Oude meuk boilies "Hengelsport Winkelier"


leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

06-08-2014 07:07

c-g baits,..van goodold chris gabrielle,.niks mis mee,.maar ik heb een ander alternatief gevonden,.ind Martijn Cipro,.ik was vroeger al wild van de flavours en de boilies zijn gewoon perfect,.een mooie prijs met name de bulkdeals,.goed van structuur en hardheid,goede flavours dus niet dat ze na een uur in het water te hebben gelegen naar bagger ruiken en de vangsten liegen er bij mij zowel op lange termijn of instant niet om,.enige nadeel ik zou graag een 14 en 12mm maatje zien.
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

06-08-2014 13:19

whahahahahaha :P sorry had ff een binnenpretje met het lezen van laatste post moest ik ff kwijt
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

06-08-2014 13:33

hahaha Leon, les gehad van Dennis de Wilde en zijn Solar...

Dennis de Wilde:"Solar heeft Black & Blue recent weer uitgebracht, op veler verzoek van de gebruikers.
Het is een mierzoete fruitflavour op basis van zwarte aalbessen(Blackcurrant) en bosbessen(Blueberry). Zoals Willem al aangeeft is de flavour door het jaar heen te gebruiken, en in iedere mix. Denk eens aan toevoeging op de Secret of Quench mix ;-)
De flavour is ook voor iedere Solar dealer verkrijgbaar hoor, vraag ernaar bij je lokale Solar dealer."
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

06-08-2014 14:23

Een flavour is geen geheim wondermiddel, wat niet wil zeggen dat bepaalde flavours wel degelijk het aas " smakelijker of aantrekkelijker kunnen maken. Geld overgens ook voor vele natuurlijke toevoegingen...
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

06-08-2014 16:26

Arno Bijl schreef:hahaha Leon, les gehad van Dennis de Wilde en zijn Solar...

Dennis de Wilde:"Solar heeft Black & Blue recent weer uitgebracht, op veler verzoek van de gebruikers.
Het is een mierzoete fruitflavour op basis van zwarte aalbessen(Blackcurrant) en bosbessen(Blueberry). Zoals Willem al aangeeft is de flavour door het jaar heen te gebruiken, en in iedere mix. Denk eens aan toevoeging op de Secret of Quench mix ;-)
De flavour is ook voor iedere Solar dealer verkrijgbaar hoor, vraag ernaar bij je lokale Solar dealer."


Met heel veel respect voor Dennis en Solar maar ik heb geen les van hem nodig,.een flavour zeg mij zo en zo niet veel wel dat er bepaalde flavours zijn zoals Martijn ook al aangeef die een meerwaarde kunnen zijn waaronder zeker een paar van Cipro zo ook van Solar en Catchum destijds.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

06-08-2014 16:30

Leon, ik vroeg me af of jij wel eens 1 of meerdere seizoenen met 1 merk gevist hebt?
Al je berichten over aas doet mij vermoeden dat je een echte hopper ben
Valt me op dat (bijna) al je berichten over aas negatief zijn :roll: :roll:

O.T Er is er 1 die er echt bovenuit sprong , en dat was de Pistache :wink:
Ach man..Ga toch vissen !!
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

06-08-2014 16:48

Fred Hazenbroek schreef:Leon, ik vroeg me af of jij wel eens 1 of meerdere seizoenen met 1 merk gevist hebt?
Al je berichten over aas doet mij vermoeden dat je een echte hopper ben
Valt me op dat (bijna) al je berichten over aas negatief zijn :roll: :roll:

O.T Er is er 1 die er echt bovenuit sprong , en dat was de Pistache :wink:


Fred,

Ik geef eerlijk toe dat ik de laatste 2 jaar wat aan het hoppen/zoeken ben,.een gedeelte prijs technisch en zo ook nieuwsgierigheid.
Het aanbod is zo enorm gegroeid dat je verder gaat kijken dan de spreekwoordelijke lange neus
zeker op budget niveau en continuïteit,.zo heb ik bijvoorbeeld een lange tijd gevist met de source maar is deze mix door Dynamite aangepast of iets dergelijks waardoor de vangkracht gewoon minder werd en het leveren door de winkelier werd ook wat complexer en aan misgrijpen heb ik een enorme hekel.

Het CBB verhaal is gewoon toeval geweest nav het vergeten van mijn aas,.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

06-08-2014 17:04

Maar je spreekt nu over je Cipro vangsten op korte en lange termijn?
Zeg zelf..is toch erg tegenstrijdig?
wat deed je dan weer afstappen van chris z,n bollen?

In je bericht van gisteren had je het over: Alleen nog bollen van de boillieboer??
Wanneer heeft een boillie zich bij jou bewezen?
Bij cipro wordt toch ook niet elk ingrediënt vermeld?
En als je de winst vd winkelier er af haalt , heb je ook een budgetbol??

Zoekende oke, maar geef dan niet zomaar je bek een gooi... (Op z,n Dellufs :wink: )
Ach man..Ga toch vissen !!
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

06-08-2014 17:18

Fred Hazenbroek schreef:Maar je spreekt nu over je Cipro vangsten op korte en lange termijn?
Zeg zelf..is toch erg tegenstrijdig?
wat deed je dan weer afstappen van chris z,n bollen?

In je bericht van gisteren had je het over: Alleen nog bollen van de boillieboer??

Zoekende oke, maar geef dan niet zomaar je bek een gooi... (Op z,n Dellufs :wink: )


Ik heb het toch redelijk onderbouwd,en is Cipro geen Boilieboer dan? :wink: Ik heb goede ervaring met Cipro maar het was altijd best lastig om de spullen in je bezit te krijgen wat nu met de vernieuwde webshop niet meer het geval is,.wat betreft de bollen van Chris weet jij ook wel dat er een aanpassing is geweest en daar waar de verdeling eerst wat in beperkte kring zou zijn je het nu overal en nergens kan halen.

www.ciproboilies.nl
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

06-08-2014 18:14

slap verhaal,maar om het niet langdradig te maken :
Ik wens jou en Cipro een lang en gelukkig huwelijk toe! :D :D

P.s : Werkt cipro wel met tht datums dan?
Ach man..Ga toch vissen !!
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

06-08-2014 18:25

Gelukkig is er geen sprake van een dubbele agenda deze keer, mag ook wel eens zuiver over boilies gediscusieerd worden..... 8)
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

06-08-2014 19:13

Fred Hazenbroek schreef:slap verhaal,maar om het niet langdradig te maken :
Ik wens jou en Cipro een lang en gelukkig huwelijk toe! :D :D

P.s : Werkt cipro wel met tht datums dan?


Het is alles behalve een slap verhaal maar gewoon de realiteit,.zelf contstant draaien is geen optie,de gewenste voorkeuren zijn niet haalbaar of zijn aangepast.De versheid van hun producten zijn 100% gewaarborgd en ze garanderen kwaliteit en aangezien ze al een geruime tijd actief zijn verwacht ik dat dit wel goed gaat komen.
Mocht het niet goed komen dan zien we dat dan wel weer maar het vertrouwen is goed.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

06-08-2014 19:26

Btw je bent van harte uitgenodigd voor het huwelijks feest.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

06-08-2014 20:19

leenderts leon schreef:Btw je bent van harte uitgenodigd voor het huwelijks feest.



:D :lol: :lol:

Mijn ervaringen met Cipro betreft alleen de eerder genoemde flavour. Gewoon top!!!
is wel ruim 2 decennia geleden :wink: Beschikbaarheid in Z.H bleek spelbreker :(
Gewaarborgd en gegarandeerd? Zou kunnen. M.I kun je dan ook met een geprinte(ivm overstickeren)
tht werken toch? Dan maak je pas een statement.
Ach man..Ga toch vissen !!
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

06-08-2014 20:47

Fred Hazenbroek schreef:Mijn ervaringen met Cipro betreft alleen de eerder genoemde flavour. Gewoon top!!!
is wel ruim 2 decennia geleden :wink: Beschikbaarheid in Z.H bleek spelbreker :(
Gewaarborgd en gegarandeerd? Zou kunnen. M.I kun je dan ook met een geprinte(ivm overstickeren)
tht werken toch? Dan maak je pas een statement.


Zomaar een stukje van de website van Cipro geplukt wat mij positief stemt.

Nieuwe wetgeving binnen Europa betreffende de vermelding van de verpakking op boilies ingrediënten en houdbaarheid zullen bij sommige leveranciers een schok teweeg gaan brengen.Voor ons veranderd en niets! Cipro heeft ook nooit geheimzinnig gedaan over de inhoud van haar natuurlijke producten in aas en boilies.

Ik wil nu niet een promotie praatje gaan houden over Cipro zeker niet omdat dit topic ergens anders over gaat maar ik wilde het toch even kwijt nav de discusie.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

06-08-2014 21:24

Kijk Leon DIT noem ik nu een duidelijk argument :wink:

Succes, en dat dit maar het gewenste resultaat mag geven.

over en uit,
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

06-08-2014 22:00

volgens mij gelden die europese wetgevingen nog niet voor nederland maar alleen voor het buitenland.
en ze hebben het over natuurlijke producten in hun boilies......hoe conserveren ze de boilies dan......
of is dat ook natuurlijke conservering, aangezien ze niet adverteren met freezers dus neem ik aan dat ze die niet hebben.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

07-08-2014 03:51

Geinig hé Martijn dat het over Cipro gaat!!!

Groet, Peter

ps hij heeft een klein aandeeltje :wink:
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

07-08-2014 07:04

Dat klopt peter dat is toch ook geen geheim? Je ziet mij toch nergens sluikreclame maken?
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

04-09-2014 13:57

toch nog ff een vraagje voor leon waar worden die gedraaid die bollen van cipro......en nee niet bij kcb maar waar dan......
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

04-09-2014 14:03

Buiten nederland :wink:
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

04-09-2014 14:14

dus die 100% vers heid die leon hier een paar post eerder opvoerd kan je dan ook wel op je buik schrijven want cipro draait ze niet zelf en kan het ook een batch van een week eerder zijn....
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

04-09-2014 14:29

Zeer zeker wel :wink:

Alle boilies worden onder eigen beheer in duitsland gedraaid. Ze weten precies wanneer, welke batch gedraaid word. Alle boilies worden momenteel in een laboratorium geanaliseerd en krijgen een eigen certificaat en datasheet die ook online zichtbaar word.Er word alleen gewerkt met eigen mixen en ingredienten dus geen basismix met alleen een andere flavour. Het ultieme aas bestaat niet, maar een eerlijk product wel.
Momenteel worden alleen readys geleverd, en uiteraard kunnen die best 2 weken geleden gedraaid zijn, net zoals freezers al een paar weken in de vriezer liggen.
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

04-09-2014 17:34

ik weet ook wel dat ze van euro af komen maar zoals jij zegt is een readymade die 2 weken ligt net zo goed als een freezer die in de vriezer ligt maar volgens mij is dit totaal niet te vergelijken.
een freezer ligt volgens mij na een dag of 2 drogen verpakt in de vriezer en een readymade na een dag of 2 3 in de verpakking in kratte doze of pallets dus lijken mij de freezers verser dan de readys.
het bedervings process wat meteen begint als ze uit de kooklijn komen en bij het invriezen tot bijna 0 stopgezet maar bij een readymade niet...
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

04-09-2014 17:38

wally de weijer schreef:toch nog ff een vraagje voor leon waar worden die gedraaid die bollen van cipro......en nee niet bij kcb maar waar dan......


Inderdaad Gelukkig niet bij KCB,.. :lol: ,.zodra me voorraad op is lekker met Cipro in de weer,.wellicht met vrienden een badge van 12mm of 14mm laten draaien en dan gaat het zeker goedkomen,.2015 een extra visdag in de week tot mijn beschikking en een paar leuke targets in de planning dus dat gaat best goed komen,.wat Martijn al aangaf geen wonderaas wel EERLIJK,..