Airball pop up's nash


Plaats reactie
kenny sneyers
Berichten: 17
Lid geworden op: 17-01-2004 21:56

29-01-2004 10:32

Heeft er iemand ervaring mee? zijn dit goede pop up's t.o.v warwick, ik heb de tutti frutti's en de monster pursuit pas, iemand al succes bij deze flavours?
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

29-01-2004 10:40

Ik heb alleen de B2 geprobeerd en ik moet zeggen ze vangen prima. De monster pursuit moet ook wel goed zijn, het is immers hetzelfde als de gewone MPboilies. Die popups van Warwick vindt ik veel te hard, al lenen die witte boilies zich prima voor het bijsnijden en imiteren van een broodkorst :). Dat met dat extreem lange drijfvermogen boeit me niet want als ik zo'n fluorpopup ingooi blijft ie toch nooit langer dan 3 uur liggen. Dus moet ie voor mij lekker zacht zijn en een open structuur hebben, zodat ie snel opgemerkt wordt.

groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

29-01-2004 15:57

Zoals Jurgen al zei is de B2 (die gebruik ik in de fluoro versie in de maat 10 mm) een goede vanger. Maar dit kan op een ander water weer anders zijn.
Verder vind ik de ballen van Frank (hahaha, PUBER!!!) veel te hard (dubbelzinnige kinderen!) en ze zullen naar mijn idee ook niet echt geschikt zijn voor mijn visserij.

En wil je eens weten wat ik nu gebruik als pop-ups? Gewoon die Airball fluoro's van Nash (pineapple en B2, beiden in de 10 mm uitvoering).
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Koen de Been

29-01-2004 16:17

Kenny,

Ik ben afgelopen seizoen wat meer gaan vissen met de pop-ups van Nash en ik heb er m'n PB mee gevangen.....33pond schub dus dat is ook weer een vertrouwen in de pop-ups......

Ik heb gebruik gemaakt van Pineaplle,MP,B2 en nog wat andere......

En wat betreft de Fluo's van Frank!! Zeer goede pop-ups!!
Lekker hard,goede geur en perfect(constant) drijfvermogen...

Ik ga aankomend seizoen zeker weer gebruiken zowel Nash als FW!!

MVG Koen
marc molanuss
Berichten: 103
Lid geworden op: 01-02-2003 01:00
Locatie: Haarlem

31-01-2004 18:54

Beste Koen.

Als je nu nix op die "luchtbal" had gevangen of alleen een 12 ponder, wat had je dan in het bericht gezet?

'Mwoah, redelijke bal, een kleintje op gevangen" of eerder 'wat een meuk nix op gevangen'.

Op een liggende bal of een maisje had je die 33er misschien ook wel gevangen.................. of niet, het blijft een raadsel.

Marc
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

01-02-2004 09:31

Marc,

Ik snap je redenatie maar dat is niet de vraag van kenny. Hij vraagt of mensen er succes mee gehad hebben en dat heeft koen dus met zijn betreffende pb.

Wou ik gewoon ff zeggen.

Groeten
Ed
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Roel Korteweg
Berichten: 101
Lid geworden op: 30-10-2003 01:00
Locatie: Sliedrecht

01-02-2004 13:23

Hallo,

Hoe vissen jullie pop ups?
Gewoon helemaal single of misschien op een bedje van dezelfde boilies of op andere boilies, of misschien bovenop de particles? Ik ben benieuwd want met die gratis pop ups uit de Nash zakken heb ik nog niks gevangen en met die van Frank Warwick ook niet.

MVG Roel
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

01-02-2004 13:57

Ik zal wat succesvolle dingen opnoemen.. Ik heb er tenminste succes mee gehad.

Op een zachte bodem een snowman vissen. Gewoon eerst een zinker op de hair om vervolgens een pop-up op de hair te plaatsen. Als het goed is zorgt de zinkende boilie dat de haak op de bodem blijft.

De Nash fluo's vis ik gewoon single. En een vismaat van me heeft afgelopen jaar ook succes gehad met een voer(dump)plek van mais waar hij een fluo pop up op aanbood.

En een pva-bag met wat trouvit en boiliekruim van de Nash MP boilies met daarop een Monster Pursuit pop-up.

Maar ik vis in het voorjaar bijna alleen maar met de single...
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Plaats reactie