Boilies: Garlic & robin red


Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

22-06-2010 17:59

Dat hoeft niet persé maar uit je berichten kan ik begrijpen dat je tot 2x aan toe naar deze boilie hebt gegrepen. Dat moet niet voor niets geweest zijn lijkt mij.

Echter, je komt alszijnde een "testvisser" of wat je ook bent al snel anders over dan dat je denkt. Je moet echter wel je beweringen hard kunnen maken omtrent die Robin Red van ProLine. Lijkt mij. Ik zou me er niet al te druk om maken.

Elke freezer vangt zijn visjes, het wordt een kwestie van vertrouwen in degene die je nu jouw bolletjes laat maken. De afweging die ik persoonlijk toch maak is de prijs t.o.v. wat ik van een bolletje verwacht. Vis nu zelf met PL, maar de lading voor Frankrijk zal van Empire afkomen. Temeer omdat ik dan prijstechnisch gezien samen met vismaatlief een aardige voorraad kan meenemen. Ik ga ab-so-luut geen 8-10 euro de kg betalen voor 100kg aas dat misschien wel in een week opgaat als ik het ook voor een 4euro kan halen. Ook ik heb mijn grenzen, en ik kan niet geloven dat het me nou zoveel vis minder oplevert (want prestatiedrang vind je in mijn visserij niet terug) en nog belangrijker, ik denk dat het plezier aan mijn visserij er ABSOLUUT niet minder om wordt. Maar goed, daar ging het niet om.

G&RR zijn net als bijna alle andere boilies gewoon te vissen. Er zijn zoveel andere dingen die ook het succes bepalen..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
K. van den Herik

23-06-2010 07:23

Sluit me bij Sven aan, als testvisser moet je je bakkes houden over andere producten. Jezelf afzetten t.o.v. een ander merk trekt je eigen product naar beneden en das geen grappie


Al hoewel een aantal testvissers al 6 keer zijn getransfereerd en voor de zoveelste keer de allerbeste bol promoten en ik daarom denk dat de meeste maar uit hun nek lullen, heb ik wel respect voor een aantal anderen.