Vitamealo???


Plaats reactie
Stefan Desar
Berichten: 256
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Gemert

08-05-2002 09:46

Ik las ergens iets over dit product. Mijn vraag is wat is dit voor een product en waar kun je het kopen??

Groetjes
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

08-05-2002 10:09

beste Stefan,
Vitamealo is een melkproduct, erg romig van smaak en voor mijn gevoel een tikkeltje zilt. Als je het niet kan vinden in een hengelsport zaak kijk dan ook even onder de naam MELKPOEDER TS, dit is de andere naam van het zelfde product.

Het is een goed product om de nodige vitamines in je boillies op te krikken, gebruik niet te veel, overdaad schaad met dit product.
De preciese inhoud aan eiwitten vetten vitamines weet ik niet uit mijn hoofd en ik ben mijn programmaatje Karpervoer 2000 van Evert Aalten kwijt dus dat kan ik niet voor je nakijken zo 1,2,3. Maar ik ben overtuigd dat je binnenkort wel antwoord krijgt op dit deel van de vraag.

greetz Bob
Arend Termorshuizen
Berichten: 260
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

14-05-2002 13:23

Vitamealo is een vitaminerijke kunstmelkpoeder voor kalveren. Je kunt hiermee je voedingswaarde goed opbouwen. bevat eiwitten en veel verschillende vitamines. Vooral in het vroege voorjaar goed vanwege de romige smaak en ook de makkelijk verteerbare eiwitten. hoeveelheid: 25-50 gram. bevat relatief weinig vet. let wel, vitamealo is iets anders dan magere/volle melkpoeder. te verkrijgen bij een Boerenbond of veevoederhandelaar. Goede hengelsportzaken verkopen het soms ook. is te bestellen. gewone melkpoeder voldoet echter ook goed.

Suc6 ermee
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

14-05-2002 14:45

Ga eens kijken wat die opfokmelk bij de boerenbond-Welkoopwinkels kost en kijk dan eens wat het in de hengelsportzaken kost.
Wedden dat je het dan niet in de hengelsportzaak besteld of koopt?
In de hengelsport heet het Vitamealo en als opfokmelk Sprayfo, Unimel en naar ik meen nog een paar merken maar als je er naar vraagt hoor je het wel.

_________________
Vissen is een hobby, geen religie!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Douwe Bijlsma op 2002-05-14 14:50 ]</font>
Plaats reactie