Groet.
bert kamp schreef:En die kosten hebben MTC, TTB, Martin SB en Proline niet ?
bert kamp schreef:En die kosten hebben MTC, TTB, Martin SB en Proline niet ?
michiel moore schreef:Zeg ik niet, maar er wordt wel overheen gekeken.
Trouwens met 1 potje activator draai je 20 kilo droge mix. Dat wordt 28 kilo gedraaid en cell basismix is voor een consument te koop voor 120 euro per 10 kilo.
Mijn punt is, dat het duur lijkt maar als je het objectief bekijkt, valt het wel mee.
Cees v Opstal schreef:Stuk of 6 misschien????
mike de jong schreef:Dat filmpje van Nash is al een aantal jaren oud en volgens mij hebben ze recent heel de handel vervangen.
mike de jong schreef:Wellicht begeef ik mij op gladijs maar hoeveel echte aas firma's zijn er nou in Nederland?,.aas firma,s die dan ook echt zelf hun aas maken?,dus geen aas firma die hun bollen laten draaien in de grote fabriek die dus een respect bij de balie afleveren en er 1500 KG de volgende dag kan worden afgehaald.
In mijn beleving zijn het er maar een paar die zich echt onderscheiden en kwalitatief zeer goed zijn maar dan betaal je ook gewoon een aardige kilo prijs maar vaak dan ook terecht.
mike de jong schreef:Ik ben het zeker met je eens,.daarbij zijn er winkeliers die nog wel eens willen stunten met de basismix ipv 120,- betaal je dan 99,-
Het enige nadeel is de tijd en de troep om je bollen te draaien.