meer voor is omdat ze nogal duur zijn.
De andere freezers die we hier kunnen krijgen tegen veel gunstigere prijzen spreekt ons "zuinige hollanders" waarschijnlijk wat meer aan.
Maar als je ze echt perse wil hebben dan moet er altijd wel een weg zijn om er aan te komen.

MC
Plaats reactie