11-02-2006 11:11
Beste Chris,
Wat productie betreft heb je gelijk, ze worden als eerst gemaakt van een andere basis(vis) en op een andere Proces gezien de 3 soorten basis middellen heel anders reageren dan de andere.
Ik heb alleen ervaring met de Dikke stroperige en zal er dan zoals ik het zie nooit meer van afstappen, gezien deze echt 100 & wateroplosbaar is.
In het verleden werkte ik veel met minamino, veel duurder en stukken minder effectief, en ook was de wateroplosbaarheid hiervan moeilijk te zien er kwam eigenlijk barweinig uit de boilie wasemen en dat met een dosering van ruim 100 ml op een kilo compound.
Met Aminol is dat duidelijk het geval niet bij 50 ml wat ik persoonlijk de ideale dosering vind op een Kilo compound zie het al als een gek uitwasemen na een boilie 24 uur in een glas te heben gedaan (met een boilie getest die dan een redelijk gesloten structuur heeft) zag je alnog na die tijd echt een hele donkere wolk om de boilie liggen je kon de felgekleurde RR knikker nog moeilijk zien.
Ik heb het nog niet geprobeerd met een wateroplosbare flavfour en zal dit dan ook niet doen aangezien ik het liever laat zoals het is (don't change a winning team)
In mijn beroep heb je veel te maken met Collega's je heb altijd wel een manier van contact evengoed positief en dat is meestal zo maar ook negatief dat is er helaas ook bij.
En ja helaas zijn de negatieve contacten meestal bij de grotere waarom weet ik niet maar ik zie eenmaal wat ze doen en dat vind ik jammer.
Er zullen ongetwijfelt grote tussen zitten die het goed doen echter moet ik deze nog tegenkomen, afgezien van MSB ( ik heb de spullen gezien geproefd geroken en alles en kan zeggen dat er met geen van zijn spullen geromeld word, en dat voor toch een van de marktleider in Nederland, want meestal is het ook logisch dat als je groter word in kwaliteit gaat inboeten zonden is dat.
Concument hoeft mij niet te geloven ieder mens is vrij te denken wat hij wilt en dat kan niemand veranderen, echter is de enige manier voor iemand zichzelf te overtuigen, is om het desbetreffend produkt te proberen.
Bedankt dat je vertrouwen heb in mijn spullen die ik aanbied dat vind ik fijn om te horen .
Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>