frankrijk


Bart Kuysters
Berichten: 111
Lid geworden op: 30-09-2004 20:18
Locatie: Netherlands

31-05-2005 11:39

Dat hier geen modder-eter ( ;) ) ingrijpt snap ik niet, van de 24 postings zijn er meer dan 16 zo offtopic als maar zijn kan ( helaas die van mij ook ).

Sorry Joachim dat dit de zoveelste offtopic reactie is, ik zou als ik jou was gewoon een nieuw topic openen zodat de modder-eters deze gewoon kunnen verwijderen en we weer met een schone lei beginnen.

Groeten,

Bart
killian de bruijne

31-05-2005 12:00

[quote="paul willemse"]hahaha wat grappig is dit zeg! kijk nou eens naar waar jullie mee bezig zijn man!! zijn jullie nou volwassen mensen? normaal lees ik bijna alleen maar, maar hier wilde ik toch even op reageren. het is niet mijn bedoeling om iemand op zijn pik te trappen, maar dit is echt kinderachtig om zo met z'n tweeen tegen iemand aan te trappen om wat voor een reden dan ook!!
oja killian en dat bij de leest verhaal komt van het spreekwoord schoenmaker blijf bij je leest dus je had het niet echt begrepen volgens mij?


groeten[/quote]

dat spreekwoord ken ik wel maar daniel le grand vroeg zich eeen beetje af wat ermeee bedoeld werd!
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

31-05-2005 14:29

Mensen, wat is dit toch voor infantiel gezeik in dit topic! Blijkbaar zijn de moderators aan het werk/vissen/naar school o.i.d.

Joachim,
Misschien toch maar geen eclips? :P
Hoe dan ook, goed vacumeren helpt echt, hebt het zelf ook wel eens gedaan. Zorg wel dat ze zo koel mogelijk blijven en dat de zakken goed vacuum blijven. Als ze goed vacuüm zijn zullen de boilies trouwens een beetje platte kantjes krijgen omdat ze nogal tegen elkaar gedrukt worden. Zorg dus wel dat het een bol is die daar tegen kan.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

31-05-2005 14:35

Mannen, ik vind dat dit wel een beetje erg ver gaat..
Daniel had het mischien anders moeten formuleren..
Maar ik vind dat je daardoor Eclips niet zo de grond in hoeft te trappen als je er zelf geen enkele ervaring mee hebt...
Daniel word nu een beetje in een hoekje gedreven en probeert zich te verdedigen tegen de opmerkingen die Daniel naar zijn hoofd geslingerd krijgt over Eclips..ik vind dit zeer onvolwassen gedrag!
Ik denk dat we met z'n allen hier wat verstandiger moeten worden en niet Eclips de grond in stampen..want ik weet zeker dat 95% van de mensen die Eclips nu de grond instampen..toaal GEEN ervaring hebben met Eclips.

Laten we nu weer ontopic gaan...
FCG, Trots van het Noorden!
killian de bruijne

31-05-2005 15:38

hoi

wat zit je nu te zanikken dat we er geen ervaring mee hebben, er word ook niet gezegd dat eclips boilies slecht zijn :roll:

opmerkingen die die naar zn gezicht gegooid krijgt, hahaha laat me niet lachen en dan ons onvolwassen noemen :P nee hij gedraagt zich keurig loopt mensen boilies aaan te smeren. reclame te maken wat niet mag.... mijn een pb sturen met de bedoeling van houd je bek straks verkoop ik geen boilies. je bent zeker een vriendje van hem aangezien je website link in je profiel!

verdern eclips word niet de grond in gestampt door ons maar door daniel zijn gedrag!

gegroet
killian


verder zou ik zeggen houd nou maar op met in dit topic eclips een beetje weer wat aanzien te geven want dat lukt toch niet meer lijkt me beter voor het eclips imago dit in vervolg te mijden!
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

31-05-2005 15:44

Killian, jij meent wel dat je alles maar zo kan zeggen he!
Lees het topic eens door, en durf jij dan nog recht in mijn ogen te zeggen dat Eclips niet de grond in gestampt is?

Als je dat durft ben je een ster in liegen!

Meer woorden maak ik niet vuil aan jou!
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

31-05-2005 15:48

ok nu is het klaar hier jongens. Iedereen mag zijn mening er over hebben, maar ga elkaar niet lopen afzeiken. Laten we nu on-topic gaan of laat het onderwerp sluiten want volgens mij heeft joachim zijn keuze al gemaakt :wink:

Bart
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

31-05-2005 15:54

Heren,

Het loopt een beetje uit de hand en denk dat het tijd is om deze toppic te sluiten.

Pascal