Op zoek naar antwoord

Wil Jeurninck
Contacteer:

14-03-2003 16:03

Kees,
ik weet dat ik eigenlijk niet meer zou reageren hier dus vergeef deze ff.
Dank je dat je me tenminste het voordeel van de twijfel gaf,dat doet deugd.
Naar het belang van Joop en Hans kan ik ook alleen maar gissen,spullen gratis krijgen ze niet dus geldelijk gewin zit er voor hun niet in.
Een "vriendendienst" zal het ook niet zijn want ze weten hoe ik er over denk om op een slinkse manier reclame te maken voor wie dan ook.
Of het helemaal toeval is dat ze beide op dit board komen weet ik niet,wat hun
bedoeling was of is evemin.
Werkelijk toeval of toch een achterliggende gedachte,ik kom er wel achter.
Ik zal het niet achterwege laten om dat dan ook hier te melden als het op meer berust dan alleen maar toeval.
Ik ben me ervan bewust dat de reactie mijnerzijds ook verkeerd opgevat kan worden,het zij zo,ik wou dit toch kwijt al was het maar voor mijn eigen gemoeds toestand

Tight lines,
Wil
Josse de Bruin

14-03-2003 17:09

Ik snap het niet meer de topic wordt gestart door Joop en dan gaat ineens Wil antwoord geven wat er precies in de mix zit. Het lijkt alsof het hier begint te regenen. Ik begrijp het niet meer en donkere wolken pakken zich samen. Ik trek mij terug en bedenk volgende wel goed wat ik met mijn laatste rolo doet mensen bedankt voor jullie oplettendheid.

MVG Josse
HansPeter van Ee

14-03-2003 18:43

Kees

Ik vis alleen maar met eigen mixen, en ik werk voor een bedrijf dat halffabrikaten voor levensmiddelen produceert.
Hoe wij onze smaak-en geurstoffen produceren is bedrijfsgeheim.
Me eigen laten sponsoren zou ik niet snel doen, mij bekruipt dan altijd het gevoel dat men jouw vangsten gebruikt om commerciele leugentjes te verkopen.
Mijn eigen boilie's zijn gewoon het beste aas voor mij, of ze nu vangen of niet.

Joop

Stuur maar eens tien gram van die mix op dan zoek het wel ff uit wat er in zit.

met mixende groet

HPE
Wil Jeurninck
Contacteer:

14-03-2003 19:29

Allereerst een reactie naar Josse,ik heb dus duidelijk NIET aangegeven wat in de mix zit,laat daar aub geen misverstand over bestaan,ik heb me alleen laten verleiden tot een reactie.
John ik had al aan gegeven dat het meedoen aan deze topic een blunder mijnerzijds was,maar de verleiding was te groot(sla me nu voor mijn kop dat ik het gedaan heb).
Nu wil ik ff wat recht zetten wat betreft het starten van deze topic.
Joop heeft wel degelijk een schone lei en heeft niet de bedoeling gehad om op een of andere manier reclame te maken en dit geloof ik hem,toch heb ik hem gevraagt om niet meer deel te nemen aan deze topic om verdere misverstanden te voorkomen,neem hem dus niets kwalijk hij heeft niks bewusts gedaan.
Hans is een ander verhaal,ik heb hem aan de lijn gehad en eerste instantie ontkende hij,na wat aandringen heeft hij toegegeven dat hij erop uit was om reclame voor mij te maken met de achterliggende gedachte als ik genoeg klantjes kreeg door hem hij de spullen die hij bij mij koopt tegen een gereduceerde prijs kon krijgen als dank voor zijn reklame maken.
Nou Hans je wordt bedankt,nog ff en ik ben mijn geloofwaardigheid kwijt.
Ik hoop dat dit het een en ander recht zet in een situatie die me het schaamrood op de kaken brengt.
Reageer dus aub niet meer op postings van Hans Veugen(ze zullen trouwens na vandaag wel in mijn nadeel zijn).
Helaas moet ik nu gaan(KSN meeting)ik hoop toch dat het wat duidelijker voor iedereen is geworden.

Tight lines,
Wil :oops:
Kees Ouwehand

14-03-2003 20:28

Hans-Peter,

Ik geloof dat ik de aasfabrikanten sponsor om mij te laten vissen. :lol:

Nee, mijn visserij wordt geheel door mijzelf gesponsord. Als een aasfabrikant trouwens mijn salaris zou moeten ophoesten ben ik bang dat ze zullen zeggen dat ik maar in mijn vrije tijd moet gaan vissen. :wink:

Groeten, Kees