De grote aasuitdaging

Gesloten
Harnold Kikkert

04-01-2005 09:38

Mooi gesproken jongen.
Roelof Schut

04-01-2005 09:40

Hoi Wibo,

Jouw posting wordt helemaal niet afgedaan als lulkoek hoor. Ik kan me jouw mening wel voorstellen gezien de postings die hier soms geplaatst worden. Dit is te betreuren maar is helaas de werkelijkheid. Dit board is echter bedoeld om van elkaar te leren op basis van respect en niet om een ander af te zeiken of vanuit de hoogte te benaderen. Feitelijke kennis is macht, maar wijsheid is kracht.

Bovendien zit er een grote kern van waarheid in jouw posting. Jouw basisgedachte over de voedingswaarde is helemaal juist. En de gulden middenweg is inderdaad meestal de beste! En ik beken dat toen ik 16 jaar was, ik helemaal niet nadacht over voedingswaarde van mijn aas. Wat dat betreft mijn complimenten!

Aan de andere kant zijn er vaak vele nuanceringen mogelijk. En deze nuanceringen zorgen er voor dat je visserij naar een hoger plan getild wordt.

Dus blijf vooral postings plaatsen!

Groetjes,
Roelof
Marcel Brauer

06-01-2005 13:47

Waarom wordt er dan nog steeds zoveel met vismeel-achtigen gevist in de winter, terwijl bijvoorbeeld fruitige smaken minder energie bevatten?
Met die energie kunnen ze in de wintertijd toch vrij weinig mee doen, waarom zo'n energierijke boilies dan? :oops:

Ontopic:

Caséine + Calciumcaséine 10% = elk de helft
30 % Vogelvoer (gemalen)
5 % cacaopoeder
30% pindameel
25% wouwbloem

ps; heb er weinig verstand van, reken me er niet op af. :oops:
Gesloten