Ocean fresh...geschikt voor voer campagne??


Is een Ocean Fresh bol geschikt voor een voer campagne?

Ja, ik heb er ervaring mee.
11
23%
Ja, van horen zeggen.
3
6%
Nee.
15
32%
Ik weet het niet.
18
38%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

25-05-2005 09:25

Kees,

AZ... Aalten en Zaanstreek??

;-)

zonder dollen.... ken een paar jongens die vorig jaar een meer dan goed resultaat hadden op de ocean fresh! zeker op de dressuur wateren.. hebben elke maal een beetje voorgevoerd.
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

25-05-2005 13:48

Ik vis zelf ook wel met ocean fresh .
Heb er ook goede ervaringen mee.
Maar ook mijn portomonee is niet toerijkend voor een voercompagne er mee te houden.

Maar zou niet weten waarom het niet zou kunnen.

Groetjes Marcel Mos.
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.
Gebruikersavatar
martijn dekker
Berichten: 383
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

25-05-2005 14:41

Als ik een voercampagne zou starten dan worden het toch echt freezersbaits (zonder conserveringsmiddelen).

Ik heb zelf geen ervaring met Ocean Fresh (veel te duur) maar ik heb geen vertrouwen in readymade's als ik een voerplek op zou gaan bouwen. Instant zou ik ze wel eens willen testen, wie weet...
Penvissen.... met geen pen te beschrijven.
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

26-05-2005 12:50

Heb m'n tweede sessie erop zitten, heb 2 weken gevoerd met OF. Ben daarna gaan vissen op een stek waar ik wel al had gevangen. M'n resultaten die nacht waren niet bijzonder te noemen. Ik persoonlijk denk dat het zeer weinig verschil uitmaakt of je 4 of 14 dagen voerd. Volgens mij heb je het effect van het voeren met OF bollen na 4 dagen ongeveer op z'n hoogte punt en zal het niet heel veel beter meer worden. Of het ook echt zo is dat weet ik niet maar ik neig sterk die kant uit.

Mvg Niek
Catch them if you can...
Patrick van der Geest
Berichten: 68
Lid geworden op: 11-05-2005 11:44
Locatie: Zoetermeer

01-06-2005 11:28

Vis zelf ook met OF, maar voer meestal maar 1 of twee dagen voor. Gaat over het algemeen prima.

Waar veel gevist word is vaak 1 dag al genoeg,

mijn pr 27 pond was op een OF :lol:
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

01-06-2005 11:54

IK citeer een stukje van mezelf op de OF website:

''Een spiegelkarper met een ontzettend gaaf schubbenpatroon schijt mijn armen vol met restanten van de tutti megafish boilies, ze hebben hun werk gedaan. Dat dit geen toeval was bleek uit het feit dat praktisch alle gevangen vissen die week (82) wel wat van dit voer op de onthaakmatten deponeerden, vooral de grotere vissen scheten erg veel van dit aas uit.''

Mijn mening lijkt me duidelijk als je even door de vangsten heen leest.
Deze voerplek was heel klein maar werd goed onderhouden en de vissen waren los. Ik bleef aanbeten krijgen en de meeste van de hele oever.
De oever telde enkele 100erden meters dus alle gevangen vissen die wat uitscheten hadden op dat ene plekje liggen schransen.