Maar voor jou mag ik hopen dat ik niet naast je zit met met mijn topboilies die ik zelf maak. Aangezien ik altijd vis vang, zal jij dan nooit niks vangen

Of os het een kwestie van een broodje aapverhaal.. Als iedereen blankt vang ik altijd vis..

Bram Huntjens 1 schreef:Ik raad iedereen de website eens goed te bekijken en vooral te lezen.
Boiliefrost is niet zo maar de eerste de beste aasfabrikant.Zij maken alles zelf, van mix tot boilie. Ik vis met hun HNV Ready's (net freezers)en heb meer dan uitstekende resultaten.
Waneer anderen zitten te blanken vang ik mijn vissen.
groet Bram

Ik blijf wel gewoon met brood vissen.
 Ik blijf wel gewoon met brood vissen. Nee hoor Eus ik snap wat je bedoeld, maar ik lees ook die artikelen in sommige karperbladen wat net advertenties zijn.  Mijn enige binding met deze firma is dat ik er mee vis en ik betaal gewoon zelf m'n aas. Dat ik af en toe wat post is meer om dat ik het leuk vindt dat Mark met een aantal tevreden gebruikers het merk in stand houdt tussen al het aasgeweld tegenwoordig.
  Nee hoor Eus ik snap wat je bedoeld, maar ik lees ook die artikelen in sommige karperbladen wat net advertenties zijn.  Mijn enige binding met deze firma is dat ik er mee vis en ik betaal gewoon zelf m'n aas. Dat ik af en toe wat post is meer om dat ik het leuk vindt dat Mark met een aantal tevreden gebruikers het merk in stand houdt tussen al het aasgeweld tegenwoordig.Dennis Slagboom schreef:Hoe zijn jullie vangsten met de Boiliefrostballen geweest dit jaar en met welke variant ?
 De grote van 20mm deden mij zelf een beetje schrikken in het begin, maar na een paar sessie's viel dat al reuze mee! Ik heb voornamelijk met Combin Caramel gevist op meren en kanalen, hier viel me op dat ik maar heel zelden een vis onder de 10 kg vong... Het gewicht lag wat hoger dan een normaal gemiddelde... Is dit toeval ? buhp
 De grote van 20mm deden mij zelf een beetje schrikken in het begin, maar na een paar sessie's viel dat al reuze mee! Ik heb voornamelijk met Combin Caramel gevist op meren en kanalen, hier viel me op dat ik maar heel zelden een vis onder de 10 kg vong... Het gewicht lag wat hoger dan een normaal gemiddelde... Is dit toeval ? buhp  Wanneer ik op druk beviste waters instant ging koos ik voor de nutra light ! En ook met deze deed ik niet onder voor de andere vissers... De bloody river ligt niet zo in mijn assortiment, ze raden me het aan op rivieren en kanalen, ik weet niet hoe het komt dat deze boilie mezelf minder vertrouwen geeft. Misschien komt het omdat ik een "visboilie" al in men hele viscarriere heb uitgesloten
 Wanneer ik op druk beviste waters instant ging koos ik voor de nutra light ! En ook met deze deed ik niet onder voor de andere vissers... De bloody river ligt niet zo in mijn assortiment, ze raden me het aan op rivieren en kanalen, ik weet niet hoe het komt dat deze boilie mezelf minder vertrouwen geeft. Misschien komt het omdat ik een "visboilie" al in men hele viscarriere heb uitgesloten  

, ga op de beurs in Zwolle maar eens kennis maken en hoop dat we er voor het komende seizoen uit kunnen komen.
 , ga op de beurs in Zwolle maar eens kennis maken en hoop dat we er voor het komende seizoen uit kunnen komen.Dennis Slagboom schreef:Stefan dit is de nieuwe site http://www.carpesca.com.