aas


Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

27-01-2006 19:54

Daniel wat een onzin over die prijs zeg, lijkt wel of je je eigen prijs wil verdedigen.

Een goeie freezer kan wel degelijk gekocht worden voor zelfs minder dan de 5,00 euro die jij noemt.

Oke de prijs die dan geteld word zal de producent/verkoper geen vermogen opleveren maar mogelijk is het wel.

Inkoop ed tellen ook mee in het bepalen van een verkoop prijs, het zal voor de een wat moeilijker zijn dan voor de ander om goedkoper te kunnen inkopen laat dat duidelijk zijn, in dat geval is het ook niet meer als normaal dat je dan wat duurder bent.

Maar om gelijk alles af te kraken wat goedkoper is dan de door jouw genoemde 6,50 is wel heel erg kort door de bocht.
Ken aas dat duurder is als die 6,50 en het is en blijft rommel, dus de stelling die jij neemt kan zowieso geen stand houden.
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-01-2006 19:59

Sorry hoor Wil,

maar het wind je wel op zo uit de slof schieten he ??
je voelt je wel enorm aan gesproken het lijkt in ieder geval zo
En ik verdedig totaal me eigen prijzen niet hoor en kraak zeker niemand af.......zeg alleen wat ik denk en vind en dat is iets wat ik vind, en zo simpel is het, en dat je het met mij oneens bent zegt helemaal niets verder dan dat jij je behoorlijk aangesproken voelt.
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

27-01-2006 20:08

Daniel ik reageer alleen op jouw stelling die jij ook probeerd te onderbouwen door argumenten erbij te halen om je gelijk te bewijzen, das toch wat anders dan je eigen mening geven (maar daar zul je het wel niet mee eens zijn)
Je belicht het een en ander toch redelijk eenzijdig.

Ik voel mezelf niet aangevallen hoor, maak je daar maar niet druk om, ken alleen wel een paar merken die hele goeie bollen maken en die dus niet aan de door jouw gestelde kwaliteits grens van 6,50 komen, zouden die dus allemaal rommel verkopen?

Trouwens er zijn wel andere dingen die me op kunnen winden, jij hoort daar in ieder geval niet bij :lol:
Billy Kivit
Berichten: 78
Lid geworden op: 13-01-2006 19:25
Locatie: vught
Contacteer:

27-01-2006 20:08

Maar om gelijk alles af te kraken wat goedkoper is dan de door jouw genoemde 6,50 is wel heel erg kort door de bocht.
Ken aas dat duurder is als die 6,50 en het is en blijft rommel, dus de stelling die jij neemt kan zowieso geen stand houden.[/quote]


ja die ken ik zeker !!!!!!

maar ik noem geen merken
><\\\\''>NUTRABAITS <"////><
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-01-2006 20:14

Beste Billy ,

Waarom noem je geen merken er worden al continu met merken gegooid ?

Dus waarom niet denk ik dan ?

Maar goed ieder zijn eigen wil.

Mischien doen het eens goed dat er word verteld door boarders wat ze niet en wel goed vinden, er zijn genoeg aasfabrikanten die deze board dagelijks bezoeken, en die kunnen er alleen maar wat van opsteken.
kritiek op aas is wat helpt om een aas te verbeteren.

Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-01-2006 20:25

Wil Jeurninck schreef:Trouwens er zijn wel andere dingen die me op kunnen winden, jij hoort daar in ieder geval niet bij :lol:


Gelukkig niet nee anders was dat bollen draaien je iets wat naar je hoofd gestegen denk ik :D

nee maar goed er zitten vast wel wat lui die voor 5 euro een goede bol aan de concumen aanbieden.
Maar of het echt een lang de zelfde werking op de zelfde water zal hebben weet ik niet.
Maar ik doelde erop dat als ik niet zelf gebonden was aan mijn eigen boilies, dat ik dan zelf niet veel vertrouwen zou hebben in een freezer van iemand anders van 5 euro of minder, dat ik dus een persoonlijk iets.

He Maarre... Wil , Wat zal ik aantrekken voor onze eerste date ? :lol: :lol:
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

27-01-2006 20:52

Jah van n lange werking mot je t hebben op vandaag.

Ik heb de vissen liever na n paar voerbeurten in mn netje liggen, is weer goedkoper dan ze n half jaar te moeten mesten :P


Luc had ooit n spreuk met n keutel en n konijn, dat was n echte knaller.


Maar men doet maar waar men zin in heeft.


Gr :wink:
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

27-01-2006 21:58

Waar jij vist hoeven ze niet eens gemest te worden Menno. :wink:

HIT AND RUN!!!!!!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

27-01-2006 23:56

Aha heb de rivier t weer gedaan :o
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

28-01-2006 00:06

Kees :

Nog geen dressuur verschijnselen op de kano kunnen bemerken ???





Gr :wink:
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

28-01-2006 00:09

ja
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

28-01-2006 10:19

Daniel, kan enkel uit mijn eigen ervaring beredeneren, maar een bol met jouw ingredienten voor een goedkopere prijs is zeker mogelijk, mits je maar wat meer massa produceert en goedkoper kan werken.

Een "kwalitatieve" bol met LT + Gehydroliseerd (20% vismeel), Visolie, Aminol (30ml per kg) en leverpoeder (2 a 3%) zal van "mijn" merk rond de 5,50 winkelprijs komen te liggen en dan praat je dus niet over een paar procentjes van dit of dat... Hier verdient dus de winkel en het merk zelf :o aan en de boilie wordt samengesteld en gerold. Jij hoeft enkel te draaien en particulier te verkopen, toch? Het is logisch dat jij (kleinschaliger) duurder werkt en ook duurder inkoopt, normaalste zaak van de wereld.

Maar een kwaliteitseis van 6,50 geldt misschien als je kleinschalig draait, maar omdat een paar merken groter zijn en dus veel goedkoper kunnen produceren/inkopen, wil zeker nog niet zeggen dat het kwalitatief niet volstaat...

De Engelse merken maken ook een kwalitatieve boilie, maar daar wordt je simpelweg afgezet met 15e per kg, die teren op het merk en de unieke onderscheidende factor van dat je niet weet wat erin zit.

Bovenstaande samengestelde boilie (super attractief) is een top instant bol, maar of het ook de beste keus is om mee voor te voeren (als je voor de grotere vissen van een water gaat) is mijn inziens maar de vraag...
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

28-01-2006 10:34

Bart


ben ik wel met je eens.

Greetz daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

28-01-2006 20:16

Menno,

Ze springen in m'n kielzog en proberen me kennelijk te bewegen om vast wat van die boilies te dumpen, maar daar trap ik niet in natuurlijk! :wink:
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!