ZEER GOEDE RESULTATEN TESTBAL WATERLANDBAITS!!!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

07-07-2005 22:29

binnekort ook tackle van waterland baits onthaakmatten, hengels of g*****plas keitjes..........:D
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

07-07-2005 22:34

Neen,

Wel 500liter diepvriezers! :o :lol: :lol:
En "natuurlijk" afsluitbare voorraadblikken en potten/emmers! :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

07-07-2005 22:54

haha.. arme mitsz wat een reclame het blijkt wel wie kwaliteit verkoopt heeft het 9 van de 10 x superdruk
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

07-07-2005 23:29

Is m.i. maar betrekkelijk Ruud. Als AH gelijk had gekregen was Peijnenburg nu waarschijnlijk failliet geweest :roll: Verder worden er m.i. nog steeds vele miljoenen kg's troep verkocht vanwege naam, promotie, grote vissen...
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

08-07-2005 13:20

Aart Lokhorst schreef:Is m.i. maar betrekkelijk Ruud. Als AH gelijk had gekregen was Peijnenburg nu waarschijnlijk failliet geweest :roll: Verder worden er m.i. nog steeds vele miljoenen kg's troep verkocht vanwege naam, promotie, grote vissen...


Maar Aart, AH heeft geen gelijk gekregen.Dus Peynenburg heeft goed spul...!

Dat er troep wordt verkocht moge duidelijk zijn, maar wat dat nu met Waterland baits te maken heeft, ontgaat me eigenlijk. maar dat kan aan mij liggen.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

08-07-2005 23:12

Simpel Harnold, dat Waterland Baits kwaliteit verkoopt wil nog niet zeggen dat er anderzijds geen miljoenen kg aan ´troep´ verkocht wordt.
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

09-07-2005 09:52

Aart Lokhorst schreef:Simpel Harnold, dat Waterland Baits kwaliteit verkoopt wil nog niet zeggen dat er anderzijds geen miljoenen kg aan ´troep´ verkocht wordt.


Iek bekreip Aart, maar je suggereert (bijna) dat WB in relatie tot je uitspraak:ik citeer : is m.i. betrekkelijk Ruud" , dat wb ook troep verkoopt. Ook al neem ik aan , jou kennende, dat je dat niet zo bedoeld hebt...toch?

Blijft over dat je WB in die context ook niet met troep moet associëren.

gr Harnold
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

09-07-2005 10:08

Echt niet te vatten deze discussie eigenlijk, maar wil ook wel me zeggie doen hierin.

Het is eigenlijk wel heel opvallend dat zodra er een nieuw iemand met aas komt op de markt komt word het de eerste jaar a 2 jaar in de hoek gedrukt als troep zijnde.

Dan is het ineens na 2 jaar in vele hun ogen topspul.
Maar veel mensen trekken aan het begin een conclussie van : oo weer een nieuw merk zal wel troep zijn alles van tegenwoordig is troep !

Nou sorry maar durf er stellig tegen in te gaan dat de kwaliteit van boilies alleen maar beter is geworden de laaste jaren.
Tuurlijk logisch de oude rotten die willen niets weten van dat nieuwe die zijn vastgeroest in hun gewoontes. (Griesmeel met overdosis flavour)
Vaak moet een beginnend iemand in deze branche het dan hebben van de wat minder ervaren karpervisser die teminste niet is vastgeroest in zijn gewoontes.
En zodra deze beginnnende karpervisser ineens een paar topresultaten behaald, Dan zie je de vastgeroeste visser uit zijn hol komen om het toch maar een kans te geven en wat mee te jatten in het succes.
Absurd eigenlijk he niet ?

Ook zijn er naar mijn inziens uiteindelijk maar weinig karpervissers die een beetje kennis heeft wat aas betreft.
Ja ze lezen een hoop erover en promoveren zichzelf tot aasguru.

En ik vind het dan ook achterlijk dat sommige van jullie hier Mitsz zijn kennis in vraag zetten.

Want ik durf er me hand voor in het vuur te steken dat mitsz hier meer kennis heeft dan wie dan ook van aas, en dat hij zeker niet de type is van Griesmeel en een overdosis flavour.

En zijn ook meer bedrijven die op de markt zijn die jullie allemaal niet oplichten.

Gooi eens ccola over jullie zelf en kom los uit jullie vastgeroeste gewoontes joh.

Zo das er weer uit .

Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

09-07-2005 11:06

Hartelijk dank Daan....

mag ik de heren verzoeken mij niet in politieke zaken te verwikkelen.

Het is niet belangrijk wat een ander doet Aart. Nou...dat is het wel, maar niet nu en hier. Dat is voor een andere discussie.

groetjes Mitsz
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

09-07-2005 11:56

Daniel,

Niet zo generaliseren jong, deze ouwe rot is toch wat minder vastgeroest dan jij wil doen geloven. Jij bent pas 23 en kan de ervaring en kennis op ingrediëntengebied gewoon nog niet allemaal uit ondervinding hebben.

Volgens jou inzicht zijn er maar weinig karpervissers die maar een beetje kennis hebben wat aas betreft.

Nu zul je toch enkele jaren moeten investeren en kennis vergaren wil je ook maar enig inzicht verkrijgen in de aasmaterie, en dit laatste hebben de jonge broekies helaas niet, puur omdat ze de jaren nog niet meehebben..

Mitsz bijvoorbeeld had er toch minstens tien jaar voor nodig om zo ver te komen waar hij nu is, en deze ouwe rot kan voor die investering en bewonderingswaardige fanatisme enkel waardering opbrengen.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

09-07-2005 12:16

He henk ik zal maar niet zeggen wat ik wil zeggen want dan voel jij je weer genaaid.
en word ik weer gebanned dus ik zeg maar 1 iets .

Ik lach me een ongeluk, en de dag dat je een uitdaging met mij aanwil en durft kwa aas ben je van harte welkom.

Je zal niet de eerste zijn die ik op zijn bek laat gaan.

En dat is te wijten aan 4 jaar voedingsleer aan het VU in Amsterdam.

De groeten meneer de beterweter.

daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

09-07-2005 12:35

Oja henk,

Nog even 49 jaar noem ik geen ouwe rot trouwens.
Je bent nog een heel stuk jonger dan me vader.
En van hem heb ik ook een hoop geleerd van kleins af aan op aasgebied.
Zal me maar niet uitlaten wie het is en wat ie heeft gedaan.
Want denk dan dat je wel een stuk begriijpelijker zal zijn.

Ook zal je wel denken dat ik heel erg zeker van mezelf ben. NouHenk kan je alleen maar zeggen met wat ik doe moet je wel zeker van jezelf zijn anders kom je der gewoon niet.

Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

09-07-2005 12:37

Daniel,

Ik vind dat jij altijd erg kort door de bocht en grof reageerd. Ik moet nu in de bres springen voor Henk. Ik ken hem namelijk als iemand die je helpt waar hij kan en dat jij daar zeker te weten ook nog wat van kan leren qua boiliesamenstellingen. Meneer de betweter slaat dus weer nergens op.

Daarnaast vind ik je reactie over het feit dat veel mensen Mitsz (en zijn bollen) zouden "afkraken" volkomen uit de lucht gegrepen. Vrijwel iedereen in deze topic laat zich positief uit over Mitsz zijn bollen óf draagt hem een warm hart toe en wenst hem en zijn bedrijf het beste. Daarom snap ik je verhaaltje niet echt.
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

09-07-2005 13:12

Bas,

Ook ff kort door de bocht tegen jou dan.

Ken jij mij ? Nee ?

Oordeel dan ook niet over mij en wat ik kan.

Van mij part spring in de bres voor weet ik veel wie dat intereseert me geen ene reet.

Als je niet snapt waar mijn eerste reaktie over ging dan moet je maar eerst eens leren goed lezen inplaats van mij nu aan te komen vallen, want mijn posting sloeg wel dergelijk op iets denk je niet ? anders zou jij nu ook niet reageren ! en zeggen dat ik nog wat van hem kan leren.
Nou veel zal het echt niet zijn.

Ten eerste ik ben een tegenstander van de EA theorie dus zal die me heel weinig kennen leren.

Nou verder ben jij ook niet op je plaats om te beoordelen wat ik weet en kan met betrekking tot karpervoedsel (aas).

Dit kan mischien heel Grof op jou overkomen . Maar dat is de bedoeling ook.

Inplaats dat je met mij komt bemoeien ga eens vissen inplaats van forumvissen leer je veel meer van en heb je ook geen gezeik dat je voor mensen in de bres moet springen.

Tot Ziens
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

09-07-2005 13:19

Heren,

laten we het hier maar bij laten. Tis jammer, dat er onenigheid ontstaat, terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig is.

eerst maar eens een potje BBqen :D

Er is overigens geen noodzaak om elkaar de loef af te steken op het gebied van aas. We kunnen elkaar beter verrijken met kennis, want daar is dit board toch eigenlijk voor bedoeld.

Als ik dan nog even positief mag afsluiten, vind ik de kwaliteit van de aasdiscussies rap toenemen de laatste tijd en dat is leuk.

een fijn vervolg

Mitsz
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

09-07-2005 13:30

Daniel Legrand schreef:Bla bla bla bladiebla.

Tot Ziens


Als je 4 jaar aan de VU in A'dam hebt gestudeerd, wordt het volgens mij nu de hoogste tijd dat je communicatieve vaardigheden gaat studeren.

Manmanman, zo ga je toch niet met elkaar in discussie.

Tis wat Mitsz zegt: op dit forum met elkaar op een prettige manier omgaan leidt tot meer inzicht dan elkaar de loef te willen afsteken.

En voor vanvond idd een bbq met H-J.

gr Harnold
Gebruikersavatar
Peter Buijsman
Berichten: 137
Lid geworden op: 26-05-2004 10:07
Locatie: Ridderkerk

09-07-2005 13:45

Daniel Legrand schreef:Bas,

Bla bla......

Als je niet snapt waar mijn eerste reaktie over ging dan moet je maar eerst eens leren goed lezen inplaats van mij nu aan te komen vallen, want mijn posting sloeg wel dergelijk op iets denk je niet ? anders zou jij nu ook niet reageren ! en zeggen dat ik nog wat van hem kan leren.
Nou veel zal het echt niet zijn.

nog meer bla bla.........

Tot Ziens


Vreemd..... Ik ben van mening dat de mens niet alles wetend is.... Wij kunnen hier allemaal van elkaar leren ongeacht de leeftijd :roll:

Wat een ophef man! Er is al genoeg ellende in de wereld........ Zelfbeheersing en netheid!!! Schelden en tieren is een tekort aan woorden :-?



Harnold Kikkert schreef:Als je 4 jaar aan de VU in A'dam hebt gestudeerd, wordt het volgens mij nu de hoogste tijd dat je communicatieve vaardigheden gaat studeren.

Manmanman, zo ga je toch niet met elkaar in discussie.


Ja inderdaar harnold... Het ontbreekt hier inderdaad aan communicatieve vaardigheden :roll:
Wie haar string te laat laat zakken, zal in 2 helften kakken ;-)
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

09-07-2005 14:08

Ik wilde nog wat zeggen, maar ik laat het erbij.

Mitszie, ik wens je veel suc6 met de firma! Een goed begin is er reeds! :wink:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-07-2005 14:14

Om het allemaal wat te relativeren.

Vanochtend viel de CarpWorld weer op de mat. Ditmaal een zakje met sinking corn van Enterprise tackle erbij. In aanvulling op het eerder ontvangen zakje met drijvende lichtgevende maïskorrels. Gek genoeg wordt er op die plastic korrel ook karper gevangen. Hoeveel leer je nou over karperaas tijdens de colleges van professor Jaap Seidell over vetzucht bij mensen?

Mitsz, je hebt tevreden klanten en dat moet jou ook tevreden stemmen na alle noeste arbeid. Het is je gegund.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

09-07-2005 19:16

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar blijven die g******plas keitjes nouuu!! :lol:
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

09-07-2005 20:30

Kees Ouwehand schreef:Om het allemaal wat te relativeren.

Vanochtend viel de CarpWorld weer op de mat. Ditmaal een zakje met sinking corn van Enterprise tackle erbij. In aanvulling op het eerder ontvangen zakje met drijvende lichtgevende maïskorrels. Gek genoeg wordt er op die plastic korrel ook karper gevangen. Hoeveel leer je nou over karperaas tijdens de colleges van professor Jaap Seidell over vetzucht bij mensen?

Mitsz, je hebt tevreden klanten en dat moet jou ook tevreden stemmen na alle noeste arbeid. Het is je gegund.

Groet, Kees


Plastic vangt ook wel degelijk. Dus als je het over alleen haakaas hebt zal je best met de kutste boilie (op het gebied van voedingswaarde) kunnen vissen en vangen. Zelf heb ik ook al de nodige vissen, onder zelfs zeer moeilijke omstandigheden. gevangen op het aas van Enterprise.
Maar als je op langere termijn (als je voert en vist met hetzelfde aas) zal een uitgebalanceerde toch zeker de nodige pluspunten scoren. En op dat gebied zal Mitsz en ook een stel andere firma's zeer zeker niet fout zitten, waarbij Mitsz dan weer lekker goedkoop is.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-07-2005 20:53

Voor alle duidelijkheid. Mijn opmerking werd niet geplaatst in verband met Mitsz en zijn Waterland Baits.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Kees van der Voorden
Berichten: 227
Lid geworden op: 30-10-2004 03:53

09-07-2005 20:54

Zonder de kwaliteit van waterlandbaits te betwisten, vindt ik dat er toch wel wat vraagtekens staan bij die test. Ik zet eerlijk gezegd vraagtekens bij dit hele topic, het namelijk alles behalve objectief. Maar toch.

- Wat voor soort boilies zijn er als tegenhanger gebruikt? Wanneer ik een zak badger boilies tegenover een goede kwaliteit freezer vis, is de uitkomst best makkelijk te voorspellen (Helaas kan dit niet vermeld worden, maar vindt ik niet onbelangrijk).

- Iedereen heeft al vaak genoeg meegemaakt dat slechts 1 hengel produceert. De vissen komen dan schijnbaar van 1 kant. Zeker wanneer de groepen waarin de vissen rondtrekken vrij klein zijn, krijgen de vissen niet eens de kans om de andere kant van de voerstek te bereiken voordat ze afgeschrokken worden door een gehaakt maatje.

- Als ik het tussen de regels doorlees,dan is de geviste boilie van waterland baits al geintroduceerd. En ik kan me niet voorstellen dat dat niet goed gebeurd is. Ik hoef op het water, dat ik nu bevis, ook echt geen andere boilies te vissen dan dat ik nu vis. Dan blank ik gewoon. Dat wil niet zeggen dat de boilie die ik gebruik super is, maar zegt meer over de inzet van de visser.

mvg,
Kees
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

09-07-2005 23:08

Enerzijds vind ik deze topic op ondecover reclame lijken.
Anderzijds is het een bevinding van mensen die met de boillie vissen.

Die test kan indd veel uitgebreider....maar moet dit?

Ik heb zoiets...als je vertrouwen in Mitsz ze aanpak hebt en je die boillie wil proberen...bel de man gewoon op en bestel boillie,s bij hem.

Als je aan de andere kant een goed vangende boillie hebt op het water waar je vist...dan hoef je niets te veranderen.
Je bent toch immers goed bezig daar.

Never changes a winning team.

Maar dup je op je stek of loopt je boillie niet zoals je wil.
Dan zou ik eens andere boillie,s kopen..mits je niet zelf draait.

De veer die ik mitsz wel in ze kont wil steken is dat je van hem en ook menig andere hier op de site echt goede info krijgt als je vragen of suggesties wil op je eigen mix.
Dit ondanks dat ze zelf een boillie lijn hebben toch jou helpen je boillie te verbeteren en je vangs te gunnen.

Pet je af voor deze heren .
En een ieder die boillie,s draait voor de verkoop succces met jullie onderneming.

Een tevreden Visser...

Marcel.
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

10-07-2005 02:15

Heren,

hartelijk dank voor uw twijfels. Het is echter een stuk eenvoudiger.

Hopelijk hebben jullie dit topic goed doorgelezen. Ten eerste even over de duur van de test. Zoals ik eerder in dit topic al vermeldde, duurt de gehele aastest een jaar lang minimaal. Ben ik dan nog niet tevreden, dan gaan we gewoon door, totdat ik er wel blij mee ben (iets dat niet eenvoudig te bewerkstelligen is). De uitslag van deze test is enkel een stukje van de gehele puzzel en dus van niet doorslaggevend belang. Wel draagt het bij aan het totaalbeeld.

Dus Kees...........,

als je dus inderdaad had gelezen, had je kunnen zien, dat de hengels om en om werden gevist. Na elke aanbeet werden de hengels verwisseld van aas en opnieuw uitgegooid. Ook was het andere aas al eerder gevist op het betreffende water, dan het mijne. Sterker nog, het is gewoon een hele knappe freezerbait, die door velen als één van de beste wordt beschouwd. De nieuwe testbol had wat dat aangaat gewoon een achterstand. Daarbij komt, dat ik dus echt geen zin heb, om een collega te benadelen. Zoiets zal slechts afbreuk doen aan mijn eigen visvreugde.

Dacht je overigens, dat we ons aas testen tegen zo'n plasic boilie van niet noemenswaardig niveau? Dacht het niet....... Lijkt me een zinloze actie, die slechts mijzelf doet foppen....Ook werd er door elkaar gevoerd, om alles zo eerlijk mogelijk te houden.

Het heeft geen zin om hier slechts te doen opscheppen over een product als het niet écht goed is. De waarheid is altijd een stuk sterker.

Ook ben ik blij met jullie critische houding. Het maakt mijn houding tov de kwaliteit van m'n producten veel effectiever. Dit soort zaken draagt er dus alleen maar aan bij.

De resultaten blijven -ondanks een van de eerste mindere resultaten- bovengemiddeld en dat vind ik gewoon heel erg leuk.

we vissen op etende vissen.......

mvg Mitsz