gebroken maïs


Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

19-12-2013 21:00

sorry rene ik bedoel bob sven en cees
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

19-12-2013 21:03

Beste Rene de graaf,
Ben hier al een tijdje aan't meelezen....en we dwalen steeds verder van het topic gebroken mais af.
Wanneer iemand een voorstel of een ervaring deelt mag men hier op reageren en je er je eigen mening over geven...maar niet zomaar er iets uitflappen en iemand totaal afbreken....als ik je antwoord had gelezen,kwam het bij mij ook niet echt goed/netjes over. :roll:
Dan die verdere opmerking van:ik kan misschien wel beter vissen als jij...vind ik nogal kinderachtig. :roll:
We kunnen allemaal vissen...en de één heeft al wat meer ervaring dan de andere....en dit bekom je alleen door open te staan voor iemands ervaring/mening en uit je eigen fouten/ervaringen te leren! :wink:
Je moet je bij een woordspeling niet direct aangevallen voelen.
Een topic dient nou eenmaal om meningen te delen....zodat wij er allemaal iets van kunnen opsteken,vis al zo'n 25jaar op karper...en leer nog alle dagen bij! :wink:
Dit is mijn mening hierover en je moet mij nu ook zeker niet als vijand gaan beschouwen.
Weer on topic:als ik mijn mais,tarwe,te week zet doe ik er steeds op één kilo 100gr zout bij...werkt bij mij uitstekend...vooral waar er veel met zoet aas word gevist.
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
rene de graaf

19-12-2013 21:27

jannes hooijer schreef:rene lees je eigen eerste antwoord nog eens misschien word er dan iets duidelijk jongen

enne wat betreft mitz , sven en cees ach die kunnen vast niet zo goed vissen als jij jongen
kon je best eens gelijk in hebben :D :lol: :wink:
toch kun je best iets van ze leren hoor :lol:


Ik vermoed dat we even goed kunnen vissen, maar kan er naast zitten hoor!!

Groet, Rene

ps ik denk dat ik wel beter kan vissen dan jij!! :wink:
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

19-12-2013 22:24

De kat op het spek binden :wink:
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

20-12-2013 07:36

Vissen als hobby heeft in de verste verte niets met een onderlinge wedstrijd uit te staan. Wel de lol en genoegen die we er met zijn alle in vinden.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-12-2013 08:09

ik baal zelfs als een stekker als ik een aantal vissen vang en mn maat niks.
liever allebei 1 vis dan ik 3 en hij niks.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

20-12-2013 09:26

rene de graaf schreef:Ik vermoed dat we even goed kunnen vissen, maar kan er naast zitten hoor!!

Groet, Rene

ps ik denk dat ik wel beter kan vissen dan jij!! :wink:


Definieer:

Beter vissen

Goed?

rene de graaf schreef:Maar waarom reageer jij dan als volwassen vent van boven de vijftig zo raar op een jongen van 14.


Niet iedereen leest hier de voorsteltopics, gaat uit zitten zoeken hoe oud iemand is of kijkt naar de verjaardagsvermeldingen onder aan de forum-index ;)

Dus: Kan Bob niet weten hoe oud je bent, en aan de manier van schrijven kun je dat ook niet herleiden. Dus zijn we in mijn ogen in ieder geval allemaal gelijk. Zou ik je in het echt tegen komen, heb ik (of Bob) meteen in de gaten dat je een jonge jongen bent die wat zou kunnen leren. Je zou eens moeten weten ;) Zo beroerd zijn we ook niet hoor ;)

Bob van de Meiracker schreef:Als je een tekst typt en daar allemaal rode punten onder verschijnen, dan betekend dat, dat je taalfouten maakt. Misschien een tip voor je


Taalfouten of spelfouten, iemand er op attenderen dat deze het fout doet, terwijl je het zelf ook niet in orde hebt is wel heel slecht Bob, haha
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

20-12-2013 11:28

Ipv sturing te geven de juiste richting in, promoveer jij mij tot schandpaal op dit board.

Aan de schandpaal nagelen Rene? Daar vraag je met je eerste reactie toch echt zelf om (actie, reactie)...

nou ja wat heb je daar nou aan, tarwe ken je toch niet op de haak doen. dus slaat echt nergens op.

:D

Wat betreft gebroken mais;

Ik gebruik graag granen met gebroken mais (voornamelijk tarwe, en gebroken mais), en breng het aan de kook om dan het gas direct uit te zetten en het geheel een nacht te laten trekken.

Allerhande producten van suiker, kruiden, siroop tot trassie voeg ik soms toe om het net wat anders te doen. Nodig is het niet, slechts een extraatje. Vis ik niet met de granen zelf aan de haak/hair, maar met een 14mm boilie (of gepimpte kekererwt) en flink wat 14mm's er doorheen, dan laat ik die extra smaak in dienst staan van de bol.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

20-12-2013 12:49

Hehe... eindelijk weer on topic.

Probeer die zooi eens te kiemen Marco... tis iets meer werk, maar.... 8)
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

20-12-2013 19:48

he he rene we gaan het snappen
met de juiste klemtoon kom je verder
als jij ergens nog nooit van gehoord hebt
wil dat niet per definitie zeggen dat het niet werkt/kan
kijken en luisteren kom je heel ver mee kerel
ze lusten bijna alles

wat betreft het kunnen vissen
hoe wist je dat??? , ik kan echt niet vissen!!!
vang alleen maar brasem en zeelt 8) daarom willen ze ook nooit bij mij zitten ik blank alleen maar.
heerlijk man die rust :lol:

succes man
carp greats jannes


carp fishing a way of live