ik gebruikte ze meestal als haak aas, maar om er meteen 2 KG achterna te gooien vind ik zonde.
gebruik dan meestal een andere goedkopere bol ( en niet de knikkers van de plaatselijke dierenwinkel
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
david meeuwesen schreef:Ik vind ze redelijk aan de prijs, en het niet waard in verhouding met de vangsten op andere bollen..
ik gebruikte ze meestal als haak aas, maar om er meteen 2 KG achterna te gooien vind ik zonde.
gebruik dan meestal een andere goedkopere bol ( en niet de knikkers van de plaatselijke dierenwinkel)
bert kamp schreef:Ho ho ho ho Wouter, hier moet ik toch echt even ingrijpen.
Ik slaap al 15 jaar in een aqua tent en ik kan je verzekeren dat daar geen trend tent zelfs maar bij in de buurt komt.
leenderts leon schreef:Ik slaap al 15 jaar in een Trend tent alleen houd ik gewoon mijn waadpak aan tijdens het slapen en heb ik chronische bronchitis.
jeroen beld schreef:Ik ben in ieder geval een Nash fan.
De spullen die ze maken zijn gewoon goed ook al is de prijs daar naar.
Moet zeggen dat het materiaal naar mijn inziens beter is dan van fox jrc etc.
Voor de rest ga ik er geen woorden vuil aan maken.
Jullie kiezen jullies merk maar,ik ga voor kwalitieit.
Conclusie: Verschil imago en identiteit
•Identeiteit zijn eigenlijk de kernwaarden van een onderneming.
•Imago is eigenlijk hoe de doelgroep denkt over een onderneming.
Een bedrijf tracht door de inzet van marketingcommunicatie zoals reclame de identiteit over te brengen in het imago. Soms komt de gewenste identiteit overeen met het gewenste imago maar in andere gevallen is dit niet het geval en tracht men dit bij te schaven tot het wel klopt. Het probleem kan liggen aan de kant van de identiteit. In dat geval moeten er factoren binnen de organisatie aangepast worden zoals het inlichten van de medewerkers of veranderen van de organisatie. Aan de andere kant kan het imago niet kloppen door een verkeerde perceptie van de doelgroep. In dat geval gaat er iets fout in de marketingcommunicatie en is het van belang om bijvoorbeeld de boodschap van reclame-uitingen te veranderen.
jeroen beld schreef:Dat Nash goede boilies heeft is algemeen bekend.
Nash was de eerste die begon met fluor pop ups en felle kleuren voor de boilies produceerde.
Nash loopt voorop met de technolgie
romeo mevius schreef:Ik meen dat er ergens op youtube een filmpje staat over de fabriek waar de bollen van Nash gedraaid worden en dat zeg er zeer professioneel uit.
leenderts leon schreef:Een maatje van me zweer bij die Sterckx bollen,.alleen daar waar hij gemiddeld 6kg staat te storten heb ik genoeg aan nog geen pondje en mocht het uiteindelijk een beetje gaan lopen heb ik met 2 hengels meer dan genoeg aan 2 kilo.