Tubifex als haakaas


Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

07-05-2007 18:11

het kan dan wel schoonzijn, maar als jij ermee vist in een water waar ok van die durex wormen zitten en die of dat water zit die betreffende bacterie dan zal de grote hoeveel wormpjes van jou ook besmet raken ben ik bang


maar "groeien" ze door de kaus heen of springt de kaus?
want dat zou betekenen dat de wormpjes achterblijven
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

07-05-2007 18:13

Je doet het aan je haak, en als je stopt dan gooi je het in de prullenbak. Hoe langer je ermee vist, hoe leger dat pantyzakje wordt.

Die wormpjes die wurmen zich door de panty heen naar buiten.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

07-05-2007 18:15

Ziet erg mooi uit Josef, mischien dat ik het zelf ook ga toepassen op sommige wateren.
trekt 100% karper aan kan niet anders.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

07-05-2007 18:19

aan je haak zou ik het persoonlijk niet doen ivm de inhaking van de vis

zou het gewoon aan een hair doen
maar wel een langere als normaal aangezien het eigenlijk een grote pluk "mos" word
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

07-05-2007 18:19

Kijk!

Dat stemt mij positief. Nou, ik ben ook super benieuwd als je het eens gaat proberen.


Laat svp even weten hoe het is gegaan.

s6 ermee.

EDIT

nou, het is een heel zacht bolletje.Je prikt je haak er door, in het bovenste stukje, en het hangt zo al onder aan je haak. Die helemaal vrij is, op een klein stukje in de bocht na. En het bolletje is zo zacht, dat als je slaat er eventueel door heen prikt, en zo dus ook de vis haakt.

Kan er haast niet af. Maar ik ga zeker ook eens met een hair vissen. Is wel weer lastiger vast maken denk ik.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

07-05-2007 19:26

Josef leuke vondst, karpers zijn karpers geen kardinaaltetra's toch denk ik dat je er wel op kunt vangen.
Nadeel van tubifex is de mogelijkheid dat het vervuild is omdat tubiffex ook in vervuild slib kan leven.
Jij als aquariaan weet hoe je tubifex kunt reinigen, ik als ex-aquariaan vond tubifex rotzooi en hield het liever bij rode muggenlarven.
Vissen is een hobby, geen religie!
janwillem hilverts

08-05-2007 08:35

Vangen kan je er zeer zeker mee, vooral op de wateren waar de vis

Moeilijker te vangen is;
Op klein aas aast (hennepbedjes ed)
Dressuur (moeilijk te vangen dus)

Probeer het uit, meer gooi ik er op het moment niet over los.. Ken dit gientje al 3 jaar... Wat ik kan zeggen is, het werkt...

Thats all fooks