hoe zinkende 20 mm > boilie popup maken?


John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

04-09-2003 14:49

Kees,

Je kan me heel veel wijs maken, maar absoluut niet dat die garnalen pellende neu....neu....neu....neurotische vrouw en haar bazin uit die goude gids commercial Turken zijn.
Dat er in diezelfde commercial op een gegeven moment een heleboel stoomboten met zwarte pieten aankomen wel.
Maar die komen ech nie uit Turkije jongen!

Slapen doen we na elven he!
Vraag maar aan Henk!!!
Adios,

John
jan witter

04-09-2003 14:54

Heren

Er zijn toch zeker pop up mixen genoeg in de handel om ze daarvan te maken Richworth heeft een perfecte mix in 4 verschillende kleuren te weten Wit ( waaraan jezelf een kleur kunt toevoegen ) Fluor geel Fluor oranje en Fluor pink (rose) het is alleen een kwestie van een beetje flavour toevoegen naar eigen inzicht ff een 1½ minuutje koken en een kind kan de was doen prijs van zo'n zakje ligt op 9,95 € voor 500 gr mix hoeveel pop ups wil je hebben en je kunt nog 2 kleuren combineren ook als je dat wil :smile: :smile:

Suc6 ermee en de groeten

Ps

Alleen zou ik als ik jullie was geen water maar eieren toevoegen worden harder van en goed laten drogen



_________________
Riggie say's he aint heavy he's my brother

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan witter op 2003-09-04 14:56 ]</font>
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-09-2003 15:25

En jij gelooft de reclame John? Dus ook in kaboutertjes die hand en span diensten aan verzekeringsmaatschappijen leveren?

Die bootjes kwamen niet uit Spanje, overigens. Dat was de Volendamse visserijvloot! Over fanatasie gesproken. :wink:
Cor Blokhof

04-09-2003 15:42

Hallo,

Niemand ervaring met kurkmeel door je bollies ?

Groeten,

Cor
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

04-09-2003 16:01

Kees,

Neeeee.....geen hand en span-diensten aan grote maatschappijen natuurlijk, maar wel aan eenmans-bedrijfjes toch?
Je gaat me toch niet vertellen dat je die mutsjes niet hebt gezien?
Of ben je echt zo kortzichtig te denken dat het hier brille-doekjes betrof?

En je denkt toch zeker niet mij te kunnen wijsmaken dat dat met die haai en die schoonmakers in dat aquarium ook niet op waarheid berust is!
Kom op Kees, get a life man!

De Volendamse visserijvloot WHOEAAAAAAHHHHHHHHH!!! Die Kees!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-09-2003 16:37

De wondere wereld..., John.

En ik wil er allemaal best in geloven. Dus vergeef mij mijn cynisme. Als blijk van mijn goede bedoelingen:

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.efteling.nl/" target="_blank" class=bericht>http://www.efteling.nl/</a><!-- BBCode auto-link end -->

Creatief met kurk, om bij het onderwerp te blijven. Balletjes van kurk wel te verstaan, Cor. Naar mijn ervaring balletje aanpassen bij de boilie diameter. Voor een 18 mm boilie is dat toch al snel een 10 a 12 mm balletje. Neem maar aan dat je net zoveel kurkmeel nodig hebt als het gewicht van dat balletje kurk in verhouding tot het gewicht van het gebruikte deeg. Kan zo gauw niet uitrekenen hoeveel dat moet zijn, dus proberen maar. Geeft wat aangename uurtjes experimenteren in de keuken. Maar het werkt perfect.

Groeten, Kees
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

05-09-2003 01:15

Een zinkende boilie drijvend maken met behulp van plugjes of wat dan ook blijft een noodoplossing voor langs de waterkant.

Een goede voorbereiding is het halve werk. Vis je met readymades dan haal je gewoon een potje pop-ups en als je zelf draait neem je gewoon wat popup mix en voegt de flavour van de voerboilies toe. Dan heb je een pop-up die na een nachtje vissen nog steeds drijft.

Als je aan dé pop-up mix (ik noem geen namen totdat ik gesponsord wordt :wink: ) wat andere meelsoorten wilt toevoegen om de pop-ups zoveel mogelijk op de voerboilies te laten lijken moet je wel een eitje toevoegen ipv alleen water anders worden ze te zacht.

Jeroen
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

05-09-2003 09:09

Goedesmorgens,

Dat de meeste pop-upp mixen goed doen wat ze behoren te doen; nl. drijven, lijkt me inmiddels voor de meesten onder ons vrij duidelijk.
Blijft het feit, althans wat mij betreft dat de structuur van al deze mixen zo fijn is dat het uiteindelijke resultaat sterk afwijkt van m'n andere groffe haak-en voerboilie's.

En aangezien je niet al te veel van je eigen mix aan kunt toevoegen als je een optimaal drijvende bal wilt heb ik persoonlijk niet al te veel vertrouwen in zo'n kale knikker tussen m'n behaarde ballen ( :???: )
Dus blijven we maar lekker dooretteren met bruine en witte balletjes waarvan zelfs de uitvinder nooit had durven dromen er ooit zo schat- hemelrijk van te zullen worden!!!!
Of het werkelijk iets uitmaakt kan ik niet met zekerheid zeggen! (dressuurdoorbrekend wellicht?)
Groet,

John
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

05-09-2003 09:49

pop-up dressuurdoorbrekend?

hm...

tis wel het eerste balletje wat ze afleren te pakken, die ene die zo afwijkt van alle op de grond liggende veilig blijkende ballen goed voer.

tis het geloven in sprookjes vrees ik ;o)

groeten ed

ps: Pannekoek, bel eens effe...
mijn gsm, met je nummer ligt te steenbergen
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

05-09-2003 09:56

Kale ballen tussen ballen met matjes was de link Hr. Siol.
Groet,

Repelsteeltje!
Ps. bel je vanavond even als je beloofd nu weer aan het werk te gaan!
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

05-09-2003 10:37

hm

eerste de dag vandaag dat ik uberhaupt wat letters kan tiepen, daar ik al drie dagen nagenoeg plat lig, dus dat werkgedoe zat/zit er toch effe niet in ;o)

maandag zal ik uw advies doen opvolgen beste john.

spreek je vanavond

groeten
ed
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

06-09-2003 12:49

Bij de pop up mix van nash kan je tot 50% van je eigen mix toevoegen.
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

07-09-2003 11:36

Beste Mensen,

Dank u voor de reacties!
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens