Mais van foam?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

29-04-2004 12:56

hoi beste medeboarders,

Ik heb van foam de vormpjes geknipt van mais.
Ik ben van plan om dat met verschillende kleuren zoals rood en oranje te gaan gebruiken.
Wie heeft er een beetje ervaring mee want voor mij is het nieuw en ik heb geen flauw idee of het wel nut heeft.
En hoe monteren jullie dit eigenlijk aan de hair?

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Martijn Weenink
Berichten: 151
Lid geworden op: 27-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo

29-04-2004 13:20

Je kunt het beste gewoon een stukje op de hair doen, tussen de maiskorrels, gaat ie of oppuppen, of, al naar hgelang de hoeveelheid maiskorrels, of de grootte van het stukje foam, zweven. Wat misschien een tip is, is bij een popuppresentatie het stukje foam het onderaan, (het dichst bij de haak) te zetten, zodat die de mais omhoog drukt tot een compact 'klontje'. Als je het stukje midden tussen de mais doet kan het voorkomen dat er ruimtes tussen het aas onstaan. Ik weet niet of het daadwerkelijk van invloed is op de effectieviteit van de presentatie, maar voor het goede gevoel en het betere uiterlijk kun je dit oplossen door een stuitje op de hair te plaatsen, die je tegen de particles aandrukt.
Liever 10 'kleine' vissen dan een dertiger die niet bijt.....
Gebruikersavatar
dion van dongen
Berichten: 310
Lid geworden op: 02-06-2004 20:00
Contacteer:

11-06-2004 21:42

je hoeft die vormpjes niet perse te knippen want je kunt ze ook gewoon kopen alleen de prijs weet ik niet maar het zal denk ik niet aan de lage kant zijn :-?

en volgens mij zijn die vormpjes van Starbaits

dvd
Plaats reactie