Ik heb namelijk een tijd terug een drietal potten gekocht met het idee er eens simpel wat pop-ups met een beetje eigen smaak/attractoren (beperkt) van te rollen. Maar ik wilde er in hoofdzaak langzame zinkers van m'n eigen mix, i.s.m. de pop-up mix en een beetje ei-compound, van maken die als hair aasje zouden dienen. Eigenlijk wat ik nu nog steeds met het grovere kurkpoeder doe, maar dat is wat mij betreft niet handig in kleine hair aasjes die ik nu wil rollen.
De PL pop-up mix heb ik overigens direct na aankoop zowel zonder, als ook met ei uitgeprobeerd. Maar de pop-ups waren na het koken niet hard te krijgen. Bij gebrek aan directe noodzaak - ik had voor groter aas nog volop kurk - heb ik de pop-up probeersels weg gekieperd (..of had ik die ellenlang moeten laten drogen?) en geen direct contact met Pro Line opgenomen...
Een paar dagen terug dus maar eens Pro Line via mail aangeschreven. Helaas nog geen antwoord. Daarom vraag ik het hier.
PS; Ik ben niet op zoek naar andere pop-up mix of manieren om pop-ups voor elkaar te krijgen