wat en hoeveel????


Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

17-02-2010 23:20

Dat ben ik met je eens...
Ik kom veel bij een goede vriend van me in zijn hengelsportzaak en hij is ook onderverdeler van diverse leveranciers , en dan merk je pas hoe dat wereldje in elkaar zit!
Om 1 voorbeeld te geven aan korda , die brengen niet voor niets zn gratis dvd uit iederjaar!

en spreek jan junge en luc coppens met regelmaat .als die karpervissen is alles ook maar middelmaat wat betreft voeren.... maar ik praat expres nog over mijn ervaringen omdat ik vind dat je niet over andere mag praten...

mij is geleerd dat kwalitatief goed aas op de juistemanier gebracht de sleutel is,en dat is ook mijn ervaring... t kost watmeer moeite maar na een vis ook wel meer voldoening.

Gr
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

17-02-2010 23:30

Ik heb pas bij de Karper ook die Ultima dvd gezien,

na 2 minuten eruit gepleurd...

Pas als ik wat nodig heb ga ik kijken van welk merk ik t neem..
En me niet laten leiden door een dvdtje..
Is maar net of je er gevoelig voor bent benk..


En ieder zijn ding

Zolang t de vis niet schaadt geef ik ieder mijn zegen...
When your hot your hot, when your not your not.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

18-02-2010 02:29

Die gast uit België leeft natuurlijk van zijn bekendheid in de karperwereld.

Voor geld is alles geoorloofd en dan nog verkondigen, bla,bla,bla, zo zit ik niet in elkaar, ja dikke fuck! Zo zit hij en de hele wereld nou eenmaal wel in elkaar.

Verkooppraatjes hebben vele vermommingen.

Voeren met verstand, ja de vinger!

Integriteit is ver te zoeken, als ik er maar beter van wordt, ikke ikke ikke en de rest kan stikke!

Waar hij voor mij echt door de mand is gevallen is zijn verhaal over de eieren in een mix, getuigt niet echt van intelligentie. Hoe kan je nou die vergelijking maken?
Tenzij je er natuurlijk zelf beter van wilt worden. Of ben je gewoon dom?

Goeroe's zul je altijd houden en die verkondigen (in de ogen van de onwetenden) natuurlijk altijd de waarheid.

Zalig zijn de ongelovigen.
K. van den Herik

18-02-2010 07:13

prijs niemand nergens voor, kan er alleen niet tegen dat iemand iets in zijn schoenen geschoven krijgt die ie niet gedaan of gezegd heeft.Sterkser: in dit geval en op bewuste dvd wordt juist gewaarschuwd en te voeren met verstand, 2 keer.

Wat ie wel en niet doet en over de schreef gaat prima, stel aan de kaak, maar wel met bewijzen en niet al een 12b achter een meute aan rennen. Iets wat je zelf juist niet wil, zie eigen reactie korda .



Enne moest ik tijd en middelen hebben voerde ik veel meer dan 10 kilo per dag, denk zo van april tot november gemiddeld een 50 tot 80 kilo. Nou en?
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

20-02-2010 19:19

Je moet gewoon geloven wat ze in de dvd's zeggen en verstandig voeren! (ik vertel aleen hoe IK dat zie).
Hilco bergrijpt me volledig! voer jij maar t liefste 80 kg op een dag! laat eddy n keer meer op vakantie gaan vant jaar !


Greetz
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!